|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ziet er bruut uit ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
hehe jah het is maandag morgen . bedankt voor het compliment kerel HEERSCHT |
|
Wat voor stiften gebruik je om in te kleuren, Copicstiften toevallig? [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 03-03-2003 9:45] Don't blush when I rip you open |
|
quote: erg gaaf morgil! helemaal zelf bedacht ook? |
|
quote: heersch dude. |
|
quote: dit is allemaal photoshop kleuren ...en als met markers werk werk ik liver met TRIA markers die werken echt vet! HEERSCHT |
|
quote: thanks dude HEERSCHT |
|
Ik kan niet superstrak inkten en photoshoppen is al helemaal niet mijn domein. I suck cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
je bent niet de enigste hoor begin ondertussen wel photoshop de knie te krijgen: beetj evrekeerde foto voor dit topic maar okej Je moeder. |
|
quote: Dankjewel!! Heb hem zelf verzonnen ja Machtige tekening Thommortal!! Ik kleur ook in met photoshop. Ik moet voor school ook met Tria markers werken, maar dat valt me erg tegen, is even wennen denk ik. |
|
ff een tip dan! koop een blok papier met een laagje alcohol...das speciaal papier voor van die TRIA markers je kan het halen bij alle teken speciaal zaken...is echt een aanrader HEERSCHT |
|
Morgil: vette tekening! mooi strak! Thommortal: Vette shit dude maar dat wist u al Karnivoor: eh.. |
|
Kreeg voor school een opdracht van een fantasy tekening.. hier is de schets, wou iets met wat good guys/bad guys doen.. voor 't eerst dat ik op a3 teken Tot nu toe 't langst mee bezig geweest van al m'n werk grmbl.. morgen word ie ge-inkt.. ga maar van een paar dagen uit, daar gaat flink tijd in zitten.. maargoed, hope ya like it! |
|
ziet er zoals gewoonlijk weer vet uit ! maar waar zijn the good guys? en hoe krijg je een a3 formaat gescanned? voor de rest The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
thnx man! scannen sjah.. heel gepruts bij t onderste deel gewoon je papier buigen en stil houden.. dan met fotosop ze in mekaar plakken.. vandaar die lelijke rand, maar ik bewoog iets bij de scan, te lui om opnieuw te scannen PS: the good guys, die dude met die wicked eyes, en die neger.. robot in de hoek misschien ook wel see for yerself [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 03-03-2003 21:28] |
|
Dude deze is ook weer heersch. |
|
Wishmaster, woon je in utrecht ofzo? of vind je de Dom leuk om te tekenen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
school verder niet zo bedoeld maar de gebouwen houden nog niets in.. need more detail ofcourse |
|
quote: Ziet er vet uit ... episch Maar die troll, je usericon, heerscht nog het hardst ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
beetje licht ...wordt gebruikt als achtergrond op de pagina van onze band Malagant. [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 04-03-2003 12:49] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: cool, zelf gefixed? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
jip After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: hoe staat het er eigenlijk mee? ben erg benieuwd The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
er word als het goed is momenteel aan gewerkt hoop dattie binnensnel klaar is.. dan post ik de link wel ff |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |