![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
beklag: - ik verveel me - heb nergens zin in - wel om 'iets leuks' te doen - er is nergens ook maar iets fatsoenlijks te doen - heb geen zin om de stad in te gaan ![]() ![]() |
|
quote: vriendinnetje aan de rol met vriendinnetjes? "JA DAT MOET TOCH KUNNUH!" (Hans Teeuwen) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik confronteer dunne_hein nogmaals met een spelfout: het is 'gebeurt'. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: *evil laugh* Jaja ik weet wel wat jij denkt... ![]() ![]() ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Yups, maar ik hoor net dat ze een triootje willen, dus dat is dan weer een mooie goedmaker ![]() Maarre, nieuw beklag: Gisteren naar The Matrixx in nijmegen geweest, je weet wel die discotheek waar pas geleden die portier dood is geschoten: ENTREE: 10 euro! Muntjes: 2 EURO! Ik was de bob, dus ik denk: lekker aan de redbull: 2 MUNTJES! ![]() Maar het was wel gezellie ![]() ![]() |
|
the matrix ![]() ik wil even klagen over het verkeer naar de matrix, en over de matrix, waarom maken ze daar geen mooi poppodium van. is er tenminste wat in de buurt ![]() |
|
Mensen, het is de bedoeling van dit topic dat het gaat over klachten m.b.t. het forum. Als er gemopperd moet worden op vanalles en nogwat maak dan maar een moppertopic in Onzin aan. ![]() |
|
quote: Hoeft van mij niet hoor, tenminste een fatsoenlijke dancetent redelijk in de buurt van Venlo, vindt dat wel lekker zo af en toe. Dus mijn beklag: er zijn geen dancetenten in de buurt van venlo (maar daar zal hier verder wel niemand een boodschap aanhebben, hehe) ![]() |
|
ook ik wil klagen dat mods onfatsoenlijk nederlands gebruiken. als ik een klant bij de hema een slet of snol noem. en zeg dat iemands pik vast in haar (of hem) gestoken wordt, wordt ik onstlagen. dan wordt er geen hand boven mijn hand gehouden ![]() |
|
quote: Jij weet vast wel waar de E-dry ligt? daar gingen al die types die ik ken altijd heen om te dansen. Maar dit is een topic om te klagen over ZM-gerelateerde dingen. Voor andere zaken is er het "wie/wat haat je" topic. ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=504690 Bij deze, mopper daar maar over alles wat je dwarszit in het algemeen ![]() |
|
quote: die ken ik ja, daar wilden we eerst ook heen gaan, maar die is niet fatsoenlijk ![]() daar klaag ik dan weer over ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Wat een belachelijke vergelijking! Als ik in de Hema alle schappen uit de spullen ga trekken, de geluidsinstallatie kaap en zelf ga zingen of het personeel verrot scheld wordt daar de politie bij gehaald.. zullen we dat hier dan maar ook gaan doen? ZwareMetalen - de Hema voor Metalliefhebbers ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: alle spullen uit de schappen bedoel je? ![]() ![]() |
|
quote:Dat dat nou juist jou opvalt in een zin waar ook 'trekken' in voorkomt ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: dude.... dan word en nog steeds niet over snollen en pikken gepraat... ![]() |
|
Nee het word 'pik' zal eens vallen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: whaha omg ik lig dubbel ![]() ![]() |
|
ik wil even klagen dat in internet explorer 4.01 op de mac zm niet te lezen valt omdat ie dan alles klein schaalt tot mier formaat btw in de ie exploders voor mac 5.11 en 5.0 doet ie het goed, en in netscape ook ![]() ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Moraal: Netscape gebruiken! ![]() Zenial ![]() |
|
de zoekmachine is nog steeds zoek ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |