|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik begrijp dat regen nooit leuk is maar elk podium stond toch in een tent dit keer? |
|
quote: Klopt |
|
Yup, dat klopt. Maar de rest van het terrein (incl. biertenten) waren niet overdekt. En buiten is alles dus veranderd in 1 grote drekbende. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jezus zeg. Dit was vast de slechtste line-up ooit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Twente he .. |
|
D'r is altijd wel iemand die wat te zeiken heeft. De ene keer staan er teveel nieuwe bands, dan weer teveel oude, dan weer te weinig death, dan weer bla bla bla... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Precies. Ik vond het geweldig! Wat een gave line-up.. heerlijk! |
|
Moet zeggendat ik er ook weinig echt boeiends bij zie staan .. geen echte klappers .. Iig geen line-up die past in de rrij line-ups in de geschiedenis van Dynamo |
|
Tja over de bands kunnen we blijven discussieren maar die 5000 bezoekers maken 't allemaal wel duidelijk. Het gaat niet de goeie kant op met dynamo. |
|
Tsja, maar oh wee als Dynamo eens bands als Cradle of filth, Dimmu borgir, Killswitch engage, etc etc zou boeken. Daar zou menig metalhead schande van spreken. Maar wedden dat er dan meer volk was gekomen? En trouwens, Dynamo heeft zichzelf ook zwaar in de vingers gesneden door die Pre-parties. Veel mensen die een eindje bij Hellendoorn uit de buurt wonen hadden de meeste bands al elders kunnen bekijken. Dus waarom nog helemaal naar Hellendoorn afreizen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Idd goed punt van die pre-parties. Was er vorig jaar dan veel kritiek omdat ze populaire bands zoals Dimmu en Nightwish hadden geboekt? Ik zou 't niet erg vinden als Killswitch er stond. Meesterlijke band. |
|
Nix: Thee heerscht! [ www.deluzion.nl ] |
|
ay, is dynamo al geweest?? nou, toch maar beter alles volgende volgende keer. ik had laaz rockit, anthrax en obituary best wel willen zien. |
|
quote:Agreed, maar ook dit vind ik geen echte toppers, geen unieke performances. Iets als bijvoorbeeld het Nailbomb optreden wat er ooit was ... Deze line-up zet Dynamo gewoon een fiks eind terug op de top 10 van Open Air's quote:Tja .. dat snapte ik idd ook niet echt ... net alsof de gemiddelde metalhead zoveel te besteden heeft. |
|
ben gister ook geweest. Was erg gaaf,lekker rustig, nergens gedrang. Vond ik wel best eigenlijk. Beste bands voor mij waren natuurlijk Gorefest,en Obituary toch wel. Masterplan, brrr, wat slecht. Had er gewoon een nachtmerrie van gekregen . Power metal zal nooit m'n ding worden.Maar een leuk festivalletje, van mij mag het volgend jaar wel weer zo klein zijn. Maar dan wel met wat meer death metal bands natuurlijk.Testament was ook wel gaaf. Binnenkort eens wat cd's van die lui aanschaffen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja pre party's en het weer.. best logisch eigenlijk. Terug naar het 'Dynamo' van vroegah lukt toch niet meer, wel vaker met die spraakmakende dingen. |
|
quote: Ja, dat is het grote probleem van het huidige DOA. "Vroeger" was de lineup altijd om te zoenen. En de unieke bands die ze nu hebben ,dat verpesten ze nu zelf door die preparties aan te bieden. Ik bedoel, als je laaz rockit wilt zien ging je toch naar zo een preparty? Plus, het festivalaanbod is gewoon veel te groot en te homogeen. |
|
ANTHRAX rosste gisteren, ik hoop dat ze belladonna in de band houden! FENOMENAAL! LAAZ , OBITUARY en TESTAMENT waren ook te gek, de opkomst was goed gezien de line up en het teringweer! de pre Party was ook te gek BTW! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 08-05-2005 14:05] |
|
quote:Zekers, je ziet al die bands op andere plekken ook wel weer ... ik denk dat festivals in de komende jaren zware tijden tegemoet gaan (de grote fests dan he) en dat ze op zoek moeten gaan naar betere manieren om het publiek aan te trekken en te vermaken. Which is a good thing, want dan krijg je diversificatie en dat zorgt voor meerdere goede fests |
|
quote: welke nummers speelde anthrax en laaz rockit? |
|
ANTHRAX: Among The Living NFL Caught In a MOsh Death RIder Metal Thrashing Mad Be all, end all Medusa AIR Madhouse Anti Social Indians I am The Man I am The Law etc etc LAAZ ROCKIT Fire In the Hole Prelude Forced To Fight Euroshima Caught In The ACt City's gonna burn Backbreaker Spared FRom The Fire Last Breath Bad Blood kan zijn dat ik nu de pre party en Dynamo door elkaar haal want op Dynamo speelden ze aanzienlijk korter dan op de pre party, ze speelden nog meer maar helemaal precies weet ik het niet meer! |
|
Hier wat pics die mijn vriendin heeft gemaakt! SChoenen na 10 minuten bagger! OBITUARY TESTAMENT ANTHRAX |
|
Zo, dat zijn wel strakke setlists. Alleen jammer wel dat anthrax "anti social" en "I'm the man" speelde, dat ze die nummers preferen boven "aftershock" en "one world" snap ik echt niet. Maar goed, "deathrider" etc. hakken er weer wel vet in. mooie foto's [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-05-2005 14:23] |
|
Tje op andere dates hebben ze "gung ho", ""in my world", "belly of the beast" en "armed and dangerous" gespeeld die had ik ook liever gehoord maar ja dit was een festival set he.... Ik hoop dat ze later dit jaar terugkomen in de 013 ofzo voor een volledige set! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |