|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sorry Paul, ik kwam het net al tegen, iemand was me vannacht al voorgeweest... Bla |
|
Een vraag aan de mods: Als jullie een topic sluiten, of wissen, kunnen jullie dan ergens melden welke topics en waarom? Het wordt allemaal wel erg verwarrend, als je plots geen topics meer kan vinden.. En het wordt zelfs vervelend als hele topics gewist worden, als je daar zelf on-topic hebt geantwoord.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Of geef anders mensen toegang tot dit zogenaamde 'dump-forum'. Maak het voor mijn part helemaal read-only, maar dan zie je tenminste waar t is gebleven.... Zenial |
|
quote: Vind ik ook dan weten ook mensen die het niet gelezen hebben waar het over gaat en waarom het gesloten is. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: We vermelden het eigenlijk altijd in het topic zelf. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik het feit dat topics die dicht gaan onderaan de pagina komen te staan niet zo'n succes vind. Ik heb daar zelf verwarring mee ondervonden voor ik gelezen had over die verandering. Als die topics gewoon tijdelijk blijven staan en na een tijdje naar de dump gaan lijkt me dat er niets aan de hand is. Dead things grow from deep inside... |
|
Indd, Shera, goed idee! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dat is geen idee, dat is momenteel al regel . |
|
quote: Behalve dus als het topic meteen verplaatst wordt naar het 'dump-forum'. Dan hebben de meeste mensen geen idee waar het nou opeens gebleven is... Zenial |
|
wat een gedram om een klote topic dat een keer verdwijnt, je laat het klinken of zoiets elke dag aan de orde is. |
|
quote: Niet waar, de gesloten topics staan nog steeds onderaan de pagina.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
effe een vraag: komen de reviews van de nieuwe axamenta en impedigon-cd er nog want deze 2 zijn op het zelfde moment uitgekomen als die van dagorlad en nu staat die van oceans er al en als ik me niet vergis is daar al zeker 2 maand of zo tussen? "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote:Ik neem aan dat die op het zelfde moment verstuurd zijn als OoS, dus ik vermoed dat ze één dezer dagen online komen (ik weet niet welke redacteur ze behandeld) |
|
heb ze op dezelfde moment opgestuurd als dagorlad dus dat zal het niet zijn vrees ik "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote:Ik neem aan dat de redacteur binnenkort hem online gooit ! |
|
Ik weet het ook niet; ik ben het niet iig. |
|
quote: Paul ging die review zelf schrijven.. 'k Heb hem al eens aan zijn oren getrokken.. Maar nu begint het toch wel heel lang te duren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik neem aan dat hij dit weldra zal lezen en daarna actie zal ondernemen. |
|
quote:Druk, druk druk ... sorry van het weekend zal ik het zeker doen. |
|
ZM lijkt niet bereikbaar via [mijn] IE. Gekke kuren van mijn pc of....? |
|
quote:Als je andere browser het wel doet dan moet het haast wel aan je PC liggen |
|
quote: Geen flauw idee wat resources zijn waar er teveel van zijn, maar ik mis dus enorm de zoekfunctie, omdat ik bepaalde info ook voor mijn school wil gebruiken. dus... Kan die zoekfunctie aub gemaakt worden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Idd, het is zeer irritant. Op deze manier worden ook heel veel topics vergeten, omdat je er een half uur naar moet gaan zitten zoeken. Worden weer dubbele topics aangemaakt en je krijgt alleen maar meer topics en werk te doen. En minder resources. [edit]Meer resources bedoel ik dus[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-06-2002 2:41] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Precies; gebrek aan zoekfunctie vervuilt het forum eigenlijk dus... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Paul is hard aan het werk de zoekfunctie weer aan de praat te krijgen...in de tussentijd hebben jullie niets aan een zoekfunctie als het complete forum dan op zijn plaat gaat...even geduld graag I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |