|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Chelman ?? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Obituary? Lekkere pit (voor de beste nummers ken ik te weinig titels..) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-05-2005 15:34] |
|
quote: Het gaat om de manier waarop. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Chelman is alweer een tijdje weg, in tegenstelling tot velen van ons heeft hij WEL een leven. Fuck the world and fuck you |
|
Ga maar vragen of hij je wil adopteren. Zijn we ook van jou af. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Chelman mij adopteren ?? Denk niet dat ie dat wil eigenlijk...En zo vervelend ben ik toch niet ?? Ik heb het zelfs al niet meer over GF. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik zou er maar niet teveel om wedden. |
|
quote:*proest* |
|
quote: Mja nou. Sorry. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Zeker wel bekend met Pestilence, maar live konden ze het in ieder geval niet waarmaken, die Marco Foddis was live toch wel zo'n kut-drummer. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Heb niks van Pestilence,dus kan daar niet over oordelen...maar goed. mag ik gorefest soms niet goed vinden ofzo ?? het is nu wel duidelijk hoor, dat jullie er anders over denken. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nee man, lache |
|
quote: natuurlijk maar pestilence en sempiternal deathreign waren zeker 1000 keer zo goed als gorefest. |
|
quote: Hihi. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: goed dan..met jou valt tenminste normaal te praten Ik zal SD en pestilence eens gaan luisteren. ( de naam Pestilence ken ik natuurlijk wel, heb me alleen nooit in hun muziek verdiept. ) Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat deed jij backstage? quote: Gezien jouw kansloze gezwam destijds in het thrashmetaltopic, mag ik concluderen dat er eerder met JOUW gevoel voor muziek iets mis is. Als Gorefest zo'n saaie rukband is, en Trivium zo geweldig is, waarom staat Gorefest dan op de mainstage en Trivium ergens achteraf? quote: Vertaling: Ik ben een jaloerse hork quote: Vertaling: Ik ben ook een jaloerse hork What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: SD is niet echt bepaald goed te noemen. Ze mogen dan de 'eerste' DM band van NL bodem geweest zijn maar echt geweldig waren ze niet....eerder matig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Omdat Gorefest populair is onder het Dynamopubliek ... dat heeft verdomd weinig met kwaliteit te maken. Trvium vind ik ook maar een matige band, maar maken iig meer gevariereerdere en boeiendere muziek dan Gorefest ... die toch zwaar door de mand vielen toen ze iets gingen doen wat ze normaal deden en ineens niemand ze meer wat aan vond. Oftewel: Gorefest kan maar 1 ding ... |
|
quote:Vertaling: ik ben uitgeluld What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je doet jezelf te kort. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mja, je hebt gelijk. Stiekem is Gorefest de kwalitatief meest hoogstaande band met een bassist waar Jeroen Paul Thesseling nog een hoop van kan leren, 2 gitaristen die lui als Patrick Mameli en Eric Daniels zowel qua spel als compositie in de schaduw stellen en een ongeëvenaarde originaltiteit waar Pestilence, Threnody, God Dethroned en noem ze maar op niet aan kunnen tippen. Dan heb ik het nog niet eens over de gevariëerde zang van J.C. de Koeijer die van Martin van Drunen een regelrechte Idols-wannabe maakt. Zoiets? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: The Spookygloom vond ik toch een aardig geinige plaat !!! draai hem tegenwoordig niet vaak meer en t mag dan geen super technies hoogstandje zijn maar het is zeker geen "matige" plaat |
|
Oh ja, dan vergeet ik nog andere Europeesche bands als het vroege Atrocity, At The Gates, Eucharist, Dismember, In Flames, Vader en God weet hoeveel bands nog meer, die pas vér na Gorefest genoemd mogen worden als ooit de vraag "wie was de belangrijkste, meest invloedrijke en beste Europeesche metal-band ooit". Yeah. Rutan, U krijgt gelijk. Dat mag ik doen, want iets wat je zelf hebt mag je weggeven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En toch vind ik Frans Bauer beter. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |