|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja Thijs, tuurlijk Thijs.. *proest* |
|
quote:Kom op Mayo, geef je ongelijk eens toe. Ik deed het ook, zoek diep in je hartje en geef 'm gelijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Even diep graven hoor.. Ohja.. oh Thijs je hebt gelijk, ik ben zo ontzettend jaloers. Ik zou ook graag willen konten likken backstage, zodat het nog lijkt alsof ik een beetje belangrijk ben. Zoiets? |
|
quote: Nu nog zeggen dat ze de beste metal-band van Nederland zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wie? Hatred? Ja hee hallo, zo goed kan ik nu ook weer niet liegen hoor! |
|
quote:Nee Gorefest natuurlijk! Hatred mag blij zijn dat ze zó goed zijn dat ze een technisch hoogstandje van GF kunnen spelen, zonder fouten!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oooh. Jaha, Gorefest.. jaja, de meest eh.. ja band van eh.. Europa ja? |
|
Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Kan het zijn dat die schrijver uit Den Bosch komt toevallig? |
|
quote: Mooi dat je het zelf inziet. Overigens is Gorefest wel mooi de enige Deathmetalband die een tophit in de amerikaanse charts heeft gehad (met Erase). Lijkt mij dus een duidelijke zaak qua invloedrijk en belangrijk. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 09-05-2005 19:59] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Fijn, dat er ook even aan mij gevraagd word of ze mijn foto's mogen gebruiken!!!!!!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Weet jij meteen ook je plaats The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Meervoud? Als in, zeg, meerdere foto's? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja jeetje hee, dat ze van zo'n professionele fotograaf wel 1 foto misbruiken. Het moet niet gekker worden! Ik zou er een rechtszaak van maken [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-05-2005 20:07] |
|
quote: Auteursrecht... Verder is het een foto van de show in 't Beest... [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 09-05-2005 20:12] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ja inderdaad gooi het op auteursrecht.. schandalig zeg! Ik zou het niet pikken!! |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Moet ie er ook maar zijn logo of iets dergelijks op zetten ... |
|
quote:Erm? KoRn heeft méér hits in de VS gescoord dan Gorefest, dan trek ik nu dezelfde conclusie als jij en zeg dat KoRn nóg beter is dan Gorefest. Jay! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wow, ik wist niet dat KoRn een death-metalband was. Kut, maar snel even een paar platen van kopen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:KoRn een deathmetalband dan? Wat overigens niet weg neemt dat Rutan's argument er één is die net zoveel hout zaagt als de britse conclusie dat bepaalde sterrenbeelden meer rotzooi in hun auto maken. Gene dus |
|
quote:KoRn is gewoon beter. Oh ja, en Britney Spears nóg beter. Gozer, als jij "goed zijn" samentrekt met "goed verkopen" dan was Cynic zeker een kut-band? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Voor mijn punt zie mijn voorgaande post. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat maak jij er dan weer van. J.A.M.M.E.R. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |