|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahahaha dit gaat echt nergens over... Laten we er maar over ophouden, als iemand naar dynamo gaat veel plezier. Wie weet hebben jullie gelijk en is het over een paar jaar weer een enorm festival. Fingers crossed... |
|
quote: Beter bier op graspop, weg met maes hell. Ehhhr offtopic, heel erg.. moet er geen Disciple verbeterd de wereld topic komen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-04-2005 16:33] |
|
Zou wel lache zijn... |
|
neen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Wat een heerschende lineup zeg, tering. Vergeet niet dat Anthrax, Testament en Laaz allemaal in de originele bezetting gaan aantreden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
idd! ik heb er zin in (Dr strangelove ) [Dit bericht is gewijzigd door ZeroTheHero op 17-04-2005 17:15] Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Dynamo kaarten gehald..om twee bands te zien. Ik ben gek. Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb mijn kaartje gisteren gehaald. 3 Inches of blood, here I come! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nee, ik kom voor Gorefest en Obituary.... Fuck the world and fuck you |
|
Jammer dat LAAZ ROCKIT zo vroeg moet.....vreemd ook wel, en dat terwijl Jon Olivia als een na laatste speelt...en Obituary...nou ja ga toch ook naar de pre party maakt niet uit mijn dag kan niet meer stuk CAUGHT IN A MOSH! |
|
quote: DEADLY SINNEEEEEEERRRR!!!!!!!!!! Kill the orcs is ook een vet nummer haha. |
|
quote: ik heb kaarten gehaald gewoon voor de sfeer. en die is bij dynamo bijna altijd goed. dit jaar staan er in iedergeval geen crapmetal bands |
|
Hoe kom ik er? Het festival is goed met het openbaar vervoer te bereiken. Vanaf NS station Nijverdal zullen er speciale pendelbussen rijden tussen het station en de festivallocatie. Op vertoon van je Dynamo ticket is deze service gratis. Binnenkort lees je hier meer over het actuele tijdschema van de pendeldiensten. Auto / fiets Besluit je met de auto te komen, volg dan de borden naar Hellendoorn. Eenmaal in de buurt van Hellendoorn zullen speciale Dauwpop routebordjes je naar het festivalterrein loodsen. Voor fietsers zijn er speciale parkeergelegenheden, volg de borden en de aanwijzingen van de parkeercrew. Kiss 'n Ride Er zullen speciale uit- en instapplekken gemaakt worden waar taxi's hun klanten kunnen laten uitstappen. Ook mensen die iemand brengen of ophalen kunnen hier hun 'lading' het beste 'droppen'. Deze plek wordt aangegeven als Kiss 'n Ride (halen & brengen). Volg gewoon de speciale borden en alles wijst zich vanzelf. Zin in.. |
|
Wij zijn ook aanwezig! Heb kaartje al binnen. Ben in 95 en 96 ook geweest en ben wel benieuwd hoe het nu is en bovendien verwacht ik ook wel veel bekenden en het is lekker dichtbij. Bovendien worden we ook nog gebracht en gehaald en dat is helemaal ideaal! Want het is een klote eind van het station en die bussen vertrouw ik niet (slechte ervaringen met busdiensten en festivals) see you at occultfest! |
|
quote: Nog een plekje over? |
|
quote: Natuurlijk mag je met ons mee maar dat weet je inmiddels al. Gezellig hoor! see you at occultfest! |
|
quote: Super geweldig! Heen kan ik wel treinen hoor, maarre als jullie vanaf Zwolle gaan hou ik mij aanbevolen Stelletje afhakers hier in Zwolle |
|
quote: Heuj, gezellig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Kaarten vandaag in de bus gekregen. Nog een klein weekje en dan Heb er zin in, 1e festival van het seizoen!! |
|
quote:.... er zijn dus meer mensen die het goor vinden!! Maar ja een festival zonder bier is ook niks. |
|
quote: Op het terrein maar paar biertjes gedronken, goorheid-deluxe.. wat een hel! Mooi mijn eigen HJ maar opgezopen bij de tent en het belgenbier van onze buurtjes. Die cola mixjes waren overigens wel lekker bedenk ik me net. |
|
Jaja, dagen aftellen.. |
|
Godverdomme, waarom heb ik toch de enorme eer om met Dynamo de BOB te zijn!!!! Tyfus "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het kan ook zo maar zijn dat je niet kan gaan, zoals ik Wat dat betreft heb je weinig te zeiken "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |