IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dynamo 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 16-04-2005 14:20 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

Waarom geil je zo op grote namen?

fuck de grote namen, ik wil bands die 'groot' zijn geworden vanwege hun muzikale kwaliteiten.
hoe bekend ze zijn maakt toch geen zak uit?

Ik distancieer me volledig van ZM

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-04-2005 14:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2005 14:05 schreef Disciple het volgende:
Oh er is ook niks mis met veteranen, maar het zijn niet de echte grote festival namen die op dynamo staan.

Wat zijn dan wel de grote namen? Vader, Nile, Marduk

Martindeman
Usericon van Martindeman
Posted 16-04-2005 15:23 by Martindeman Wijzig reactieProfiel van MartindemanQuote dit berichthttp://www.rammstein.de

Me is this year op FOR, bospop, en ik hoop toch ook egt wel op dynamo

Weiter Weiter ins Verderben

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 16-04-2005 16:53 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik ga nou eenmaal voor het grootste deel naar festivals, om veel grote namen samen op 1 bill te zien. Nieuwe bands ontdek in liever in een klein zaaltje.

En grote namen naar mijn mening zijn Slayer, Metallica & Iron Maiden.

Geloof me ik heb echt niks tegen Anthrax, die band is echt geweldig. Hetzelfde met Testament. Het gaat gewoon om de gehelde package van het festival, die is een beetje slapjes.

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 16-04-2005 17:43 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2005 15:23 schreef Martindeman het volgende:
Me is this year op FOR, bospop, en ik hoop toch ook egt wel op dynamo

ehm, egt sgrijf je met ch, jij breezah

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 16-04-2005 17:46 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

Dus je vind Wacken ieder jaar ook maar weer 'slapjes'?
er is niks slap aan de bands die hier staan, allemaal bands die zichzelf al keer op keer hebben bewezen.

Ik distancieer me volledig van ZM

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 16-04-2005 17:53 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

mee eens. als de line-up je niet bevalt moet je maar bij mamma op de bank gaan zitten met een glaasje ranja.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 16-04-2005 18:26 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik ga niet nog een keer uitleggen waarom het slapjes is. Als je me niet gelooft ga maar eens naar www.dynamo.nl en click op ´history´.

En Wacken heeft tenminste niet 12 bands zoals dynamo, maar gewoon lekker veel.

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 16-04-2005 18:29]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2005 16:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2005 16:53 schreef Disciple het volgende:
En grote namen naar mijn mening zijn Slayer, Metallica & Iron Maiden.

Goh, onverwachts zeg! De geijkte bands, keer op keer weer neerzetten op hetzelfde festival. Lijkt me echt wel een goed plan, net zolang tot er 50 bezoekers overblijven en jij honderden euro's voor een kaartje moet gaan dokken.

quote:
Op 16 april 2005 18:26 schreef Disciple het volgende:
Ik ga niet nog een keer uitleggen waarom het slapjes is. Als je me niet gelooft ga maar eens naar www.dynamo.nl en click op ´history´.

En Wacken heeft tenminste niet 12 bands zoals dynamo, maar gewoon lekker veel.

Okee die Dynamo opmerking snap ik nog, gezien de history maar goed Dynamo is ook niet meer meerdaags he en heeft geen eigen terrein meer. Maar die Wacken opmerking, godskolere wat ben jij toch een mongool.

Ik vind het echt heeeeeel raar dat Wacken meer bands heeft geprogrammeerd dan Dynamo, heel vreemd.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-04-2005 16:09]

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-04-2005 16:10 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

en mag ik daaraan toevoegen dat de heer Disciple geestelijk achtergesteld is?
bij voorbaat dank

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 17-04-2005 16:12 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ik denk dat ik maar bij mama op de bank ga zitten met een glaasje ranja

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-04-2005 16:13 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

en dat is je goed recht

Fleshcrawler
Posted 17-04-2005 16:15 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Dat dacht ik maar mooi even

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 17-04-2005 16:20 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ja en het feit dat het niet meerdaags is, is toch ook kut ofnie?

Ik snap niet wat jullie dom doen, kijk gvd eens naar Furyfest. Wat een dijk van een festival, en wij moeten het doen met een verkrachting van de naam dynamo die een miezerige 12 of 13 bandjes boekt.

Als het zo doorgaat is het X-mass metalfest straks nog groter dan dynamo.

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 17-04-2005 16:21 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Bloodied by the thorns beside the leaves

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-04-2005 16:22 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

emigreer dan naar frankrijk joh prutser. er zijn zat gave festjes als je je een beetje verdiept in metoll. en dan bedoel ik niet SFU oid

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 17-04-2005 16:25 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Allemaal leuke opmerkingen, maar jullie zouden dus geen veranderingen willen?

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-04-2005 16:26 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ja, ik wou wel dat je hier ophield dom te bazelen eigenlijk. voor de verandering zeg maar...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2005 16:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2005 16:20 schreef Disciple het volgende:
Ja en het feit dat het niet meerdaags is, is toch ook kut ofnie?

Ik snap niet wat jullie dom doen, kijk gvd eens naar Furyfest. Wat een dijk van een festival, en wij moeten het doen met een verkrachting van de naam dynamo die een miezerige 12 of 13 bandjes boekt.

Als het zo doorgaat is het X-mass metalfest straks nog groter dan dynamo.

Jezus tering nog aan toe

Wat is nu kutter, een festival wat niet meer bestaat of een festival die zicht voortzet en zich langzaam aan weer wil ontvouwen tot meerdaags? Ik vraag mij af, ben jij wel eens op een meerdaags dynamo geweest of baseer jij je praatjes op de historie van Dynamo en verhalen van anderen?

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 17-04-2005 16:28 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Sorry de vraag was niet duidelijk voor je...

Zouden jullie niks willen veranderen aan NL'se festivals?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2005 16:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2005 16:28 schreef Disciple het volgende:
Sorry de vraag was niet duidelijk voor je...

Zouden jullie niks willen veranderen aan NL'se festivals?

Ik zou nettere plee's willen op Waldrock, kun jij dat mogelijk maken.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-04-2005 16:29 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

@Disciple

als een toegangsverbod voor jou mogelijk zou zijn.......

[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 17-04-2005 16:30]

Fleshcrawler
Posted 17-04-2005 16:30 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ja!!!
Mooiere vrouwen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2005 16:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wel jammer dat hij mijn Dynamo vraag niet beantwoord.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-04-2005 16:30 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

goedkoper bier?

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com