IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-09-2002 13:58 by Heiden Profiel van Heiden

Er zijn wel meer onzinnige topics hier. En als je vind dat topics dood zijn dan werk er eens aan en flikker gewoon alle topics dicht waar dit jaar niet meer in gepost is...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 13:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 september 2002 13:57 schreef Asherah het volgende:
Aan de andere kant... dit is toch nog steeds een metalforum, en er zijn al bedroevend veel totaal oninteressante en waardeloze topics...
Toen het douche-topik geopend werd was dit toch ook al een metalforum?

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 23-09-2002 13:59]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-09-2002 13:58 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 23 september 2002 13:57 schreef Asherah het volgende:
Aan de andere kant... dit is toch nog steeds een metalforum, en er zijn al bedroevend veel totaal oninteressante en waardeloze topics...
Oninteressant en waardeloos voor jou.



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 13:59 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 23 september 2002 13:58 schreef Heiden het volgende:
Er zijn wel meer onzinnige topics hier. En als je vind dat topics dood zijn dan werk er eens aan en flikker gewoon alle topics dicht waar dit jaar niet meer in gepost is...


Daar wordt ook aan gewerkt...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 14:01 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

Mensen ik word er werkelijk waar dood ziek van om iedere keer weer deze discussie aan te gaan!

Waarom zouden wij alle loze topics gaan sluiten? Met alle onzin die hier gespuid word zouden we daar een dagtaak aan hebben.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 14:02 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 september 2002 14:01 schreef Lord Morgoth het volgende:
Mensen ik word er werkelijk waar dood ziek van om iedere keer weer deze discussie aan te gaan!

Waarom zouden wij alle loze topics gaan sluiten? Met alle onzin die hier gespuid word zouden we daar een dagtaak aan hebben.
Dan sluit alle loze topiks of geeneen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-09-2002 14:02 by altx Profiel van altx

quote:
Op 23 september 2002 13:57 schreef Asherah het volgende:
Aan de andere kant... dit is toch nog steeds een metalforum, en er zijn al bedroevend veel totaal oninteressante en waardeloze topics...


ff voor de duidelijkheid: Ik vond het ook een stompzinnig topic, maar dan post ik er gewoon niet in. Hij stond nota bene in het onzin-forum. Bij mijn weten is het Heavy Metal-forum het enige onderdeel van ZM waar alle discussies per se over metal moeten gaan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 14:02 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 23 september 2002 14:02 schreef Slechtheid het volgende:
Dan sluit alle loze topiks of geeneen.


Dat bepaal jij niet. Het is gvd niet de muur hier!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 14:04 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik maak wel een nieuw douche-topik mocht ik ooit de behoefte krijgen erover te praten...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 14:04 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 23 september 2002 14:02 schreef altx het volgende:
ff voor de duidelijkheid: Ik vond het ook een stompzinnig topic, maar dan post ik er gewoon niet in.


Juist en daar ging het dus ook om.. Zolang er niks onzinnigs bij word gepost kunnen dat soort topics gewoon open en beschikbaar blijven... Leuk om nog eens te lezen.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 14:04 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 23 september 2002 14:04 schreef Slechtheid het volgende:
Ik maak wel een nieuw douche-topik mocht ik ooit de behoefte krijgen erover te praten...


Leef je uit. Lang leve de bullshit


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 14:04 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 september 2002 14:04 schreef Lord Morgoth het volgende:
Juist en daar ging het dus ook om.. Zolang er niks onzinnigs bij word gepost kunnen dat soort topics gewoon open en beschikbaar blijven... Leuk om nog eens te lezen.
Heidens post kon eigenlijk niet meer ontopik zijn dan het al was.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 14:06 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

Intressant om te weten dat 'ie gaat douchen, maar ach als jullie daar gelukkig van worden...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-09-2002 14:06 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 23 september 2002 14:04 schreef Lord Morgoth het volgende:
Juist en daar ging het dus ook om.. Zolang er niks onzinnigs bij word gepost kunnen dat soort topics gewoon open en beschikbaar blijven... Leuk om nog eens te lezen.
Ohhhh, dus ZO zijn de regels? En mijnheer de moderator, hoe lang bedraagt de tijdspanne van de laatste post naar de volgende alvoor een topic dicht gaat of open mag blijven? Zij hier ook regels voor? Het wordt anders wel erg moeilijk te weten of je nu wel of niet in een ouder topic mag posten.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-09-2002 14:07 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 23 september 2002 14:04 schreef Lord Morgoth het volgende:
Juist en daar ging het dus ook om.. Zolang er niks onzinnigs bij word gepost kunnen dat soort topics gewoon open en beschikbaar blijven... Leuk om nog eens te lezen.


Ik post in het douche-topic in het onzin-gedeelte dat ik me ga douchen, wat is je probleem nu? Met het verkeerde been uit je doodskist gestapt vanmorgen?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-09-2002 14:08 by altx Profiel van altx

Tsja, Lord Morgoth, ik blijf erbij dat het niet in jullie taakomschrijving staat om te bepalen of een topic interessant is of niet. Momenteel bepalen de moderators namelijk wat de interessante discussies zijn op het forum en dat kan gewoon niet de bedoeling zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-09-2002 14:10 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be



Alsof deze discussie nog geen twintig keer gevoerd is...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-09-2002 14:10 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 september 2002 14:06 schreef Vargen666 het volgende:
Ohhhh, dus ZO zijn de regels? En mijnheer de moderator, hoe lang bedraagt de tijdspanne van de laatste post naar de volgende alvoor een topic dicht gaat of open mag blijven? Zij hier ook regels voor? Het wordt anders wel erg moeilijk te weten of je nu wel of niet in een ouder topic mag posten.
Zo werkt het niet natuurlijk, dan begrijp je het verkeerd. Het feit is dat er, mede wegens de groeiende belangstelling voor het forum, andere richtlijnen zijn gaan gelden als het gaat om de validiteit van bepaalde topics. Als zo'n oud topic ergens tussenstaat is dat omdat er vroeger anders tegenaan gekeken werd. Leuk dat het nog open staat en je kunt moeilijk van de mods verwachten dat ze nu nog een keer alle topics door gaan spitten om te zien of alles wel klopt.
Zolang het daar staat is het leuk en is er niets aan de hand. Als er nu ineens, zoals de laatste tijd wel vaker gebeurt, volledig onzinnig een toch al onzinnig topic omhoog geschopt wordt dan kan dat best dicht, omdat het niet meer past.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 14:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Gaat er geen belletje rinkelen als niemand het ermee eens is?


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 14:12 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

Nee.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-09-2002 14:13 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 september 2002 14:11 schreef Slechtheid het volgende:
Gaat er geen belletje rinkelen als niemand het ermee eens is?
Even uit hoofde van user Helmet: spreek voor jezelf...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-09-2002 14:14 by Vampie Profiel van Vampie

Wat een gezeik om een topic wat toch al nergens over ging


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-09-2002 14:14 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 september 2002 14:14 schreef Vampie het volgende:
Wat een gezeik om een topic wat toch al nergens over ging


Inderdaad...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 14:15 by Asherah Profiel van Asherah

En die arme mods maar hun best doen... triest...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-09-2002 14:15 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 23 september 2002 14:11 schreef Slechtheid het volgende:
Gaat er geen belletje rinkelen als niemand het ermee eens is?
Weet je wat het probleem is? Het beleid op ZM is te lang te tolerant geweest. Nu probeert men er iets aan te doen, maar dat werkt natuurlijk niet. Net zoiets als die reclame met 'Bart' die een plastic patatbakje op straat gooit, die reclame's werken ook niet. Want Bart heeft zijn hele leven rommel op de grond mogen gooien, en die pikt dit signaal heus niet op.

Nu is het woord van de moderator hier definitief en zijn wij met zijn allen Bart. En we kunnen er niets aan doen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen