|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Dat is reclame. Dus sta ik er 100% achter dat het dicht is. Daar komt trouwens bij dat Paul het topic gesloten heeft, en het is zijn forum. En nee, hij hoeft dus geen verantwoording af te dragen als hij dat niet wil ... einde discussie. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dus ik kan een topik over diaree openen? Er zijn vast wel metalheads die daar wel eens last van hebben. |
|
quote: sommige ZM'ers kunnen niet leven zonder te schijten net als sommige ZM'ers niet kunnen leven zonder een topic over Vleeschbewerking |
|
Ach van mij mogen er heel wat topics dicht. Er zijn er domweg te veel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Het gaat niet alleen om het onderwerp, maar ook om wat wij denken over wat iemand met een topic wil bereiken. En ja wat dat betreft zal jij met betere titels aan moeten komen zetten. |
|
quote: Ik zaag nooit op beslissingen van mods.. Maar dit vind ik beneden alle peil. Er wordt godverdomme constant reclame gemaakt. Wat doen mcoenen en hoolie99? Is dat geen reclame? What the fuck zeg. Van mij mogen ze heel het forum volzetten met datums voor hun optredens, I don't care. Maar wat voor een iemand geldt, moet voor iedereen gelden he. Sorry Paul, niks persoonlijks, maar hierdoor daal je toch serieus in mijn achting. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmz, een diaree topik is eigenlijk best wel noodzaak! |
|
quote:De titel was juist zo extra duidelijk om mensen die er niet tegen kunnen te waarschuwen. Aardig van me he? |
|
quote:Jazeker, maar gezien het het begin van topic en waar het heen liep was het gewoon pure onzin en had niks meer toe te voegen hier. punt. |
|
quote:Het Pizzahut topik wel dan? Waarom krijg ik mails met dreigingen van een ban? |
|
quote: Goed punt. Als het aan mij ligt gaan 98% van de onzin-topics dicht... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Wat moet ik dan doen met mijn leven??!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat zei ik al maanden geleden. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Kill Yourself!!! NOOOOOOOOW! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Grmbl... dan moet ik naar de keuken lopen om een mes te pakken, da's veel te vermoeiend. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zet dan gewoon dat SOD nummer op joh. Oh. Off topic zeg maar. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Bah, hele topic verneukt. Slotje? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
[quote]Op 13 april 2003 14:44 schreef Sharteel het volgende: Ik zaag nooit op beslissingen van mods.. Maar dit vind ik beneden alle peil. Er wordt godverdomme constant reclame gemaakt. Wat doen mcoenen en hoolie99? Is dat geen reclame? What the fuck zeg. Van mij mogen ze heel het forum volzetten met datums voor hun optredens, I don't care. Maar wat voor een iemand geldt, moet voor iedereen gelden he. Sorry Paul, niks persoonlijks, maar hierdoor daal je toch serieus in mijn achting.[/quote Mee eens.] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Klopt. OEPS!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Voice of Doom en Misanthrope. Even naar het LULtopic AUB. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dat is gvd een kans om groepen daar te laten optreden en jullie sluiten het. |
|
Je zou ook natuurlijk je fout kunnen toegeven |
|
quote: Wie? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Lol.. het begint hier steeds meer in een bureacratische instelling te veranderen.. straks moeten er nog van die Pieter Storms achtige figuren in de bres springen voor de zwakkere onder ons om de mods uberstatus te overtuigen van hun zogenaamde ongelijk.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |