IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-11-2002 23:46 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

O Yeah !!!! ben altijd in voor een gangbang !!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2002 23:47 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 november 2002 23:46 schreef Shredhead het volgende:
roep maar eem datum!
wordt wel een kwartetje dan met 777-Dan en mcoenen


lekker!

Ik ga nu naar me nest maar ik zal morgen ff den agenda erbij pakken


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-11-2002 23:48 by altx Profiel van altx

Okay Dwaallicht, hier heb je alvast een argument voor het slapengaan:

Recht op vrije meningsuiting houdt daar op waar je enig ander persoon kwetst.




Verder kan ik uit het feit dat jij vindt dat die opmerking van Holocausto onder het recht op vrije meningsuiting valt, tezamen met het feit dat je niet ontkent achter die opmerking te staan, momenteel slechts één conclusie trekken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-11-2002 23:48 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

rukken zeker he op die gedachte hahhaha


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2002 23:49 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 november 2002 23:48 schreef altx het volgende:
Okay Dwaallicht, hier heb je alvast een argument voor het slapengaan:

Recht op vrije meningsuiting houdt daar op waar je enig ander persoon kwetst.




Verder kan ik uit het feit dat jij vindt dat die opmerking van Holocausto onder het recht op vrije meningsuiting valt, tezamen met het feit dat je niet ontkent achter die opmerking te staan, momenteel slechts één conclusie trekken...


Kap nou eens met je valse retoriek zeg

Recht op vrije meningsuiting houdt NERGENS op..


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 27-11-2002 23:50 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 27 november 2002 23:46 schreef Triple-Dan het volgende:
O Yeah !!!! ben altijd in voor een gangbang !!!


mag ik in het midden ?




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2002 23:50 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 november 2002 23:48 schreef Triple-Dan het volgende:
rukken zeker he op die gedachte hahhaha


je hebt zulk lekker zacht haar Triple-Dan


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-11-2002 23:50 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

weet je toch kleine snol van me


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 23:50 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 27 november 2002 23:48 schreef altx het volgende:
Okay Dwaallicht, hier heb je alvast een argument voor het slapengaan:

Recht op vrije meningsuiting houdt daar op waar je enig ander persoon kwetst.

Waarom?
quote:
Verder kan ik uit het feit dat jij vindt dat die opmerking van Holocausto onder het recht op vrije meningsuiting valt, tezamen met het feit dat je niet ontkent achter die opmerking te staan, momenteel slechts één conclusie trekken...

Je trekt maar wat je niet laten kan! Als ik volgens jouw normering een nazi ben zal me dat ècht aan m'n reet roesten. Ik zou me maar niet aanraken als ik jou was, want ik heb AIDS.... brrr brrr brrrr


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-11-2002 23:51 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

Kan het ff niet volgen hier hoor...... zal wel nog aan restanten wodka liggen heheh




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2002 23:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Icequeen maakte die enorme achterlijke opmerking in het topic over Israël, ik vind dat dat soort opmerkingen gewoon hier niet thuis horen en dat die personen verwijdert dienen te worden (conform eerdere verwijderingen)

En daar is niks fascistisch aan


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-11-2002 23:56 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 november 2002 23:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom? (...)



Ja, daar had je dus die cursus ethiek voor moeten volgen...

En die laatste opmerking van mij was simpelweg een poging om je te doen realiseren dat jij momenteel om de hete brij aan het draaien bent en niet ik...

Het enige wat jij doet, is veel moeilijke woorden gebruiken en constant de zwarte piet (hmm, moet ik dat hier wel zeggen) naar mij toespelen, maar waar jij mij verwijt mijn mening niet met argumenten te ondersteunen, daar heb jij nog steeds geen poging gedaan om met behulp van argumenten aan te tonen dat ik ernaast zou zitten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 23:58 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 27 november 2002 23:54 schreef Jenje het volgende:
Icequeen maakte die enorme achterlijke opmerking in het topic over Israël, ik vind dat dat soort opmerkingen gewoon hier niet thuis horen en dat die personen verwijdert dienen te worden (conform eerdere verwijderingen)

En daar is niks fascistisch aan

Tuurlijk wel. Eenieder die een ander wil verwijderen vanwege zijn/haar uitlatingen, is fascistisch bezig.

Niet dat die bruine apen opmerking nou bulkte van intelligentie...

Maar goed -- 'ik ben het niet met jou eens, want mijn moraal zegt me dat jij fout bent -- jij hoort hier niet thuis'... fascisme...

Democratisch fascisme (want bijna iedereen vindt het), maar nog steeds, fascisme. Maar ja, ik heb er geen problemen mee hoor, ik ben gewoon 'always on the wrong side of whatever side there was' .

*edit* altx, ik ga me niet bezondigen aan je welles/nietes spelletjes. Je hebt je nu wel genoeg bewezen. Ik zie graag toekomstige uiteenzettingen over mijn (gebrek aan) intelligentie terug, volgende keer wat helderder graag.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-11-2002 23:59]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2002 23:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer alleen dat dit gezeur voorbij gaat aan de oorspronkelijke klacht.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 0:01 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Oh ja, die gaye klacht ja, dat klopt...

'mamma, ze zeggen iets wat ik niet leuk vind en omdat ik mezelf moreel superieur voel maar eigenlijk een hypocriete whiner ben ga ik maar klagen bij de moderators'



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2002 0:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer dat je dat weer op zo'n toon moet behandelen.
Het was van mijn kant een serieuze klacht.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 0:05 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 28 november 2002 0:02 schreef Jenje het volgende:
Jammer dat je dat weer op zo'n toon moet behandelen.
Het was van mijn kant een serieuze klacht.

Ja, ik vind het ook erg jammer maar ook mijn geduld raakt wel eens op. Jammer dat mensen niet argumenten voor zichzelf kunnen laten spreken en beweringen op eigen houtje onderuit kunnen laten schoppen (zo had je ook haarfijn kunnen vragen wat de Icequeen dan wel met 'bruine apen' bedoelde, wat er mis is met 'bruine apen' in Europa etc. ipv naar het klachtenhoekje te lopen. Op basis van wat er dan volgt kan je zien hoe serieus je zulke mensen moet nemen (of niet)).

Maar nee hoor, er moet weer geklaagd worden onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting' en dat soort onhoudbare (blijkbaar) begrippen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-11-2002 0:06]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2002 0:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat jij eerst moet vragen wat ze met bruine apen bedoelt toont een enorme naïviteit.

Wortdt altijd zo moe van het goed praten van achterlijk gedrag.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 0:10 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik praat niets goed, het enige wat ik doe is niet vooringenomen zijn.

En het meeste achterlijke gedrag wordt nog altijd vertoond in dit topic (nou vooruit, ook in het dating topic). Echt waar, af en toe heb ik de neiging een raam open te smijten en keihard de nacht in te schreeuwen. ARGH! Mensen kunnen ook niets zelf. Wat doe ik nog in dit topic... oh ja, klagen.

Iedereen is STOM


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2002 0:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Reageer dan niet, je doet het jezelf aan.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2002 0:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 november 2002 23:49 schreef Snaack het volgende:
Kap nou eens met je valse retoriek zeg

Recht op vrije meningsuiting houdt NERGENS op..


En dat beslist meneer de president Snaack ff op eigen houtje...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 0:30 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 28 november 2002 0:29 schreef altx het volgende:
En dat beslist meneer de president Snaack ff op eigen houtje...

Well, who died and made YOU god .

Maar Jenje heeft gelijk.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2002 0:31 by altx Profiel van altx

Overigens de meeting in Krimpen is al 18 januari, dus zorgen jullie wel ff dat ik dan nog met jullie door één deur kan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 0:40 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hahaha!!!

Ik zet de discussie over vrijheid van meningsuiting graag IRL voort hoor, als de gelegenheid zich voordoet. Verwarren van standpunten & persoonlijkheden is iets waar ik mij niet aan schuldig maak (ook al heb ik gelijk ).


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2002 0:49 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 november 2002 0:40 schreef Dwaallicht het volgende:
Hahaha!!!

Ik zet de discussie over vrijheid van meningsuiting graag IRL voort hoor, als de gelegenheid zich voordoet. Verwarren van standpunten & persoonlijkheden is iets waar ik mij niet aan schuldig maak (ook al heb ik gelijk ).


Nou, dat is dan afgesproken. Maar verder zou ik je toch eens aan willen raden om even wat verder na te denken over een aantal dingetjes. *Zelfs* jij hebt niet altijd gelijk.

(o ja, weer een opmerking van mij zonder argumenten; ja sorry, je zal ff zonder moeten doen...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen