IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dynamo 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2005 12:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 12:30 schreef FRNK het volgende:
Plectrums verkopen

Hmm dacht bij de ingang wel een pinding te hebben zien staan, werkte die niet ofzo

Stringz
Usericon van Stringz
Posted 09-05-2005 12:32 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Oh ja, die was ik er nog vergeten bij te zetten.
Van al dat bier + water + kou + pisbier = veel WC!!!
Nou moet ik over het algemeen altijd veel pissen van bier.

Misschien een leuk idee als ze bij de plees volgende x ook een band neerzetten?! hehehe

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2005 12:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 12:32 schreef Stringz het volgende:
Misschien een leuk idee als ze bij de plees volgende x ook een band neerzetten?! hehehe

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-05-2005 12:32 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 9 mei 2005 12:31 schreef MindlessMayo het volgende:

Hmm dacht bij de ingang wel een pinding te hebben zien staan, werkte die niet ofzo
Ow nie gezien. Maar je kon de cunsumptiebonnen wel gewoon met pin betalen.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 09-05-2005 12:34 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Dit artikel is eerder hilarisch dan serieus te noemen. Laaz Rockit is de enige band in de historie van dynamo die heeft moeten pauzeren met spelen, omdat de pitt te erg werd. Dat ze nu zo vroeg op de dag speelden, dat was een dieptepunt te noemen, maar de band zelf was GAAF

Die "enkele goede, dynamische bands" zoals genoemd in het artikel stelden geen reet voor en die veredelde wigwam paste er precies bij.

Zoals enforcer al zei: wellicht heeft het met de ticketprijs te maken. Tevens ook met het feit dat het in een onbereikbare uithoek van ons land lag (eindhoven is veel makkelijker bereikbaar vanuit het hele land).
Ik vond het geen belabberd programma, er waren wel degelijk veel goede bands. De grote namen van vroeger stonden dus WEL garant voor een goed festival. Het aantal mensen was precies goed, dus ik snap niet waar die volkskrantknaap het over heeft. Is hij er wel geweest?

Verder heeft dynamo zijn voortrekkersrol al een aantal jaren verspeeld aan Graspop. Laat het voortaan maar lekker zo blijven, veel goede, oude bands, en ruimte genoeg. Laat Dynamo de taak van Graspop (van voor 2004) overnemen (2 dagen, max 10000 man, wel grote bands).

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2005 12:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 10:54 schreef Staalman het volgende:
Nope!
Jeutje.
Als je had gezegd "Ed Warby is de beste (death)metaldrummer uit Nederland" dan had ik je gelijk gegeven, maar GF zó de hemel in te prijzen... Je bent vast niet bekend met Pestilence om maar even een andere grote naam te noemen.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 09-05-2005 12:35 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 9 mei 2005 12:31 schreef MindlessMayo het volgende:

Nee, daar kon je enkel consumptiebonnen mee kopen...

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-05-2005 12:38 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 9 mei 2005 12:34 schreef Rutan het volgende:

Dit artikel is eerder hilarisch dan serieus te noemen. Laaz Rockit is de enige band in de historie van dynamo die heeft moeten pauzeren met spelen, omdat de pitt te erg werd. Dat ze nu zo vroeg op de dag speelden, dat was een dieptepunt te noemen, maar de band zelf was GAAF

Die "enkele goede, dynamische bands" zoals genoemd in het artikel stelden geen reet voor en die veredelde wigwam paste er precies bij.

Zoals enforcer al zei: wellicht heeft het met de ticketprijs te maken. Tevens ook met het feit dat het in een onbereikbare uithoek van ons land lag (eindhoven is veel makkelijker bereikbaar vanuit het hele land).
Ik vond het geen belabberd programma, er waren wel degelijk veel goede bands. De grote namen van vroeger stonden dus WEL garant voor een goed festival. Het aantal mensen was precies goed, dus ik snap niet waar die volkskrantknaap het over heeft. Is hij er wel geweest?

Verder heeft dynamo zijn voortrekkersrol al een aantal jaren verspeeld aan Graspop. Laat het voortaan maar lekker zo blijven, veel goede, oude bands, en ruimte genoeg. Laat Dynamo de taak van Graspop (van voor 2004) overnemen (2 dagen, max 10000 man, wel grote bands).

een dikke plus 1 zou ik zeggen, helemala mee eens!

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 09-05-2005 12:40 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 9 mei 2005 12:35 schreef Greycloak het volgende:
Jeutje.
Als je had gezegd "Ed Warby is de beste (death)metaldrummer uit Nederland" dan had ik je gelijk gegeven, maar GF zó de hemel in te prijzen... Je bent vast niet bekend met Pestilence om maar even een andere grote naam te noemen.

Bestaat Pestilence nog? Nee, hè.
Omdat die snuiter van een Mameli "Out of the Body" niet wilde spelen, is de Pestilence reünie niet doorgegaan.
Gorefest is een geniale band, ten tijde van hun top (Erase) waren ze de grootste Deathmetalband ter wereld. Ze hebben mi. het respect weer 90% terugverdient, omdat ze weer terug zijn bij hun "roots". De set-list van afgelopen zaterdag was weer erg sterk.
Die 10% laat ik afhangen van de nieuwe plaat.
De heren zijn niet teruggekomen om even makkelijk te scoren en centen te verdienen. Ze hebben gewoon weer plezier in de muziek, en dat is de echte reden waarom ze terug zijn!

Overigens ving ik op dat in Oktober de nieuwe plaat uit moet komen, dus ik ben benieuwd

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2005 12:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tsja, en tóch zijn ze saai in hun genre.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2005 13:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:

Je weet toch keer op keer weer te bewijzen dat je totaal geen gevoel hebt voor muziek.

Een saaie rukband als Gorefest de hemel in prijzen en zeggen dat Trivium geen reet voorstelde. Niet te volgen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2005 13:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:07 schreef XnegativeX het volgende:
Je weet toch keer op keer weer te bewijzen dat je totaal geen gevoel hebt voor muziek.

Een saaie rukband als Gorefest de hemel in prijzen en zeggen dat Trivium geen reet voorstelde. Niet te volgen.

Hihi..
Humzz wel erg jammer dat ik Trivium heb moeten missen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2005 13:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hij heeft dan ook geen vrienden bij Trivium.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2005 13:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:08 schreef Greycloak het volgende:
Hij heeft dan ook geen vrienden bij Trivium.

Ja precies, de connecties missen daar..

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-05-2005 13:13 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
...Laat Dynamo de taak van Graspop (van voor 2004) overnemen (2 dagen, max 10000 man, wel grote bands).

Max. 10.000 man? In 2003 had GMM toch zeker al 25.000 bezoekers.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 13:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:07 schreef XnegativeX het volgende:

Heb jij met je oren dicht naar Trivium staan luisteren ?? Die band is zo slecht, op het Masterplan nivo.Die lui stellen geen ruk voor en jatten alles wat los en vast zit.Trivium origineel m'n reet. Ik zeg niet dat Gorefest origineel is maar een ruk band is het zeker niet. Sterker, ik durf het de beste band van Europa te noemen.

Fuck the world and fuck you

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2005 13:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:31 schreef mental het volgende:
Sterker, ik durf het de beste band van Europa te noemen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 13:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:33 schreef Greycloak het volgende:

Wat ??

Cathalised
Deathrider
Usericon van Cathalised
Posted 09-05-2005 13:38 by Cathalised Wijzig reactieProfiel van CathalisedQuote dit berichthttp://www.probeersel.com

quote:
Op 9 mei 2005 13:31 schreef mental het volgende:
Sterker, ik durf het de beste band van Europa te noemen.

Whehehehehe...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 13:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:38 schreef Cathalised het volgende:
Whehehehehe...

Nog 1 ???

Cathalised
Deathrider
Usericon van Cathalised
Posted 09-05-2005 13:41 by Cathalised Wijzig reactieProfiel van CathalisedQuote dit berichthttp://www.probeersel.com

Je schijnt te vergeten dat bands als Priest en Maiden ook uit Europa komen...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 13:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:41 schreef Cathalised het volgende:
Je schijnt te vergeten dat bands als Priest en Maiden ook uit Europa komen...

Dat weet ik wel, maar die kun je niet met Gorefest vergelijken. Gorefest is namelijk veel beter en origineler per album. Bij die bands is ieder nieuw album weer een grote herhalingsoefening. Bij Gorefest kun je daar niet van spreken.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-05-2005 13:44 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vond zowel Trivium als Gorefest geen reet aan....

Geluid was goed enzo bij gorefest maar de zang is echt abominabel slecht, geef mij OBITUARY dan maar!

Cathalised
Deathrider
Usericon van Cathalised
Posted 09-05-2005 13:52 by Cathalised Wijzig reactieProfiel van CathalisedQuote dit berichthttp://www.probeersel.com

quote:
Op 9 mei 2005 13:44 schreef mental het volgende:
Dat weet ik wel, maar die kun je niet met Gorefest vergelijken.
Zeg dan ook niet dat ze de beste band van Europa zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Cathalised op 09-05-2005 13:52]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 13:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:52 schreef Cathalised het volgende:
Zeg dan ook niet dat ze de beste band van Europa zijn.

en waarom dan wel niet ?

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com