|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
nog 1 kaartje in de aanbieding |
|
quote: see you at occultfest! |
|
quote: Nah ik hoef geen Doomy wakker te maken hoor, hij zorgt zelf maar dat hij wakker (en jawel.. niet naar bier stinkend) voor 12.00 uur hier aanwezig is. En zo niet, gaat die maar lopen |
|
quote: Kmis waarschijnlijk alle bands |
|
quote: Doomy ruikt volgens mij altijd naar bier ofzo, kan het niet echt een naam geven... see you at occultfest! |
|
quote: Moet ik wat wierrook meenemen voor in de auto dan |
|
quote: Ik gelukkig ook. Wat een zooi... |
|
quote: Idd de line up spreekt voor zich |
|
Stelletje lamzakken, straks helemaal loos!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Yeaaah! En omdat het regent neem ik mijn ontzettend geile knalgele ooit verkregen regen poncho ding mee! Mettt00000000000000l! |
|
jeuj! nog 2,5 uur! hopen dat het stiekem wel een beetje droog blijft! |
|
quote: Jeeeeeej! Testament |
|
quote: 3 inch of bloooood! |
|
quote:Alweer |
|
quote: Dag dag.. tot zo |
|
Ik lees op festivalinfo dat er maar 5000 bezoekers zijn op dynamo. |
|
Een inspirerend verslag: http://www.telegraaf.nl/prive/20620341/Heavy-metal_festival_rockt_nauwelijks.html Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: tja!! |
|
Zou mooi zijn als dat kut-fest wordt opgedoekt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het is natuurlijk wel de telegraaf. Dus ik neem dit niet serieus. Maar zo erg is het toch niet bij dynamo? Ach morgen lees ik vast wel een betrouwbaar verhaal |
|
In het begin was het inderdaad een beetje suf, veel regen en matige bands. maar vanaf Laaz rockit veranderde dat behoorlijk, en kwam de sfeer er goed in. hoe dan ook, ik heb me erg vermaakt, met als toppers Obituary & Anthrax! Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Anthrax was feest ja!! (Leuk dat ze ff Stormrider coverden nog ) Toppers : Obituary (PIT!!!! \\m/) en TESTAMENT!!!!!!!! GVD HEERSCH!!!! J.O. Pain : zaadband pff Heineken : gatverdamme Verder : Mooi feest!! |
|
quote: Hahahahaha, wat een boutverslag zeg! Ik ben zeker op een ander Dynamo geweest. Nah okee, die beschrijving lijkt wel wat op mijn aankomst. Reeeeeegen, reeeeeeeeeeegen en KOUD! Gelukkig bood mijn knalgele poncho een beetje bescherming tegen de regen. Tot de knietjes in de modder, lekkah vies ende very met0000l. Hmzz ja wat ik er van heb meegekregen.. Masterplan had een keihard geluid, sjezus echt tering hard. Niet lang volgehouden want mijn oren gingen pijn doen. Vervolgens in de grote tent blijven hangen voor LAAZ ROCKIT, was ontzettend gaaf. Psycho bassist, Dynamo kwam langzaam maar zeker los! Hierna was het de beurt aan Evergrey, paar nummers bekeken en toen hard op zoek naar de toiletten. Oh en het zonnetje brak langzaam maar zeker door. Gorefest jahaa gaaf!! Ze zijn wel erg oud geworden haha, maarre feestje! Obituary klonk erg strak allemaal TESTAMENT!!!! Het wachten voor deze band loonde de moeite zeker weten wel! Leuke pit, erg handig dat Pier met zijn uit Eindhoven meegejatte aankondigings bord het meerendeel van de beukende mensen van mij o.a. af kon houden zodat ik mij veilig kon uitleven John Olivia's pain, wat een gigantische zanger zeg, wij waren verbaasd dat hij nog kon lopen Wel een goede stem, speelden een paar meezingers en verder tja.. eigenlijk geen kloot aan. Gewoon maar mee staan doen, anders kreeg ik het te koud. Anthrax, ik had niet verwacht dat dit een waardige afsluiter zou zijn Veel mensen waren al weg, kwam goed uit.. meer plek voor de over gebleven Dynamo gangers. Anthrax zette een lekkere set neer en mijn nek is compleet naar de tering Over de hele dag gezien was het inderdaad niet druk, zal dan ook wel de laatste Dynamo zijn. Het terrein was gaaf, het weer werkte absoluut niet mee. Ondanks dat alles, een zeer geslaagde dag maar niet het Dynamo van vroegah! Wat ik overigens ook niet gedacht had, eendaags Dynamo is gewoon niet zoals het was en dat is meer dan logisch. |
|
quote: Oh enne de bierprijzen en eetprijzen lagen weer lekker belachelijk hoog. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |