|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ha, die dan spitz zou ik nooit meer herkend hebben. |
|
Haha leuk dat Belladonna z'n 80's kapsel nog heeft. Mooie foto's! |
|
quote: ken heel die band nog niet, dus kan er ook niks slechts van zeggen. maar dat komt nog wel (alleen de naam al ). |
|
|
|
quote: HAHHAHAHAHAHAHA! ANTHRAX rosste alles weg! Maar ik moet zeggen dat ik de 3IB CD best kan waarderen [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 08-05-2005 15:28] |
|
quote: maar hoe kwam Antrax over? was het echt duidelijk dat heel de band er plezier in had of was het een "verplicht nummertje"waarbij het duidelijk was dat het puur voor de centen was. |
|
quote: Het leek erop alsof Anthrax het enorm naar de zin had! |
|
quote: das cool dan. ik vroeg het me af omdat er tussen dan spitz en anthrax weing "liefde" meer te bemerken was als je zo nu en dan eens de berichtrn op het net las. plus dat hun laatse cd wellicht niet heeft verkocht zoals gewenst kanmen tot de conclusie komen dat het een strategie is om weerwta oudere fans terug te winnen. niet dat het wat uitmaakt overigens. ik zou het overigens wel zonde vinden als bush er definitief uitlag want ik vond hem heel goed. |
|
Ik vond dat er wel een bepaalde chemie te zien was, kan zijn dat anderen dit anders gezien hebben. |
|
quote: viel best mee ik vond er niet een band tussen zitten die echt slecht was al kende ik niet alle bands. mercenary was wel strak is een band om in de gaten te houden. gorefest niks op aan te merken. testament stond als een huis vooral into the pit jon oliva's pain was wel o.k al kende ik alleen die twee savatage nummers. en anthrax dat was vind ik best een waardige afsluiter de tent was wel voor een groot gedeelte leeg. dat dauwpop terrein was deze keer wel kote ingericht. de laaste keer dat ik daar was in 2003 had je waar nu de metal market stond het hoofd podium en een tweede podium op de plek waar nu het hoofd podium was. en dan die drek ze hadden meer van die houtsnippers moeten strooien. maar toch heb ik geen spijt dat geweest ben. nog een tip voor de organisatie kom volgend jaar maar weer met een meerdaagse dynamo met camping anders komt er helemaal geen hond meer opdagen. en voor iedereen die zijkt op dat fijne openbaar vervoer moet je bij de ns wezen die denken dat er in oosten van het land geen mensen wonen |
|
Niet zo klagen hoor mensen, ik vond het een super dagje. In het begin baalde ik wel enorm door de regen. Maar toen begon het bier te werken en waren al die slechte kutbandjes opgeflikkert. Damn wat schopte Laaz Rockit kont zeg!!! Band van de dag! Van kou tot op het bot naar gutsend zweet langs mn rug Ik wist trouwens niet dat ze zanger van de red hot chili peppers tegenwoordig bij Gorefest zong? Helaas bleef het even monotoom als voorheen dus vond ik er weinig aan. Obituary daarentegen zette wel een tof concert neer. Testament was wel ok maar het is nooit echt mijn band geweest. Anthrax was echt een feestje. Zowel op het podium als er voor. Van mij mag Belladonna wel blijven. Wat is eigenlijk de reden dat Belladonna nu opeens zingt? Ik neem aan dat Bush zich wel flink gepasseerd voelt. Daarna nog genoeg beweging gehad met de auto uit de drek duwen. Maar gelukkig hielp iedereen elkaar met duwen dus dat was ook geen probleem. Stom dat ze daar geen stro/snippers hadden neergegooid. Dat terrein was in de ochtend al een ramp. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vond het wel weer een erg geslaagd dagje ! Het was inderdaad erg rustig maar kan niet echt zeggen dat ik dit erg vond, sta liever een beetje ruim dan dat je met zn 3e op 1 vierkante meter word geperst. heb erg genoten van de paar keer dat de zon ff doorbrak op die momenten was het erg goed te doen en gelijk weer tijd om een zwik bier in te slaan. ben eigenlijk alleen maar bij het hoofdpoium blijven hangen, heb totaal niets mee gekregen van het 2e podium maar de bands trokken me ook niet echt aan. De eerste band waar ik echt naar heb staan kijken was Masterplan, maar dat vond ik na het 3e nummer ook al helemaal niks meer en was het weer tijd om een blowtje te gaan vouwen, daarna Gorefest gezien, was wel aardig maar zo geweldig vond ik het nou ook weer niet en wat jammer dat die gasten er zo houterig bij staan, om van het geblondeerde kapseltje nog maar te zwijgen haha nee dat heeft niks met de muziek te maken. Obituary was waar ik voor kwam en dat vond ik echt geweldig ! beetje jammer dat nummers van The End complete totaal uitbleven ( of ik moet me nu opeens totaal vergissen maar kan me niet herineren ze een nummer ervan te hebben horen spelen). was een gave set maar vond ze in de effenaar beter, meer oud materiaal en natuurlijk speelden ze daar langer maar dat mocht de pret niet drukken, heb me een whiplash staan bangen !!! Testament vond ik wel aardig klinken, maar vond het meer iets voor een leuk achtergrond muziekie... nog even blijven hangen daar en toen was het tijd om de auto eens uit de modder te gaan trekken, erg blij dat we toen weg zijn gegaan want die 2 trekkers hadden t al druk genoeg met iedereen slepen uit die bagger. Had graag Antrax nog gezien maargoed jammer dan... Jammer van de 45,- maar verder een zeer geslaagd daggie [Dit bericht is gewijzigd door Defleshed by flieS op 08-05-2005 18:11] |
|
quote: Nee man, spelvreugde alom, zeker bij Spitz, Belladonna en Bello! was een genot voor de ogen en zeker geen verplicht nummertje! |
|
Wat is Dynamo een trieste bedoening geworden, die al zijn magie van de jaren '90 heeft verloren. Ik heb zelden als bezoeker van een festival zo'n kut terrein bezocht. De grote tent was mooi, maar mijn god mijn festival-tent is nog groter dan de "kleine" tent. Dan is het al een klein kut tentje, maar de bands hadden (nagenoeg) geen lichtshow en het geluid was ook erbarmelijk. De grote tent was heel mooi evenals de lichtshow en het geluid van de meeste bands. Maar dat ik op een metalfestival de hele godsgandse dag naar bleus-rock moet luisteren is echt niet gewoon!!! De bands maakten echter veel goed. Gorefest was voor mij de band van de dag, nostalgie, nostalgie en nog eens nostalgie. Ze lieten nogmaals zien waarom ze destijds (en nu nog steeds) de beste (death) metal band van NL bodem waren/zijn. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Om het 25 jarig bestaan van de 'Thrax te vieren. Dit is naar initiatief van Charlie Bernante gedaan en dus zullen enkel dit jaar de 'Thrax oude tijden doen herleven. |
|
quote: Ligt er maar aan hoeveel succes ze nu hebben (en dat is meer dan met Bush). Iemand de review in de Volkskrant gelezen? Echt lollig! Laaz Rockit omschreven ze als het dieptepunt van de dag I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vond het een geslaagde dag, ondanks de regen en modder etc. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: *dikke vette grijns* |
|
quote: ik zal hem zo eens scannen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Haha Jaaaa! Make my day! |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hee verdorie, speelden wel dezelfde bands als op het Dynamo waar ik geweest ben Dank!! |
|
quote:*proest* Je móet hier wel sarcastisch zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: lol@ |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |