|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
TUURLIJK!!!!!!!!! Nee het idd wat overdreven om voor 1 band naar een festival te gaan. De line-up lijkt nu wel wat minder metal te worden en iets meer rock. Maar we wachten af, er komen nog genoeg namen... |
|
quote: het heet ook Fields Of Rock |
|
Ja dat wil niks zeggen. Komen er op graspop popbands dan ofzo? |
|
quote:Black Sabbath lijkt me ook wel de moeite waard, ik heb ze nog nooit gezien. Verder Velvet Revolver met Slash en Duff |
|
quote:en 67,50... |
|
quote: Graspop is inderdaad begonnen als POP festival. |
|
^Das dan flink veranderd hahaha. Nu is 't een waar metal festival. Laten we hopen dat meer festivals deze keuze maken haha. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 28-02-2005 19:52] |
|
quote: Dergelijke verandering gebeuren wel vaker. Pinkpop leek bijvoorbeeld 10-15 jaar geleden wel op wat Fields of Rock nou is. |
|
3 Inches Of Blood Anthrax Beowulf Evergrey Gorefest Jon Oliva's Pain Laaz Rockit Masterplan Mercenary Obituary Still Remains Testament Trivium WOW! Trivium en 3 Inches of blood. Nu kom ik zeker. *zwaar in z'n nopjes* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Mét Joe Belladonna. |
|
Bij Wodan, ik snap echt niet dat iedereen nog warm loopt voor die ouwe meuk. Die bands zijn al zo vaak geweest, 3 voor een tientje en krijg je Gorefest er gratis bij. GAAP! Vernieuwing is ver te zoeken bij DOA. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Neuk de vernieuwing. Obituaarryyy! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: je ken d'r wel goed op moshen Op die mossels van Obituary [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 08-03-2005 22:57] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik ben er FUCK DE VETSTE LINE UP IN JAREN!!!! Classic TESTAMENT And LAAZ ROCKIT Band Lineups Confirmed For Holland's DYNAMO OPEN AIR Festival - Mar. 8, 2005 Following ANTHRAX's example, both TESTAMENT and LAAZ ROCKIT have confirmed appearances at this year's Dynamo Open Air festival in their classic '80s lineups. TESTAMENT lead vocalist Chuck Billy and founding guitarist Eric Peterson will be joined by original guitar player Alex Skolnick and original bassist Greg Christian (HAVOCHATE), along with previous TESTAMENT drummer Johnny Tempesta (HELMET, ex-ROB ZOMBIE). Meanwhile, LAAZ ROCKIT will reportedly appear in their classic formation of Mike Coons (vocals), Aaron Jellum (guitar), Phil Kettner (guitar), Willy Lange (bass) and Victor Agnello (drums). The Dynamo Open Air festival billing is shaping up as follows: ANTHRAX TESTAMENT LAAZ ROCKIT OBITUARY GOREFEST JON OLIVA'S PAIN MASTERPLAN EVERGREY 3 INCHES OF BLOOD TRIVIUM MERCENARY Dynamo Open Air 2005 is scheduled to take place on May 7 in Hellendoorn, the Netherlands. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Testament ook al. Waarom ben ik dan net in frankrijk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Testament! Aanwezig aanwezig aanwezig!! |
|
Gorefest! Ik -moet- heen, ik -moet- heen. Eens zien of het me gaat lukken. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Damn 't ziet er nu een stuk beter uit. Ik begin nu toch wel m'n twijfels te krijgen om te gaan. |
|
quote:en ik in portugal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: En ik heb geen excuus. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Godverdomme wat ga ik daar bij zijn hey!! |
|
Obituary en Gorefest zie ik op Wacken wel. De rest boeit me niet zo. |
|
quote: Hillary Duff??? Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |