|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een probleem : als ik mijn subtitle of voettekst wil wijzigen,beweert de pc altijd dat ik verkeerde gegevens opgeef en dat het dus niet kan.Wie kan me helpen? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik kan het er wel inzetten voor je. weet niet wat het probleem op je eigen pc is. Mischien moet je de temp internet files eens legen en het dan nog eens proberen |
|
quote:Er zijn bepaalde tekens die niet mogen. Er kan en mag ook geen html gebruikt worden of aanhalingstekens. Dit moet omdat je anders vervelende scripts kan plaatsen in je voettekst en daar wordt niemand vrolijk van. |
|
quote: Dit is nu al de derde keer deze week dat me dat gebeurt. Ik moet toch eens beter opletten. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 09-04-2002 19:54] Heads I win, tails you lose |
|
Hehe, ik wil niet vervelend zijn hoor... maarreeh, verkeerde topic... http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3215&page=16 Dead things grow from deep inside... |
|
Klachten?? Ja.. Ik vind het ziek dat ik tot 3 (drie!) keer toe een ruimschoots beargumenteerde, serieuze, niet afzeikende post neer zet in het topic 'Burzum shirts' met de suggestie deze te sluiten, en er niet 1 (EEN!) moderator de moeite neemt om ook maar een reactie te geven! Nu is het alweer te laat en is het topic al weer 5 pagina's lang, en is er dus weer een semi flame anti panda topic bijgekomen. http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3541&page=5 Ja ik weet het, ik ben een zeikerd.. maar het blijft jammer.. |
|
Ik heb het topic niet gezien heb hem nu gesloten het is soms moeilijk om alles nategaan omdat er gewoon heel veel gepost wordt, maar we doen ons best. |
|
quote: Wow.. snelle reactie. linknl |
|
Ja, en nu slijmen he vinnie |
|
quote: ja als ik er ben zijn slotjes nooit een probleem |
|
hmmz me icq bloementje blijft zwart.... ook al staat me ice aan, help |
|
quote:In dat geval heb je aangegeven in je ICQ progrmmaa, dat je status niet openbaar gemaakt mag worden. dus alleen aan de mensen die toestemming hebben. |
|
waar is mijn haal onzin uit je geest topic gebleven???? |
|
dies naar het onzin forum... en dat is dus hier: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3898 [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 17-05-2002 19:21] |
|
onzin topic |
|
ehmm daar staat nix helemaal nix, nouja |
|
Sta je al ingelogd? Of verander anders ff de instellingen in je profiel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: In onzin. Als je het nog niet kunt zien, even uit en dan weer inloggen, dan moet het werken. |
|
quote:Gamma. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik zal die bug binnenkort eens fixen ... |
|
ik heb een klacht tegenover mensen die nog steeds het woord kanker te pas en te onpas gebruiken. Ik vind dit niet kunnen en ik hoop dat er door de moderators sneller gereageerd word door dit woord aan te passen of te verwijderen. Ook zou ik de mede forumers er op willen attanderen om er aub op te letten. Dit is niet iets om mee te spotten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb m'n best gedaan, maar ja, leer een Panda eens lezen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mocht dit voorkomen zou je dan de mods een beetje willen helpen door hier een link te plaatsen naar dat topic? Ik heb zelf helaas niet altijd de tijd om alle topics helemaal door te lezen. En an kan het altijd gebeuren dat niet alles gemod wordt. |
|
De mod's zijn de laatste weken ook een beetje afwezig, ik heb namelijk ook al ene paar keer om reactie gevraaghd van mod's en daar is nog geen enkele keer op gereageerd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |