|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ZEEEEEEER mooi, imho. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
vanmiddag weer iets gekrabbelt... [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 02-12-2002 19:29] |
|
hehe, krabbelen is geen 5 minuten hoor maareh.. thnx |
|
quote: Voor zover ik mn cursus psychologie nog ken, zou deze tekening wijzen op n lichte vorm van schizofrenie bij de tekenaar... dat kan je zien op de manier waarop de ogen zijn getekend. |
|
dude... vet as usual ..maar die badguy kenk ergens van...komt me heel erg bekend voor My madness, my sadness |
|
vette shit! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
mooie kleurplaat dude! |
|
quote: hehe, hij heeft 't haar van Hades uit Hercules ofzo? verder istie 100 % mine |
|
Weer erg mooi! |
|
Gaaf "krabbeltje" NP: Masters Of Chant - Losing My Religion For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: thnx hier nog iets van gister... ik weet nog niet wat ik ermee wil.. |
|
Kick, Vash met baardje ? |
|
Laetitia Casta: Cover van Darkane: Ik heb nog een van Abbath op m'n kot liggen maar dat zal voor volgende week zijn... |
|
die tweede is mooi "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
is ook meest tijd in gekropen. Eerste in een half uurtje, tweede een hele namiddag en de laatste in een wiskundeles. Is er misschien iemand geïnteresseerd in een reeks van Aria Giovanni...? |
|
quote: tuurlijk dude! mooie tekeningen!! |
|
Waarschijnlijk denken jullie "WTF?!", maar dit is 1 van mijn favoriete, zelfgemaakte tekeningen. Hij is niet eens zozeer mooi, maar roept een bepaalde gevoel bij me op. Ik kan trouwens voor geen meter tekenen, alleen abstracte dingen. |
|
http://www.geocities.com/my_silent_sickness/index.html Een paar van mijn tekeningen staan op mijn page. Ik kan ze niet posten (geocitieS) dus bij deze Mijn tekeningen zijn wel niet zo true hoor; 'tis manga.... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Prachtig zeg! |
|
quote: wow zien er super uit zeg !, ookal hou ik niet zo van manga The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Hier iets uit mijn Kunstacademie tijd: Naakt portret (houtskool) De dood (plakkaatverf) Studies met verf van een echte schedel die ik in het lokaal had staan ... zelfs de naam van de persoon van wie die schedel was, was bekend. Ben hem weer vergeten ... Een abstract freubeltje. (vetkrijt & Oostindische inkt) [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 06-01-2003 10:18] |
|
tis ff copy pasten van de bron code maar dan heb je ook wel mooie schilderijen !... ziet er goed uit ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Als het goed is moeten de plaatjes het nu wel goed doen. En bedankt |
|
wow!!! vette art hier allemaal geplant oppeens grote complimenten!! Saphire, is die gekleurde art ook van jou? die met die Wesp is mooi!! damn, ik moet ook weer bezig gaan, is weer een tijd trug.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |