|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Op Graspop ga ik dan maar helemaal loos!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nah dan moet je ook echt even bij mij langs komen biertje drinken en anders even de biertent onveilig maken. |
|
Ik ben van plan op Dynamo, Waldrock en Graspop loos te gaan. En ik ben ook van plan om geen druppel te drinken op geen van de 3 festivals. 3 INCHES OF BLOOOOOOOOOD!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Op Dynamo drinken we samen een colaatje, en op Graspop gaan we bieren!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ga je met Roy mee? |
|
quote: Ah altijd gezellig, hopelijk ook lekker weer volgende week. |
|
quote: Nee, maar ik heb wel met hem afgesproken dat we elkaar daar opzoeken. (Wat nou ""?) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ah okee. Wat nou? Nou, ik vond het ietwat overbodige informatie aangezien er van die grote X-en in je naam staan en iedereen eigenlijk wel weet dat jij geen alcohol drinkt. Dacht ik.. vandaar --> |
|
Ach, ik wou alleen maar zeggen dat zo'n festival best een beetje gezellig kan zijn zonder bier. Dat zoiets niet direkt "Tyfus " en " " hoeft te zijn. Ik vind het meer: 3 INCHES OF BLOOOOOOOOOD!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zonder bier is het net zo gezellig ja |
|
quote:Wodka, rum, ... dat? hehe |
|
Als het maar een beetje droog blijft.. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Volgens teletekst 60% kans op regen, 40 % kans op zon. temp: 6 / 12 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ach, ze kunnen niet eens het weer van gister voorspellen dus ik blijf maar positief I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Anders wordt het proppen in de tenten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Neem ik mn eigen tent wel mee I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja dat krijg je als je een festival veel te vroeg houdt. |
|
quote: Bitterlemon, chocolademelk |
|
ben ook v/d partij, eerst de pre party met laaz en testament, dan een uurtje of 2/3 slapen en dan om 3.30 richting HELLendoorn ik zie je op de metalmarket wel http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Mensen, jullie kunnen een verwachten zaterdag! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 05-05-2005 21:53] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Damn, ik heb er echt zin in!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ook!! Damn ondanks da'k gister hoorde dat we met de laatste trein terug moeten pff. Maar ja.. evenwel |
|
Wij gaan met een Taxi. Dat is nog wel redelijk te doen met 9 personen. oja, vet zin in! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |