|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Coole pics! Jammer alleen dat het geluid (vooral gitaar) kut was en we d'r weinig van konden maken. Lijkt me een goeie band.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-05-2005 23:49] |
|
quote: Jan-Chris leidt een beetje aan het Henri Sattler syndroom; eerst kort blond en er daarna achter komen dat kaal beter is? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: He ik heb je gemist, kom je nog wel naar FoR? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Wat ik begrijp zijn er een hoop mensen die FoR eigenlijk veel geld vinden, en als het mooi weer is overwegen gewoon in het naastgelegen park te gaan zitten: biertje erbij en hoppekee... Zou lachen zijn, meer mensen buiten de hekken als erbinnen, terwijl het bij lange na niet uitverkocht is Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Best een goed idee eigenlijk. Dat zou wel eens goed duidelijk maken dat de prijzen voor festivals echt absurd zijn geworden. |
|
(weet niet of het al ergens gepost is....maar Dynamo Open Air volgend jaar weer in Hellendoorn Ook al viel het bezoekersaantal tegen - vijfduizend metalfans kwamen naar Dynamo, terwijl op het dubbele was gerekend - toch wordt ook de volgende editie van het festival in Hellendoorn gehouden. Dynamo volgt ook volgend jaar twee dagen na Dauwpop, dat ook in 2006 op Hemelvaartsdag gehouden wordt. ‘Dat valt een paar weken later in mei, dus misschien hebben we mooier weer’, aldus de organisatie. ‘Veel slechter als deze keer kan het toch niet worden.’ Bron: twentse courant tubantia |
|
Ik wist het wel, stond ook op tv oost. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ach, misschien als ze er weer eens wat degelijke bands neerzetten. Voor Gorefest alleen doe ik het toch echt niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hey prutser.. -> Lultopic checken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hey prutser, ONTOPIC She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Dat was dan ook een van de minste bands..... |
|
quote: hahah, het blijft grappig mensen zonder smaak ! Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina |