|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ik blijf gorefest toch beter vinden vooralsnog. krijg morgen van een maat van me wat pestilence cd's te leen. misschien dat ik daarna omzwaai maar ik weet t nou nog net niet zo... Confessions...blijft een klaszieker.En Erase blijf ik een gaaf album vinden. Loooooooooooooowwwwwwwwwwwww. Fuck the world and fuck you |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
je mag het ook wel gewoon zeggen hoor.... Fuck the world and fuck you |
|
Wat? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
weet ik veel, het is wel een mooie foto, daar niet van...heb je d'r nog meer ? Fuck the world and fuck you |
|
Ja, maar ben nog bezig met ze online te zetten. Ik ben niet zo'n compnerd/technicus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En Gorefest foto's, heeft u die ook ??? Fuck the world and fuck you |
|
Jazeker. Ik zou niet durven ze te missen. Maar die staan nog niet online. Alleen maar weinig foto's zijn gelukt. Je mag alleen de eerste drie nummers voor de hekken fotograferen. En bijna de gehele tijd zat er een groen licht op zijn gezicht, met als gevolg dat je The mask/hulk/shrek/elk ander groen monster op de foto krijgt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
quote: ach, dat groen kleurt leuk bij z'n haar moet je maar denken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zijn korte haar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Brujo, jij mag mijn vriendje zijn. Jij snapt het. (en komt aan met argumenten, unlike Rutan.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ach .. ik heb ook kort haar...maar tenminste niet zo nichterig geverfd.. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-05-2005 22:21] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Mooi, kan je die bubble waarin je leeft op geweldige wijze laten ploffen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zeik niet zo en ga echte muziek leren waarderen, kleuter. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jan-Chris is anders wel lekkor! Maar jammer van zn haar iig. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
en ook weer zonde van die leren broek maar goed, ieder zijn ding maar weer. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hey, GF klinkt "best leuk" maar ook niet meer dan dat. Heb zelfs "False" als promo; geruild tegen een avondje wachtlopen. How's that? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
die promo wil ik best hebben. en mijn opmerking was niet vals bedoeld ofzo. ( voor ik weer verkeerd word begrepen hierzo. ) Fuck the world and fuck you |
|
quote:Oh no prob, alleen ligt die promo nu bij een ex. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: en jij zegt tegen MIJ ken je klassiekers? man, ik zit net Consuming Impulse op te hemelen. lees aub mijn verhaal iets beter voor dat je mij aanspreekt op citaten van een ander. Ik probeerde juist de debiele vergelijkingen te ontkrachten. |
|
quote: hehehe, ga halen dan... je hebt vast nog wel een sleutel van haar huis, hoop ik. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat probleem ken ik, promo's en CD's die bij exen blijven liggen... Wachtlopen; jij stamt ook nog uit de tijd dat we verplicht mochten wachtlopen (bij voorkeur in het weekend, zodat een beroeps ook een privéleven kon hebben in het weekend)? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:92-11 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |