IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dynamo 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 15:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Chelman ??

Fuck the world and fuck you

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-05-2005 15:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 mei 2005 15:12 schreef Chelman het volgende:
Doos. Voordat jij in ieder geval een keer iets zinnigs met betrekking tot muziek buiten de AiC topic plaatst zou je mensen niet naar andere topics moeten wijzen.

Juist.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-05-2005 15:33 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 9 mei 2005 15:08 schreef mental het volgende:
oh ja, sorry, ik kan er nu eenmaal niks aan doen... GF is nu eenmaal 1 van mijn favoriete bands...vanaf nu zwijg ik over Gorefest. Had iemand hier Obituary nog gezien ?? Zoja, hoe vonden jullie deze band ?? Als echte poser ken ik er weinig van. Wat zijn hun beste nummers volgens jullie ???
Obituary? Lekkere pit
(voor de beste nummers ken ik te weinig titels..)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-05-2005 15:34]

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 09-05-2005 15:35 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 mei 2005 15:12 schreef Chelman het volgende:
Doos. Voordat jij in ieder geval een keer iets zinnigs met betrekking tot muziek buiten de AiC topic plaatst zou je mensen niet naar andere topics moeten wijzen.

Het gaat om de manier waarop.

Bloodied by the thorns beside the leaves

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 15:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Chelman is alweer een tijdje weg, in tegenstelling tot velen van ons heeft hij WEL een leven.

CurseOfDeath
Precious Maybe
Posted 09-05-2005 15:39 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ga maar vragen of hij je wil adopteren. Zijn we ook van jou af.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 15:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Chelman mij adopteren ?? Denk niet dat ie dat wil eigenlijk...En zo vervelend ben ik toch niet ?? Ik heb het zelfs al niet meer over GF.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2005 15:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 15:38 schreef mental het volgende:
Chelman is alweer een tijdje weg, in tegenstelling tot velen van ons heeft hij WEL een leven.

ik zou er maar niet teveel om wedden.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-05-2005 16:01 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 9 mei 2005 15:39 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ga maar vragen of hij je wil adopteren. Zijn we ook van jou af.
*proest*

CurseOfDeath
Precious Maybe
Posted 09-05-2005 16:02 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 mei 2005 16:01 schreef FRNK het volgende:
*proest*

Mja nou. Sorry.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-05-2005 16:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 12:35 schreef Greycloak het volgende:
Jeutje.
Als je had gezegd "Ed Warby is de beste (death)metaldrummer uit Nederland" dan had ik je gelijk gegeven, maar GF zó de hemel in te prijzen... Je bent vast niet bekend met Pestilence om maar even een andere grote naam te noemen.

Zeker wel bekend met Pestilence, maar live konden ze het in ieder geval niet waarmaken, die Marco Foddis was live toch wel zo'n kut-drummer.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 16:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Heb niks van Pestilence,dus kan daar niet over oordelen...maar goed. mag ik gorefest soms niet goed vinden ofzo ?? het is nu wel duidelijk hoor, dat jullie er anders over denken.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-05-2005 16:10 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 9 mei 2005 16:02 schreef CurseOfDeath het volgende:
Mja nou. Sorry.
Nee man, lache

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2005 16:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 16:08 schreef mental het volgende:
.maar goed. mag ik gorefest soms niet goed vinden ofzo ??

natuurlijk maar pestilence en sempiternal deathreign waren zeker 1000 keer zo goed als gorefest.

CurseOfDeath
Precious Maybe
Posted 09-05-2005 16:16 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 9 mei 2005 16:10 schreef FRNK het volgende:
Nee man, lache

Hihi.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 16:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 16:16 schreef attila_de_hun het volgende:
natuurlijk maar pestilence en sempiternal deathreign waren zeker 1000 keer zo goed als gorefest.

goed dan..met jou valt tenminste normaal te praten Ik zal SD en pestilence eens gaan luisteren. ( de naam Pestilence ken ik natuurlijk wel, heb me alleen nooit in hun muziek verdiept. )

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 09-05-2005 17:31 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 9 mei 2005 15:00 schreef DUST2 het volgende:
Ik vond toevallig Trivium wel erg goed.
Still Remains was voor mij de band van de dag jammer dat ze opende...
Gorefest was ook erg goed (ookal heb ik het aleen maar van backstage gezien)

Wat deed jij backstage?

quote:
Op 9 mei 2005 13:07 schreef XnegativeX het volgende:
Je weet toch keer op keer weer te bewijzen dat je totaal geen gevoel hebt voor muziek.

Een saaie rukband als Gorefest de hemel in prijzen en zeggen dat Trivium geen reet voorstelde. Niet te volgen.

Gezien jouw kansloze gezwam destijds in het thrashmetaltopic, mag ik concluderen dat er eerder met JOUW gevoel voor muziek iets mis is.
Als Gorefest zo'n saaie rukband is, en Trivium zo geweldig is, waarom staat Gorefest dan op de mainstage en Trivium ergens achteraf?

quote:
Op 9 mei 2005 13:08 schreef Greycloak het volgende:
Hij heeft dan ook geen vrienden bij Trivium.

Vertaling: Ik ben een jaloerse hork
quote:
Op 9 mei 2005 13:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja precies, de connecties missen daar..

Vertaling: Ik ben ook een jaloerse hork

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2005 17:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 16:16 schreef attila_de_hun het volgende:

SD is niet echt bepaald goed te noemen. Ze mogen dan de 'eerste' DM band van NL bodem geweest zijn maar echt geweldig waren ze niet....eerder matig.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2005 17:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:31 schreef Rutan het volgende:
Als Gorefest zo'n saaie rukband is, en Trivium zo geweldig is, waarom staat Gorefest dan op de mainstage en Trivium ergens achteraf?

Omdat Gorefest populair is onder het Dynamopubliek ... dat heeft verdomd weinig met kwaliteit te maken.

Trvium vind ik ook maar een matige band, maar maken iig meer gevariereerdere en boeiendere muziek dan Gorefest ... die toch zwaar door de mand vielen toen ze iets gingen doen wat ze normaal deden en ineens niemand ze meer wat aan vond. Oftewel: Gorefest kan maar 1 ding ...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2005 17:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:31 schreef Rutan het volgende:
Vertaling: Ik ben een jaloerse hork

Vertaling: Ik ben ook een jaloerse hork
Vertaling: ik ben uitgeluld

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2005 17:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:38 schreef Greycloak het volgende:
Vertaling: ik ben uitgeluld

Je doet jezelf te kort.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2005 17:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:38 schreef Chelman het volgende:
Je doet jezelf te kort.
Mja, je hebt gelijk. Stiekem is Gorefest de kwalitatief meest hoogstaande band met een bassist waar Jeroen Paul Thesseling nog een hoop van kan leren, 2 gitaristen die lui als Patrick Mameli en Eric Daniels zowel qua spel als compositie in de schaduw stellen en een ongeëvenaarde originaltiteit waar Pestilence, Threnody, God Dethroned en noem ze maar op niet aan kunnen tippen.
Dan heb ik het nog niet eens over de gevariëerde zang van J.C. de Koeijer die van Martin van Drunen een regelrechte Idols-wannabe maakt.

Zoiets?

Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 09-05-2005 17:47 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:34 schreef Chelman het volgende:
SD is niet echt bepaald goed te noemen. Ze mogen dan de 'eerste' DM band van NL bodem geweest zijn maar echt geweldig waren ze niet....eerder matig.

The Spookygloom vond ik toch een aardig geinige plaat !!! draai hem tegenwoordig niet vaak meer en t mag dan geen super technies hoogstandje zijn maar het is zeker geen "matige" plaat

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2005 17:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh ja, dan vergeet ik nog andere Europeesche bands als het vroege Atrocity, At The Gates, Eucharist, Dismember, In Flames, Vader en God weet hoeveel bands nog meer, die pas vér na Gorefest genoemd mogen worden als ooit de vraag "wie was de belangrijkste, meest invloedrijke en beste Europeesche metal-band ooit".

Yeah. Rutan, U krijgt gelijk.
Dat mag ik doen, want iets wat je zelf hebt mag je weggeven.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2005 17:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:50 schreef Greycloak het volgende:
Oh ja, dan vergeet ik nog andere Europeesche bands als het vroege Atrocity, At The Gates, Eucharist, Dismember, In Flames, Vader en God weet hoeveel bands nog meer, die pas vér na Gorefest genoemd mogen worden als ooit de vraag "wie was de belangrijkste, meest invloedrijke en beste Europeesche metal-band ooit".

Yeah. Rutan, U krijgt gelijk.
Dat mag ik doen, want iets wat je zelf hebt mag je weggeven.

En toch vind ik Frans Bauer beter.

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com