IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-01-2003 13:21 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 9 januari 2003 10:37 schreef Zenial het volgende:
Moraal: Netscape gebruiken!

meestal vraag ik me af waar ik het aan verdiend heb dat netscaper uberhaupt ontwikkeld is
overig zou het fijn zijn als de search functie weer eens zou werken (ok ok oud nieuws, maargoed, wel erg belangrijk..)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-01-2003 16:54 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 januari 2003 13:21 schreef FireFox het volgende:
meestal vraag ik me af waar ik het aan verdiend heb dat netscaper uberhaupt ontwikkeld is

Ja nee wat zou de wereld mooier zijn als er Alleen internet explorer bestond, Alleen windows, Alleen M$ Office... denk eens na!


Zenial


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-01-2003 17:02 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 27 januari 2003 16:54 schreef Zenial het volgende:
Ja nee wat zou de wereld mooier zijn als er Alleen internet explorer bestond, Alleen windows, Alleen M$ Office... denk eens na!

weet je wat een ramp het is een site met meer dan alleen html draaiend te krijgen in al die f*cking browsers die er op de markt zijn... mozilla opera etc. en ze werken zowiezo nooit in netscape (in tegenstelling tot opera en mozilla enzo)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-01-2003 17:13 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 januari 2003 17:02 schreef FireFox het volgende:
weet je wat een ramp het is een site met meer dan alleen html draaiend te krijgen in al die f*cking browsers die er op de markt zijn... mozilla opera etc. en ze werken zowiezo nooit in netscape (in tegenstelling tot opera en mozilla enzo)

Websites zijn er alleen maar om informatie te verstrekken. Dus moet je ook niet van die leipe html code gebruiken die niet in netscape werkt


Zenial


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 28-01-2003 3:20 by XpincadarusX Profiel van XpincadarusXhttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm


Het onzin-forum komt niet meer bij mij in beeld ...


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-01-2003 10:50 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

quote:
Op 28 januari 2003 3:20 schreef XpincadarusX het volgende:
Het onzin-forum komt niet meer bij mij in beeld ...
opnieuw inloggen?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-01-2003 11:06 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 27 januari 2003 17:13 schreef Zenial het volgende:
Websites zijn er alleen maar om informatie te verstrekken. Dus moet je ook niet van die leipe html code gebruiken die niet in netscape werkt

pffft ja hoor


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-01-2003 11:41 by Gunman Profiel van Gunman

Zoekfunctie #*&!!!!!!! NUUUUUUUUUUU!!!!

Ik ben het beu om topics te gaan opspitten, maar iemand moet het doen....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 28-01-2003 11:46 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

inderdaad, word ik ook gestoord van.. wanneer gaat ie 't weer doen?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-01-2003 13:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

quote:
Op 28 januari 2003 11:46 schreef Wishmaster het volgende:
inderdaad, word ik ook gestoord van.. wanneer gaat ie 't weer doen?
Zodra Paul de tijd heeft gehad hem om te bouwen. Dat is nogal veel werk, daarom duurt het zo lang


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 28-01-2003 18:59 by Warlock Profiel van Warlock

*Hoopt ook weer snel op de search *


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-01-2003 19:09 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 januari 2003 11:46 schreef Wishmaster het volgende:
inderdaad, word ik ook gestoord van.. wanneer gaat ie 't weer doen?


als je er zo gestoord van wordt; dan bied je Paul je hulp aan; anders niet zeuren


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 31-01-2003 20:51 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

bij deze wil ik klagen over de reactie van Oebe in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=555594&page=2

dit is puur racisme


I spy with my little and verrry evil eye.....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-01-2003 20:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 31 januari 2003 20:51 schreef WickedKimmie het volgende:
bij deze wil ik klagen over de reactie van Oebe in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=555594&page=2

dit is puur racisme
Dat is puur aanname.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 31-01-2003 20:52 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 31 januari 2003 20:52 schreef Greycloak het volgende:
Dat is puur aanname.




als je zegt dat het alleen erg is als er mensen doodgeschoten worden als het blanken/westerse mensen zijn dan noem ik dat wel racisme


I spy with my little and verrry evil eye.....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-01-2003 20:54 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 31 januari 2003 20:52 schreef WickedKimmie het volgende:


als je zegt dat het alleen erg is als er mensen doodgeschoten worden als het blanken/westerse mensen zijn dan noem ik dat wel racisme
Wat nou als hij gezegd dat het niet zo uitmaken zolang alleen de belgen werden neergeschoten? dan zou je het geen rascisme vinden..... Ik vind dit geen overdreven uiting van rascisme/


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-01-2003 20:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Lees eens wat vaker dingen van Oebe voordat je hém een racist noemt. Gaat ie vast niet leuk vinden! Als er iets is wat hij niet is, is het wel datgene waar jij hem nu voor uitmaakt. Sarcastisch is ie wel zo nu en dan. Is heel wat anders, anders ban mij ook vast maar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 31-01-2003 20:56 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 31 januari 2003 20:54 schreef Greycloak het volgende:
Lees eens wat vaker dingen van Oebe voordat je hém een racist noemt. Gaat ie vast niet leuk vinden! Als er iets is wat hij niet is, is het wel datgene waar jij hem nu voor uitmaakt. Sarcastisch is ie wel zo nu en dan. Is heel wat anders, anders ban mij ook vast maar.


het spijt me zeer maar ik zie hier niet het sarcasme van in (lang leve de smilies) en vind dit gewoon een racistische opmerking
ik kan niet van elk forumlid gaan onthouden of hij/zij wel of geen sarcastische opmerkingen al dan niet gepaard met smilies plaatst
ook ken ik oebe niet persoonlijk, ik reageer slechts op wat ik lees

genoeg verklaring voor mijn 'onbehouwen gedrag'?



I spy with my little and verrry evil eye.....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-01-2003 20:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mjah, dat wel, en Oebe doet ook niet aan smileys. Wat ik je wel kan verzekeren is, dat als er iemand politiek correct is op het forum, je maar eens bij hem moet gaan kijken. Maar nogmaals, je mening is slechts een verkeerde aanname, sorry.
Oebe en racisme, oeioeioei...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 02-02-2003 5:06 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 31 januari 2003 20:56 schreef WickedKimmie het volgende:
het spijt me zeer maar ik zie hier niet het sarcasme van in (lang leve de smilies) en vind dit gewoon een racistische opmerking
ik kan niet van elk forumlid gaan onthouden of hij/zij wel of geen sarcastische opmerkingen al dan niet gepaard met smilies plaatst
ook ken ik oebe niet persoonlijk, ik reageer slechts op wat ik lees

genoeg verklaring voor mijn 'onbehouwen gedrag'?



OK, en wat gaan de moderators aan de posts van oebe doen?
Het word steeds leiper hier. Nu worden de pc-people ook al afgerekend op racistisch gedrag?
Lezen is moeilijk ja.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-02-2003 13:23 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 31 januari 2003 20:56 schreef WickedKimmie het volgende:
het spijt me zeer maar ik zie hier niet het sarcasme van in (lang leve de smilies) en vind dit gewoon een racistische opmerking

Je kan iemand natuurlijk niet gaan verplichten smilies te gebruiken. Sterker nog, wat nu als iemand smilies op een sarcastische manier gebruikt? Vreemde veronderstelling, maar toch.

quote:
ik kan niet van elk forumlid gaan onthouden of hij/zij wel of geen sarcastische opmerkingen al dan niet gepaard met smilies plaatst

Misschien moet je dan ook niet bij de eerste de beste 'aanleiding' een motie van wantrouwen indienen.

quote:
ook ken ik oebe niet persoonlijk, ik reageer slechts op wat ik lees

Ik ken Oebe wel persoonlijk (hij is de Scary Voleg, zeg maar) en kan je garanderen dat hij allesbehalve racistisch is, ook al doet vergaand sarcsme/cynisme wel eens anders vermoeden. Dat is de ellende van geschreven taal. Die zou je kunnen oplossen door bijv. smilie-gebruik, maar aan de andere kant: hoe lief moeten we voor elkaar zijn? In hoeverre moeten we rekening houden met mensen die soms een sarcastische onder(over!)toon niet herkennen, of die over een post vallen zonder zich verdiept te hebben in het verdere forumgedrag van het betreffende lid?


Touché, pussycat!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2003 13:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Sporty, bedankt veur den back up.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-02-2003 13:34 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Alsjeblieft, hoor. Overigens heeft Oebe onze back-up niet nodig, maar ik betwijfel ten zeerste of hij de Aministration-topics wel eens leest.

Trouwens, als ie ze wel las, reageerde hij waarschijnlijk ook niet eens. Gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren, ofzo. Of afwachten tot ie een keer de gelegenheid krijgt een of ander epos uit de mouw te schudden met een subtiele () verwijzing naar deze klacht.


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-02-2003 13:34 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Wauw, zag je dat? Ik was sarcastisch!


Touché, pussycat!


Marty
Usericon van Marty
Posted 03-02-2003 21:13 by Marty Profiel van Marty

quote:
Op 28 januari 2003 13:08 schreef suzanne het volgende:
Zodra Paul de tijd heeft gehad hem om te bouwen. Dat is nogal veel werk, daarom duurt het zo lang



Misschien dat paul wat kan jatten van phpBB of zo.. geloof dat die wel een aardige oplossing hadden gevonden voor het "search" probleem in dat stock-base forum



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen