|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik klaag dat dat Lord Moron de grootste arrogantste modeator is die ik in mijn hele internet-leven ben tegengekomen. De fucking moderator status is naar je hoofd gestegen en je hersenen doen weken. Bah! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-10-2002 15:43] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Norsk Blackmetal scheldwoordenboek? Tja dat krijg je met die powermetalhead, die zijn te netjes Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dit is zm niet het forum van Zenial. En hier is het dus NIET normaal dat er word gescholden en zeker niet door mods. |
|
quote: Hmm, ik vind toch dat je een beetje normaal tegen iemand moet praten. |
|
schelden... ik hoef maar boe of baah te zeggen en krijg op me kop... |
|
quote: EN TERECHT met zo'n usericon |
|
quote: kijk kijk dat bedoel ik nou!!!! PAAAPAAAA ze pesten me weer!!! |
|
quote: Bek houden, jankwijf. |
|
ON TOPIC!!!! haalow... anders ga je wel ff over klachten praten ofzow. en niet over andere dingen het is toch een klachetn topic... halo... ben je dom ofzo? |
|
quote: Ik klaag dat Demogorgon waarschijnlijk te dronken is om te zien dat er in nagenoeg elk woord in haar vorige reply een spelfout zit. |
|
quote: ja, ik zou maar is een excuses aanbieden voor slechtheid! LM! |
|
quote:huh? |
|
Sorry, maar nee dat ben ik niet van plan. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: |
|
quote: Ik ben nu ingelogt, zeg maar... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik GING een mening geven, maar er is teveel gezeik, dus bij deze dan maar dit: niet.... zorrrkennn..... Alsjeblieft? We zijn hier toch rationele mensen met z'n allen (ehhhehhehhh ). Beetje miepen over lultopix en een kattige opmerking, mijn god... hoe moet dat wel niet in jullie opvoeding zijn gegaan . |
|
Ja zeur niet zo, ik heb er toch ook de kanker in dat jullie mij panda noemen , hoor jij mij toch ook godverdommeteringtyfuskankershitjenjegodverdommekrijgdeteringinjegodverdomdezwarteaarsensterfineendiepeputvulgevoltmetstront ook niet zeuren.... Ofwel soms. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 11-10-2002 18:04] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Er is n flame topic, gelieve daar verder te doen. |
|
quote: kerel...dat panda is een super logisch gevolg van je gedrag hier op zm. Suck my piss |
|
wil iemand misschien even panda modereren in het Afscheid-topic??? Ik word hier een beetje ziek van... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Done... |
|
Zielige mensjes hier af en toe.... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: *telt tot 10*....*besluit toch boos te worden* JA JEZUS PANDA!! Dat is misschien wel het serieuste topic van heel ZM en dat ga jij een beetje lopen geiten. Het gaat om iemands LEVEN daar, en als jou dat niks zegt mag je van mij echt een heel eind oprotten want dan ben je flink metaal gestoord!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Wat komt jij nou slijmen. Zeg het dan tegen mij, dan veranderde ik het zelf..... s**t (jaja het is me dag niet nee) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |