|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien moet meneer Snaack ook ontopic blijven? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nee..ik reageerde op Azagtoth...Panda begon er door heen te mekkeren,goed lezen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dank je dat je dat hier (eindelijk) neerzet, in plaats van het topic nog verder te vervuilen. quote:Het is heel simpel eigenlijk... ik heb netjes zoals te doen gebruikelijk alle offtopic posts na/onder mijn laatste waarschuwing gemodereerd.. precies zoals dat hoort. Dat de post van Vampie daar boven staat is stom toeval. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik zal niet verder zeiken, maar het viel me ff op.. Stom toeval idd Enne ik snap niet dat er nog op Heos gezeken wordt, hij gedraagt zich de laatste tijd voorbeeldig |
|
quote:Kan ik me voorstellen. Ik doe iig m'n best om heel consequent te zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zand erover |
|
quote: Zand erover [/quote] Ik heb geen klacht maar ik was gewoon benieuwd wat er gebeurt met geneste quotes Aha, de tweede (quote) en (/quote) werken gewoon niet... jammer [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 08-10-2002 17:55] Zenial |
|
je kan mensen ook gewoon negeren. |
|
gooi die mooiniet ereens af aub |
|
quote:Zo beter? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Mooiniet? Nooit van gehoord. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hem je hem al geblocked dan? bedoel dit was duidelijk alleen iemand die even vervelend wilde doen onder een andere naam |
|
quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote:De vraag is dus: Waarom werdt mijn topik dichtgegooid? Ik hoef er alleen een antwoord op, meer niet. |
|
voor de zoveelste keer: omdat er twee waren. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Op hetzelfde ogenblik? Ja. Welk topik had de meeste posts ten tijde van het slotje? De Grafkelder. |
|
Op het moment dat we keken in de lijst met topics zag het er naar uit dat het huidige topic zich zou ontwikkelen als klets-topic omdat er simpelweg meer reacties waren. Dat er in die korte periode tussen kijken en sluiting ineens een hoeveelheid reacties bij kwamen was niet te voorzien. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Waarom werd er dan gewacht met sluiten? |
|
quote:Ik neem aan dat Lord Morgoth gewoon vergeten was het daartoe te gebruiken vakje is vergeten aan te vinken bij zijn reactie. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ja idd... (je was me voor Helmet) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 11-10-2002 15:06] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Het maakt mij geen ruk uit welk topic open blijft. Ik stoor me wel aan LM's taalgebruik, probeer aub een beetje beschaafd te reageren op mensen. |
|
Sorry maar dat heb ik lang genoeg gepoogt, maar dat schijnt niet serieus genomen te worden door Dhr. Slechtheid. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Vind ik geen reden. Juist door een beschaafd manier van spreken toon je je autoriteit, niet door loos te gaan lopen schelden. |
|
quote:Je draait zaken om. Jij stoorde je aan mijn posts, die vaak offtopik waren. Ik verander dat [terwijl het eigenlijk niet eens mijn probleem is], maar jij gaat gewoon door met mij afbekken. Geprobeerd, niet geaccepteerd, doodvallen. |
|
quote: Point taken and noted [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 11-10-2002 15:26] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |