|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Waar heb je dit eigenlijk vandaan? Ik heb nog niets op de dynamo-site gezien |
|
quote: Van de tig festivalsites die je op internet kunt vinden. http://www.festivalinfo.nl om er 1 te noemen. |
|
het stond zelfs in de spits! obituary! ik ben er! |
|
'Zelfs' in de spits??? De krant bij ons staat er ook bol van (lichtelijk overdreven). Maar Twente is natuurlijk ook erg trots op 't feit dat ze Dynamo mogen herbergen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tot nog toe geen spectaculair programma voor dynamo begrippen. Ik denk dat ik die band van Jon Oliva maar in Helmond ga bekijken. |
|
Ik ga geen 45 euro neertellen voor Gorefest en Obituary even te gaan zien. Ik wacht nog even de rest van het lijstje af. |
|
Wie programmeert er eigenlijk? Ik ben op zoek naar een contact-adres voor een Spaans boekingskantoor(tje). Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:mojo-etterbakken neem ik aan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Yep. |
|
quote: Met skippyballen en NOT borden ??? NOT...NOT....NOT...NOT...NOT....NOT of toch wel !!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door lunatic jozef op 03-02-2005 19:59] YES WEL deeeenk!! |
|
Gelukkig zie ik al die bands die ik wilde zien, op Anthrax na, op wacken. Want ik zit dan in loopgraafjes en spookstadjes te springen in Franrijk "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Evergrey is bevestigd, eerste goede band. |
|
De line-up van Dynamo wordt steeds slechter. Alleen Anthrax is de echte kraker op dit festival. En nu Fields of Rock terug is vraag ik me echt af hoe de toekomst van dit festival eruit gaat zien... |
|
Het zal wel druk worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
The Swedish prog-metal band Evergrey have added the legendary Dutch metal festival Dynamo Open Air to their tour-sheet, at their website. More info on Dynamo can be found under the "festivals" tab, at the top menu of this website. --->Metalrage.com Nog zo'n kraker toegevoegd. |
|
Ik ben zeker van de partij (waarom ook niet, ik zou het op de fiets af kunnen) maar ik vind de line-up nog wel wat magertjes. Ik mag toch hopen dat ze nog wat meer bands gaan boeken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zou best voor Obituary en Gorefest gaan (Anthrax is ook nog wel leuk om te zien/horen) maar niet voor deze prijs. En dan ook nog in Hellendoorn, ik heb geen auto dus dan is het al helemaal bout. Vraag me ook af of er dit jaar een tent is ofzo, vorig jaar de hele dag in die kutwind staan met dat typische open lucht festival kutgeluid. Dat zou voor mij de optredens van Obituary en Gorefest iig flink vergallen. Laten we maar hopen dat ze ook Graspop nog doen, dan zal ik dynamo graaag overslaan dit jaar. don't mistake lack of talent for genius |
|
fukkk...lees net dus dat k 7 mei pas terug kom uit Portugal...dat wordt laat of niet.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
FTC is dat weekend. |
|
quote:ook al?? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga misschien om ANTHRAX eindelijk eens in een behoorlijke manier te kunnen genieten de optredens met Bush waren IMO een schade... Vorig jaar in de Nighttown was een complete afgang! |
|
quote:Alsof Fields of Rock zo geweldig is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Anthrax met Bush waren ook zeer zeker te genieten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: SLAYERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |