|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat zijn dan wel de grote namen? Vader, Nile, Marduk |
|
Me is this year op FOR, bospop, en ik hoop toch ook egt wel op dynamo Weiter Weiter ins Verderben |
|
Ik ga nou eenmaal voor het grootste deel naar festivals, om veel grote namen samen op 1 bill te zien. Nieuwe bands ontdek in liever in een klein zaaltje. En grote namen naar mijn mening zijn Slayer, Metallica & Iron Maiden. Geloof me ik heb echt niks tegen Anthrax, die band is echt geweldig. Hetzelfde met Testament. Het gaat gewoon om de gehelde package van het festival, die is een beetje slapjes. |
|
quote: ehm, egt sgrijf je met ch, jij breezah respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Dus je vind Wacken ieder jaar ook maar weer 'slapjes'? er is niks slap aan de bands die hier staan, allemaal bands die zichzelf al keer op keer hebben bewezen. Ik distancieer me volledig van ZM |
|
mee eens. als de line-up je niet bevalt moet je maar bij mamma op de bank gaan zitten met een glaasje ranja. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik ga niet nog een keer uitleggen waarom het slapjes is. Als je me niet gelooft ga maar eens naar www.dynamo.nl en click op ´history´. En Wacken heeft tenminste niet 12 bands zoals dynamo, maar gewoon lekker veel. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 16-04-2005 18:29] |
|
quote: Goh, onverwachts zeg! De geijkte bands, keer op keer weer neerzetten op hetzelfde festival. Lijkt me echt wel een goed plan, net zolang tot er 50 bezoekers overblijven en jij honderden euro's voor een kaartje moet gaan dokken. quote: Okee die Dynamo opmerking snap ik nog, gezien de history maar goed Dynamo is ook niet meer meerdaags he en heeft geen eigen terrein meer. Maar die Wacken opmerking, godskolere wat ben jij toch een mongool. Ik vind het echt heeeeeel raar dat Wacken meer bands heeft geprogrammeerd dan Dynamo, heel vreemd. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-04-2005 16:09] |
|
en mag ik daaraan toevoegen dat de heer Disciple geestelijk achtergesteld is? bij voorbaat dank respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik denk dat ik maar bij mama op de bank ga zitten met een glaasje ranja There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
en dat is je goed recht respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Dat dacht ik maar mooi even There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ja en het feit dat het niet meerdaags is, is toch ook kut ofnie? Ik snap niet wat jullie dom doen, kijk gvd eens naar Furyfest. Wat een dijk van een festival, en wij moeten het doen met een verkrachting van de naam dynamo die een miezerige 12 of 13 bandjes boekt. Als het zo doorgaat is het X-mass metalfest straks nog groter dan dynamo. |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
emigreer dan naar frankrijk joh prutser. er zijn zat gave festjes als je je een beetje verdiept in metoll. en dan bedoel ik niet SFU oid respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Allemaal leuke opmerkingen, maar jullie zouden dus geen veranderingen willen? |
|
ja, ik wou wel dat je hier ophield dom te bazelen eigenlijk. voor de verandering zeg maar... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Jezus tering nog aan toe Wat is nu kutter, een festival wat niet meer bestaat of een festival die zicht voortzet en zich langzaam aan weer wil ontvouwen tot meerdaags? Ik vraag mij af, ben jij wel eens op een meerdaags dynamo geweest of baseer jij je praatjes op de historie van Dynamo en verhalen van anderen? |
|
Sorry de vraag was niet duidelijk voor je... Zouden jullie niks willen veranderen aan NL'se festivals? |
|
quote: Ik zou nettere plee's willen op Waldrock, kun jij dat mogelijk maken. |
|
@Disciple als een toegangsverbod voor jou mogelijk zou zijn....... [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 17-04-2005 16:30] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ja!!! Mooiere vrouwen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Wel jammer dat hij mijn Dynamo vraag niet beantwoord. |
|
goedkoper bier? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |