IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Sidius & X-Tinxion 28/05 @ Popfront, Zwolle Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-02-2005 12:09 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

LET OP: DIT CONCERT IS VERPLAATST NAAR ZATERDAGAVOND 28 MEI

SIDIUS (death-thrash)

http://sidius.wingsofdeath.nu/

X-TINXION (thrashmetal)

http://www.x-tinxion.com

ZATERDAGAVOND 28 MEI
POPFRONT ZWOLLE
AANVANG: 22:00uur
TOEGANG GRATIS!!!

Be there..!

[edit: datum en line-up aangepast]

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-04-2005 20:04]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-02-2005 12:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Is de oude zanger van Sidius nog altijd van de aardbodem verdwenen?

AngelOfDeath
Posted 12-02-2005 12:15 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 12:12 schreef Valorian het volgende:

Voor zo lang ik de band ken (erg kort) is Ralph de zanger/gitarist

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 12:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dit meen je niet he, geen handige datum voor een metal avondje. Dit is de Raise your Fist datum in Hardenberg. Helaas, ik ben er dus niet.

AngelOfDeath
Posted 12-02-2005 12:29 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 12:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Dit meen je niet he, geen handige datum voor een metal avondje. Dit is de Raise your Fist datum in Hardenberg. Helaas, ik ben er dus niet.

Tja, daar was ik al bang voor... Godverdomme. Popfront heeft elke avond al vol, vrees ik, dus verplaatsen is er waarschijnlijk niet bij...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 12:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 12:29 schreef AngelOfDeath het volgende:
Tja, daar was ik al bang voor... Godverdomme. Popfront heeft elke avond al vol, vrees ik, dus verplaatsen is er waarschijnlijk niet bij...

Wat een zooitje zeg, bedoel Raise Your Fist met notabene een band uit 'Zwolle' en daarnaast een zooi niet standaard bands voor een festival EN ook nog eens in de buurt met gunstige eindtijden...

En dan hebben ze alleen die datum vrij voor wat metal! Erg jammer maarja weinig aan te doen, er zal vast wel wat publiek komen maar niet bijster veel ben ik bang. Wat werken ze daar toch weer lekker mee (en nee tis geen persoonlijke aanval hoor hahaha)

AngelOfDeath
Posted 12-02-2005 12:37 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 12:33 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat een zooitje zeg, bedoel Raise Your Fist met notabene een band uit 'Zwolle' en daarnaast een zooi niet standaard bands voor een festival EN ook nog eens in de buurt met gunstige eindtijden...

En dan hebben ze alleen die datum vrij voor wat metal! Erg jammer maarja weinig aan te doen, er zal vast wel wat publiek komen maar niet bijster veel ben ik bang. Wat werken ze daar toch weer lekker mee (en nee tis geen persoonlijke aanval hoor hahaha)

Nee ok, hahahaha... Ik ga serieus even uitzoeken hoe ik de popfrontcommercie zou kunnen veranderen. Op dit moment worden er zo maar een paar laatste zaterdagen van een maand uit de agenda getrokken, zonder eerst na te denken over wat er waar op dezelfde datum speelt. Met die zaterdagen moet ik het helaas doen. Mooi kut

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 12:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 12:37 schreef AngelOfDeath het volgende:
Nee ok, hahahaha... Ik ga serieus even uitzoeken hoe ik de popfrontcommercie zou kunnen veranderen. Op dit moment worden er zo maar een paar laatste zaterdagen van een maand uit de agenda getrokken, zonder eerst na te denken over wat er waar op dezelfde datum speelt. Met die zaterdagen moet ik het helaas doen. Mooi kut

Inderdaad kut en niet handig, maar goed succes ermee.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 12-02-2005 13:02 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 12 februari 2005 12:12 schreef Valorian het volgende:

Nope.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

AngelOfDeath
Posted 12-02-2005 14:18 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hoezo? Is de oude zanger beter dan?? Of de nieuwe nog niet gehoord?

AngelOfDeath
Posted 12-02-2005 17:09 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Enne.. hoe doet Massive Assault het live?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-02-2005 18:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 17:09 schreef AngelOfDeath het volgende:
Enne.. hoe doet Massive Assault het live?
Fokking goed! Behoorlijk energiek, goede shows, die weten hoe je het publiek een plezier moet doen!

(Was niet sarcastisch, ze zijn -echt- tof.)

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

AngelOfDeath
Posted 13-02-2005 11:49 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 18:28 schreef Greycloak het volgende:
Fokking goed! Behoorlijk energiek, goede shows, die weten hoe je het publiek een plezier moet doen!

(Was niet sarcastisch, ze zijn -echt- tof.)

Oké, heel mooi. Dank. Weet je dan toevallig ook hoe Sidius op de planken staat? ??

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-02-2005 12:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 11:49 schreef AngelOfDeath het volgende:
Oké, heel mooi. Dank. Weet je dan toevallig ook hoe Sidius op de planken staat? ??
Sorry, kan me niet herinneren hun ooit live te hebben gezien. MA al 3 maal, en alle keren was dat zeer zeker de moeite van het heengaan waard.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-02-2005 12:17]

AngelOfDeath
Posted 13-02-2005 12:42 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Maar, Greycloak... aanwezig 26-03??

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-02-2005 12:01 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Sidius klinkt lekker oudewetsch goed. Ook live weten ze de set er strak uit te raggen.

Een kleine snol zit zo vol.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-02-2005 12:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 12:42 schreef AngelOfDeath het volgende:
Maar, Greycloak... aanwezig 26-03??
Voor bier.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2005 12:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 12:03 schreef Greycloak het volgende:
Voor bier.

Helemaal naar Zwolle voor bier ja? Dat hebben we in Groningen ook hoor.

Nix
Usericon van Nix
Posted 14-02-2005 12:13 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Misschien als ik echt echt niets beters te doen heb.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 14-02-2005 12:14 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 12 februari 2005 14:18 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hoezo? Is de oude zanger beter dan?? Of de nieuwe nog niet gehoord?

De oude zanger is weer terug op de aardbodem zeg maar.
Of Ralph beter is dan Arjen, dat weet ik niet. Ik ken Sidius enkel met 4 bandleden (dus Ralph op zang/gitaar), dus kan er niets over zeggen.
Wat ik wel kan zeggen, is dat Sidius een toffe band is.

[Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 14-02-2005 12:15]

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-02-2005 13:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 12:05 schreef Schaep het volgende:
Helemaal naar Zwolle voor bier ja? Dat hebben we in Groningen ook hoor.
Mja, en voor de bandjes. Alleen geen slaapplek, dus het zal fris worden.

Naja.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-02-2005 13:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 13:09 schreef Greycloak het volgende:
Mja, en voor de bandjes. Alleen geen slaapplek, dus het zal fris worden.

Naja.

Tsja het is jammer dat het met raise your fist valt, anders had je hier wel mogen pitten. Aardige loopafstand van popfront

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-02-2005 13:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Volgende keer beter. Maar goed, iemand moet je plaats innemen in Zwolle nu.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-02-2005 13:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 13:56 schreef Greycloak het volgende:
Volgende keer beter. Maar goed, iemand moet je plaats innemen in Zwolle nu.

Ja dat is waar, ach het wordt vast wel leuk en het bier is er goed.

Edit: en de cola ook

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-02-2005 13:58]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-02-2005 13:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Coca, toch wel?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-02-2005 13:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 13:58 schreef Greycloak het volgende:
Coca, toch wel?

Geen idee, ik drink daar nooit cola.

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com