|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ben trots op je Oud Vuil. |
|
HEy als ik een tijdje zm niet gebruikt heb maar nog wel open heb staan, word ik automatisch uitgelogd. Kan hier wat aangedaan worden of ligt het aan mij? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dan moet je de cookie eten |
|
quote: goed he Thou blessed by night |
|
Heb ik ook. Volgens mij word je na 30 minuten niet posten automatisch uitgelogd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Bij inloggen staat 'sla username en password op in cookie'. Als je dat aanvinkt dan blijf je permanent ingelogd (alleen op die computer dan, uiteraard). |
|
quote:ok! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat was de tip van de dag. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: is wel minder, ben niet gek op die rot cookies Oud Vuil. |
|
quote:Als ze maar niet met zo'n popup komen iedere keer als ik ZM open.. "Wist je dat..." I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:goed idee |
|
quote:*schakelt nu z'n javascript engine uit voor het domein zwaremetalen.com* I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En elke keer als je zware metalen sluit, zo'n pop-up: "bedankt voor je bezoek" [Dit bericht is gewijzigd door Surt op 11-07-2002 10:27] This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote:Als je geen permanente cookie gebruikt dan wordt er in een tijdelijke cookie een sessie nummer geplaatst. In deze sessie wordt bijgehouden of je ingelogd bent. Een sessie heeft een timeout van een half uur geloof ik (kan korter zijn). Als je dan daarna weer verder gaat dan heb dus grote kans dat je uitgelogd bent. |
|
quote:Weet jij een andere methode dan ? ... op zich weinig mis met cookies hoor. Je moet alleen oppassen met advertizing cookies ... maar IE blokkeert deze al aardig goed. |
|
Ik heb iets onprettigs ontdekt: Merkte ik al dat ZM de laatste tijd trager werd, zojuist kreeg ik deze foutmelding : Database verbinding kon niet tot stand gebracht worden. Overbelasting van de ZM-server |
|
quote:heb het ook juist meegemaakt, maar er zat echt niet veel volk op ZM hoor [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 14-07-2002 12:35] |
|
quote: Dat maakt het alleen maar vager dan.. Misschien was Paul met de DB bezig ofzo?? |
|
Ik had het ook ff vanmorgen. Volgens mij zijn er zelfs topics over. Zware Metalen 2.0 zit er aan te komen, dus dan zien we wel verder . |
|
geen klacht maar , dit topic is iets mee aan het einde : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=319911 |
|
quote:Ondanks dat die pagina enorm lang moet laden (met modem ) kan je wat specifieker zijn? |
|
ik kan de laatste reacties niet lezen . errors on page . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 24-08-2002 16:39] |
|
quote:Dta komt waarschijnlijk door de lange laadtijd van dat topic ik kan ze wel allemaal lezen het duurt alleen ff. |
|
Hm misschien kan je browser/verbinding het niet aan, er staan enorme lappen tekst in dat topic. Stel anders in je profiel wat minder reacties per pagina in, en kijk dan eens of je het probleem nog hebt? Ik kan de hele pagina gewoon bekijken nl. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |