|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, Nietszeggende Lamlendige Trage Moderators Ik, Wil Schuurman |
|
lol! |
|
Goeiemorgen dan maar Maareuh kunnen we nu weer ff serieus en onmtopic? [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 28-12-2002 16:33] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Waar bemoei je je mee als ik vragen mag? --> Ik HAAT vriendjespolitiek en LM maakt zich daar overduidelijk schuldig aan, dan mag ik hem toch wel ff pesten zeg |
|
quote: Daar raken we toch blijkbaar niet zo snel over uitgepraat. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kut da's waar ! Nnn... nee laat trouwens maar (hee, da's ook NLTM ) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: quote:Ik quote mezelf maar even, om het nogmaals onder de aandacht te brengen daar een serieuse reactie helaas uitblijft... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey hey, waarom aanbid nog niemand mij? ...sorry, ik ga wel weer ontopic....*kruipt kwijnend naar een hoekje* [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-12-2002 16:37] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Uhm, ik denk dat hier dus het probleem zit. Iedereen zit elkaar te "pesten" ipv dat ze eens een keer een zinnige discussie voeren. Op zich niets mis mee met het vissen naar flames (oftewel; trolling), maar op den duur wordt het nogal kinderachtig. En verder ken ik niemand hier irl, behalve Saphire (edit: en Mutilator dus)... dus mijn post is niet getint door vriendjespolitiek [Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 28-12-2002 16:40] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 28-12-2002 16:37] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Waar ik mij mee bemoei? Dat kan ik ook aan jou vragen. Je typt namelijk wel heel veel voor iemand die hier niet meer wilde posten. (tja, het zijn je eigen woorden hoor ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Qwoot op Greyklook "Herinneringen aan Nawijn komen in ene boven borrelen bij mij. Maar Nawijn had iig het lef zijn verontschuldigingen aan te bieden! Op basis waarvan is Sorpresa een snol, zoals je zei? mag ik dat weten? Waar baseer je dat op? Ik vind dat je als mod min of meer een voorbeeld functie hebt, en als je niet weet waar ik op doel moet je eens naar DarGull kijken, dát is tenminste een mod! Jij bent gewoon wat je op dat moment het beste uitkomt. Wees een vent, en bied even je verontschuldigingen aan aan Sorpresa, tenzij je hard kan maken dat ze een snol is. Kom eens met feiten, niet met je mening." en hier ben ik 't volledig met je eens! hier heb ik niets aan toe te voegen... |
|
quote: [offtopic] Hey en Mutilator (Maurice) dan? Die heb je ook maar liefst een keer ontmoet![/offtopic] Mjah... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Korter kan het helaas niet, het is niet helemaal een antwoord, maar goed, het zal moeten volstaan. Wel jammer dat je maar op één punt ingaat, maar ik snap dat je aan de rest alleen maar je handen gruwelijk zou branden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Even goede vrienden hoor. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: zo goed babe? |
|
quote: Jippeeeee!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-12-2002 16:43] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: En sinds wanneer moet ik mijn aanwezigheid hier aan IEMAND verantwoorden Nogmaals, bemoei je er niet mee.. |
|
Luister even... ... We moeten er maar mee leven ! Vroeger wilde iedereen poltie-agentje spelen of politie worden... ... En de moderators doen dat nog steeds graag !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ik heb verder totaal geen problemen met je ofzo, begrijp me niet verkeerd, maar het zit me gewoon niet helemaal lekker. Als Paul of wie dan ook hetzelfde had gezegd, had ik die mod ook op z'n nek gesprongen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vandaar mijn opmerking, die was verder niet sarcastisch bedoeld oid. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Vervelend he, dat iemand je confronteerd met je kinderlijke gedrag van een tijd terug I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Is er nu nog niet genoeg over gespoken? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: precies... waarscheinlijk nog een tikkie erger hehe nee... maar serieus, dit had niet mogen gebeuren.. en 't is jammer dat 't toch weer gebeurde |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |