|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Mee eens. Het was het wel waard Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Zeker. Nu nog even wat foto's!!!! Rattlehead+Bassist Laaz Rockit Rutan+Bassist Laaz Rockit Rattlehead+Laaz Rockit Rutan+Chuck Billy 2 heersende death metal iconen Livefoto's Masterplan Laaz Rockit Gorefest What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Coole pics, deathmetalicoon |
|
quote: We have a winner What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ja leuke foto's. helaas, k heb ook foto's gemaakt, maar telkens staat er weer iemand met zn hoofd voor (nadeel van klein zijn). een paar die mooi gelukt hehe Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
wat een vergelijk toch tussen SD, Pestilence en Gorefest. Het zijn gewoon alledrie belangrijke acts geweest in nederland voor de (death)metalscene. So what dat Gorefest betere muzikanten zou hebben dan Pestilence destijds. Pestilence op hun beurt schreven weer betere nummers dan SD (I.M.O.) Pestilence, Asphyx en SD waren er nèt eerder mee. Gorefest kwam vanaf '89 ook meedoen. 'False' is echter een heuse klasseplaat, een klassieker. Iets van nederlandse bodem waar iedere metalfan trots op zou moeten zijn, maar hetzelfde geldt net zo goed voor 'Consuming Impulse'. |
|
|
|
Tering, jammer dat ik er niet was "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Geen haar op mijn hoofd dat spijt zou hebben om het mojo circus niet bijgewoond te hebben The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zn naam komt me erg bekend voor en ik heb het idee dat ie vroeger bij mij op school heeft rondgelopen. Het heeft verder niks met het artikel of met D.O.A te maken eigenlijk. |
|
het was supergezellig en best nog druk.... |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wie is dat wijf ??? Fuck the world and fuck you |
|
Van Evergrey. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehehe, een flauwe, maar heb d'r nog iemand mee lopen sarren op dynamo...Evergay ...ze roepen het toch wel over zichzelf af...Welke zichzelf respecterende man loopt d'r nou rond in een jurk ??? Fuck the world and fuck you |
|
Ieder z'n smaak zullen we maar zeggen... don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ah! Mijn duit. Gorefest betere muzikanten? Invloedrijk? Wat een grap, half Florida liep begin jaren '90 met een Pestilence shirt aaaan. Ken je klassiekers. Gorefest is nooit meer geweest dan een leuke buurtband, die ooit een commercieel hitje heeft gescoord. Iedereen weet hoe het daar mee afloopt. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: ach, dat is ook zo. Fuck the world and fuck you |
|
quote: kutzooi. is die gorefest discussie nou nog niet afgelopen ?? Het wordt een trauma zo. Fuck the world and fuck you |
|
Ik hou persoonlijk ook niet zo van mannen met rokken. Laat staan van leer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik vind het gewoon ranzig. een vent in een rok. Laat je dan ombouwen, kun je de hele dag in een jurk rondzwalken.ach, het zal wel zo'n aandachtzoeker zijn Fuck the world and fuck you |
|
quote: Suffering from a Trauma! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
maak er maar geintjes over. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |