|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik geloof ook niet dat het een screensaver is. Dead things grow from deep inside... |
|
Aha, ik dacht al wat is dit nou Ik had ook 3 mailtjes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
k, gezien (eindelijk dan). excuses aanvaard, uiteraard, en enzo |
|
Ehm.. nou snap ik dat 't erg moeilijk is om een lijn te trekken in het modereren en dergelijken.. maar is het niet een beetje heel erg inconsequent om een topic ruim een jaar na dato nog dicht te gooien (ondanks 't feit dat er nu in gepost wordt natuurlijk)? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik vond dat inderdaad ook een rare beslissing maar ach .. BOEIE |
|
haha, ik had helemaal niet naar de datum gekeken. En ja boeie, wat moet je er verder mee. |
|
Waarom worden nu-metal topic en jeugd topic allebei dichtgegooid? Men had het er blijkbaar naar hun zin. |
|
Ik word ook een beetje moe van het opdringen van correct gedrag. Zelfs een beetje jennen wordt meteen als afzeiken gezien. |
|
DAT is waar. Maar ik kan niet zeggen dat die topics nog erg vruchtbaar waren. |
|
quote: nee en DAT is ook weer waar... maarja, t wordt moeilijk nu nog met een niet bestaand zinnig topic aan te komen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik irriteerde me aan het afzeikgedrag wat in mijn ogen de sfeer verpest. In eerste instantie wilde ik het nu-metal topic open laten, maar toen werd er daar meteen geroepen dat daar dan ook lekker afgezeken kon worden en dat zag ik niet zitten. Ik wil met alle liefde een nieuw jeugd van tegenwoordig / nu metal topic voor jullie openen als daar behoefte aan is, in de hoop dat dat niet verzand in afzeiken... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Doe dan iig een mallcore topic Nee, OK. |
|
quote: hmmm dat nu-metal topic geef ik weinig kans... doe maar niet hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hmm..nu-metal topic? |
|
Hmm, laat maar ... Door dit soort individuele moderatoracties daalt de sfeer nog verder. Beetje stangen moet kunnen ... |
|
quote: |
|
quote:Als ex-moderator zou je toch moeten weten dat je niet altijd iedereen te vriend kan houden. Gezeik van jou hierover had ik dan ook niet verwacht en vind ik erg onsympathiek. |
|
Als ex-moderator weet ik ooit dat je niet je eigen mening boven die van het forum dient te stellen. Maar zoals ik al zei, laat maar. |
|
Ik word een beetje gestoord van de topics die de nieuwe user Sinner aanmaakt. Kan hij niet gebanned worden (helaas is geen van de mod's via icq te bereiken) |
|
Ik ben er. |
|
Ik had je niet meer in me icq lijst staan .. ben em kwijt geraakt namelijk |
|
Ik ben er ook, maar ik kan geen users bannen. the only pleasure is pain |
|
Klacht: Waarom is Asherah ineens moderator en ikke niet? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Omdat ik er al zolang ben denk ik... *troost* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |