|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Uitgeluld heet dat? |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Alsof Gorefest ten tijde van "Erase" nog deathmetal was.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik durf te beweren van wel, ja. Fuck the world and fuck you |
|
Ik durf met zekerheid te zeggen van niet hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik móest dit gewoon even quoten. Kanker de kanker zeg. Je blíjft je af en toe verbazen waar mensen hun hoofd hebben zitten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat kom ik ook, en ook ik heb mijn bedenkingen bij D.O.A. (maar was er toch weer). Kunt u deze uitleggen!?!? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
tering. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat zegt Johannes ook altijd!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Mooi staaltje typkunst http://www.lordsofmetal.nl/column.php?id=64 |
|
quote:Inderdaad. Die Evil Dr. Smith kan d'r ook wat van daar |
|
quote: |
|
Ehm, dat zou best kunnen, maar dit is gewoon den chef zelf (Horst dus) die het geschreven heeft Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ja maar er staat toch.. ook |
|
Zo, he hebben eindelijk de fotos online gezet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
AMD 64 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Tsja, The Haunted is gewoon vet. Als jij dat kansloos gezwam vindt....Geen verstand van muziek. Maar dat had je zo onderhand wel begrepen denk ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik had al wel begrepen dat jij geen verstand van muziek had, maak je niet druk hoor. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Leuk grapje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
waar het topic uiteindelijk over gaat: Al met al was het een geslaagde dag, Dynamo. De ene band was beter dan de ander, uiteraard. Jammer van het weer, alleen. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Volgens mij is Dynamo letterlijk en financieel in het water gevallen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, dat kun je wel stellen ja. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |