|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
slaaaaaaaaaaaaap! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Dacht je dat het hier minder was of meer? Want ik denk persoonlijk dat het wel te vergelijken is ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nou jongens er zitten meer computer meesters op het forum. Ga is wat knutselen zou ik zeggen. |
|
Kan hier lokaal liggen hoor, maar als ik op ZM een link wil aanklikken loopt IE vast. Als ik rechts klik en dan vervolgens "open in new window" werkt het wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Geen last hiezo... Lang leve Netscape IE 6.0 werkt hier ook. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 19-02-2003 8:32] |
|
hier werkt t ook gewoon hoor (IE 6.0.2800.1106) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: K heb even wat sites geprobeerd en t ligt lokaal: telkens een link open wil in een nw venster, gaat hij eraan voor de moeite. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Klacht : ik zoek een topic Een topic dat lang geleden door Mutilator is geopend over het beginnen van een eigen label. Maar deze kan ik dus echt niet vinden zonder search. Hey Paul, hoe lang moeten we nog zonder search zitten? Zijn er problemen of is het gewoon tijdrovend? |
|
Ik mis de search: verkloot erg veel forumpret!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat had ik juist altijd met netscape, nu met IE niet meer... en die search is idd erg irri maar zal wel aan gewerkt worden neem ik aan trouwens ook nog een klacht over gallerofsuicide, hij is irritant Je moeder. |
|
Ik vind het redelijk triest dat als je een mening geeft die niet met die van de anderen overkomt, je boodschap wordt bewerkt. Waarna ik 'em natuurlijk weer verander, waarna ze het edit knopje gewoon bij m'n post weghalen! Te gek voor woorden. |
|
Het gaat er niet om dat jouw mening niet met die van anderen overeenkomt, het gaat om een zeer ontactische formulering in een risicotopic! |
|
Wat stond er dan? Inmiddels zelf vergeten. |
|
quote: Iets dat een meisje dat net haar vader verloren is niet wil lezen: "Mensen gaan dood, that's life" |
|
1. Het is 100% waar. 2. Het kan haar helpen bij het verwerken van haar verdriet. Misschien heeft ze nu zoiets van: Idd, het is zo, ik kan het beter accepteren dan er over te rouwen. Maar in jullie ogen zijn al mijn posts natuurlijk negatief bedoelt. |
|
quote: Ze zit nu echt nog wel in de rouwfase. Dit soort opmerkingen heeft ze nu echt NIET nodig. Verplaats je eens in zo'n persoon! quote: Dat is iets wat je jezelf inprent. |
|
Verplaatsen in is iets anders dan denken voor. Wat jij nou dus doet. |
|
quote: Als moderator ga je uit van de ergst mogelijke situatie. Als een ZM'er zich verplaatst in een persoon alvorens te posten hoeft een moderator normaal gesproken niet te denken voor die persoon. |
|
Communicatiefoutje geloof ik. Jij denk voor die meid, en dat staat me zo tegen. En natuurlijk het feit dat ik mijn mening niet aan anderen mag opleggen, wat neerkomt op censuur en stinkt naar drollen! |
|
jij ruikt anders ook niet erg fris. No meat is sweater |
|
Jij bent me te kortzichtig. |
|
quote: Geen communicatiefout. Vervang in mijn post "de persoon" door "het meisje" en "de ZM'er" door "Slechtheid". |
|
Deed ik, en toen dacht ik: Ze kan beter inzien dat het onontkoombaar is, dan er verder om te rouwen [ik herhaal mezelf nu]. |
|
quote: Je overschat alleen haar voortgang in het rouwproces. Bovendien komt het bot over. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |