|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hahahahahahaha het is goed met je, PAPA |
|
Immer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Alst aan mij legt wel... nog even een groepsknuffel! ik hoop dat er iets van geleerd is |
|
quote: Hahahaha je bent wel erg hard aan het proberen de ruzie te stoppen door het onderwerp te veranderen Zenial |
|
quote: Goed he? (En nog steeds geen prijs gekregen voor mijn geweldige inbreng....snik) Doe ik ook altijd bij mijn vriend cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:geeft iedereen een dikke pakkerd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmmz. Een beetje ruzie op fora is altijd leuk leesvoer. keep up the good work. Owja en slotjes zijn ten alle tijde non-hetero! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik klaag er bij deze over dat hier te weinig geknuffeld wordt. Gelukkig brengen Cadaveria en Wishmaster er nu wel verandering in cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Oke rook allemaal de waterpijp eh vredespijp met elkaar en geef elkaar een knuffel. |
|
quote: Count me in... Hey en kom es ff naar het lultopic, kwil je wat over je user icon vragen. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Dus iedereen heeft z'n zegje gedaan... Great. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Bedankt voor de lachwekkende discussie allemaal! |
|
quote:Als je een topic opent dan moet je ervoor zorgen dat er in de eerste post voldoende tekst staat zodat mensen weten waar het topic over gaat. Zo niet dan krijg je soms een slotje... Ik lees nog verder voor overige reacties in dit topic ( nog 40 te gaan ) |
|
quote:hehe... Ik vind dat LM beter op zijn woorden moet gaan letten en voor nu wil ik het hier bij laten. |
|
quote: hehe, dat dacht ik ook gelijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik hoop dat je tijd teveel hebt, want volgens mij kan je het halve forum nu gaan "confronteren". Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik confronteer dunne_hein met zijn spelfout: het is "confronteert" |
|
quote: Wie heb ik ontmoet? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Be my guest, dat gebeurd dagelijks. Jij kan er ook nog wel bij I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nou dan bij deze je prijs! *megaknuf* In het echt is het trouwens wel een goede tactiek om een ruzie die nergens over gaat te stoppen, maar op een forum wordt je gewoon keihard genegeerd helaas... Zenial |
|
quote: Najah...jij reageert toch? *helemaal blij* quote: Nah DU-HUH! Mij en Astaroth/Sebas/Mijn vriend cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Hap hap The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oh I suck... [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-12-2002 20:09] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
*klaag klaag klaag* *schreeuw schreeuw schreeuw* *klaag klaag klaag* Thou blessed by night |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |