|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ik blijf gorefest toch beter vinden vooralsnog. krijg morgen van een maat van me wat pestilence cd's te leen. misschien dat ik daarna omzwaai maar ik weet t nou nog net niet zo... Confessions...blijft een klaszieker.En Erase blijf ik een gaaf album vinden. Loooooooooooooowwwwwwwwwwwww. Fuck the world and fuck you |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
je mag het ook wel gewoon zeggen hoor.... Fuck the world and fuck you |
|
Wat? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
weet ik veel, het is wel een mooie foto, daar niet van...heb je d'r nog meer ? Fuck the world and fuck you |
|
Ja, maar ben nog bezig met ze online te zetten. Ik ben niet zo'n compnerd/technicus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En Gorefest foto's, heeft u die ook ??? Fuck the world and fuck you |
|
Jazeker. Ik zou niet durven ze te missen. Maar die staan nog niet online. Alleen maar weinig foto's zijn gelukt. Je mag alleen de eerste drie nummers voor de hekken fotograferen. En bijna de gehele tijd zat er een groen licht op zijn gezicht, met als gevolg dat je The mask/hulk/shrek/elk ander groen monster op de foto krijgt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
quote: ach, dat groen kleurt leuk bij z'n haar moet je maar denken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zijn korte haar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Brujo, jij mag mijn vriendje zijn. Jij snapt het. (en komt aan met argumenten, unlike Rutan.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ach .. ik heb ook kort haar...maar tenminste niet zo nichterig geverfd.. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-05-2005 22:21] Fuck the world and fuck you |
|