|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nou dan, dan zijn wel toch allemaal dikke vriendjes |
|
Nog wat over de zoekmachine: Je kan (sinds volgens mij het 2.0 forum maar dat weet ik niet zeker) niet meer zoeken op de combinatie van een username en 'topicstarter' .. Als ik Valorian666 of valorian666 invoer en 'topicstarter' vind ik dus niets meer.. Vroeger kon dit wel.. vond het een vrij handige functie, als je eens wilde kijken of een oud topic die je ooit startte nog nieuwe forummers aanspreekt.. .. |
|
Ik krijg vandaag slechts zelden topics te zien en kan heel moeilijk posten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Klopt, dat is mij ook al opgevallen en ik heb Paul al een SMS gestuurd om het te melden. Ik neem aan dat ie zo snel mogelijk kijkt wat er aan de hand is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ok bij voorbaat dank Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja dat heb ik dus ook. Soms als ik een topic wil openen krijg ik niks te zien alsof het al gesloten is maar dan zonder de begeleidende tekst uiteraard. |
|
Same here. Een keer F5 inslaan en het loopt weer. |
|
bij mij werkt dat niet echt. |
|
ik kan niet eens meer reply'en en dat f5 werkt ook niet. duurde net zo lang voordat ik dit kon typen.... |
|
Hopelijk wordt het snel opgelost, de moderators kunnen er helaas ook niks aan doen. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 28-10-2002 17:25] |
|
-Waarom wordt er niet serieus ingegaan op serieuze vragen in het Doe de panda ban -topik? -Wat is nou de rede waarom sommige ikoonen weg moeten? -Wanneer komen mensen erachter dat het beleid anders moet? |
|
quote: - Ik zal zoveel mogelijk vragen proberen te beantwoorden heb alleen een beetje geduld, het is een forum geen chat box. - Zie de help. - Wat moet er anders We proberen het hier strak te houden, want anders hadden we net zo goed geen regels kunnen maken. |
|
Ik werd net automatisch uitgelogd en ik krijg vandaag weer heel vaak geen topics of fora te zien. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ik heb het probleem ook (gaat aan gewerkt worden) |
|
quote: Dat is de automatische Ban functie, dan lul je teveel onzin. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het aantal reacties in "Nu aan het luisteren naar (part 23)" klopt niet. Op dit moment zijn het er 576 en er staat 575, dus 1 te weinig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja, en jou undersign is een beetje krom nederlands.. Daar stoor ik me ook enorm aan! |
|
quote: Verklaar je nader. [edit] Bedoel je mijn subtitle of mijn signature??? Btw, ze zijn beide perfect Nederlands. Voldoen prima aan de regels van samentrekking en weglating. Hmz, maar eigenlijk heb ik wel wat anders aan mijn hoofd dan wat iemand van mijn subtitle en/of signature vindt. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-11-2002 20:25] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Computerfreak een image dat altijd aan me heeft gekleefd. Er moet een komma tussen, of een dubbele punt. Maar oke, ik zou me ook maar over andere dingen druk maken als ik jou was. |
|
Het is 'jouW undersign', niet 'jou undersign', david.... |
|
quote:En "Nederlands" dient met een hoofdletter geschreven te worden! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het vage gedoe met uitloggen en zo is hopelijk verholpen. Als het weer gebeurt mij ff mailen ipv van op het forum kwakken. Als ik op mijn werk zit lees ik het forum nauwelijks (zitten verdomme de hele tijd op mijn scherm te kijken ) |
|
quote: I know the feeling Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |