IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-09-2002 14:38 by altx Profiel van altx

Voor sommige mensen is het forum een uitlaatklep. En als je niet eens meer onzin mag schrijven in het onzin-forum.
Ik moet zeggen dat voor mij de lol van het forum steeds verder te zoeken is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-09-2002 14:39 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Misschien moet er een soort "inburgerings periode" voor mods komen, om de maand een weekje de mod-status ontnemen zodat ze zich weer onder het "gewone volk" kunnen mengen...



[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 23-09-2002 14:39]



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-09-2002 14:43 by Shredhead Profiel van Shredhead

Ik wil klagen dat er zoveel geklaag en gejank is om niks!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2002 14:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

TEVENS vind ik dat iedereen deel mag nemen aan elke discussie, het is tenslotte een forum, een plaats waar je met elkaar kunt discussiëren. Iedereen moet hier zijn of haar gedachten kunnen ventileren in een juiste manier (niet flamen, beetje on topic houden en niet konstant slowchatten). En de moderators zijn er om eventuele uitspattingen op een normale manier weer terug te wijzen. Zie de moderator niet als een politie-agent, maar meer als een scouting leider, hij/zij zorgt ervoor dat de sfeer normaal blijft. Beetje kibbelen moet kunnen vind ik, verhitte discussie zijn leuk om te lezen (zonder flamen).

De maanden nadat ik gestopt ben ging het een aardige tijd best leuk op ZM, maar de laatste maanden zie ik meer en meer constant geïrriteerde moderators, die hele pagina's moderen, mensen erg bot en lomp aanspreken en lukraak (lijkt het) topics dichtgooien. En tevens zijn ze niet voor enige discussie bereid. Ik vind dat erg jammer, want ze maken het zo voor zichzelf moeilijk, een vriendelijk woord werkt zo veel beter.

Of ik nou mod ben geweest of niet, dat boeit geen reet.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-09-2002 17:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Het lijkt wel alsof iedereen een vast regeltje wil. Zo'n soort houvast van 'dit wordt wel gesloten, en dat niet'. Maar dat kan natuurlijk niet. Het is nu eenmaal een glijdende schaal, met elk topic, en als je een soort harde 'code' gaat bedenken waaraan je elk topic onderwerpt of het wel of niet gesloten mag worden is het einde zoek.

Dus wat dat betreft gaan sommige topics dicht, en andere niet. Vergelijk het met je middelbare schooltijd, toen je vond dat iedereen kletste, maar zodra jij je smoelwerk opentrok werd je eruit gestuurd. Sjah, da's dikke pech natuurlijk. Maar als docent moet je wat.

Overigens vind ik wel dat overal over gepraat moet kunnen worden -- maar ik kan me echt niet druk maken over het feit dat een douche topic gesloten wordt hoor. Liever wel dan niet, het is al libelle genoeg hier.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 21:33 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 23 september 2002 14:39 schreef Azagthoth het volgende:
Misschien moet er een soort "inburgerings periode" voor mods komen, om de maand een weekje de mod-status ontnemen zodat ze zich weer onder het "gewone volk" kunnen mengen...




Ik denk niet dat een goed idee zou zijn Azzie... al mijn opgekropte frustraties van niet meer oftopic te kunnen zwetsen zouden zich ineens nergens meer door geremd voelen...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-09-2002 21:40 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 23 september 2002 14:01 schreef Lord Morgoth het volgende:
Waarom zouden wij alle loze topics gaan sluiten? Met alle onzin die hier gespuid word zouden we daar een dagtaak aan hebben.

Zeg dat niet te snel. Met de vaart waarmee men hier topics sluit en posts modereerd zou je de Tour de France kunnen winnen.


Fire
Usericon van Fire
Posted 23-09-2002 22:24 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 23 september 2002 21:40 schreef McDoom het volgende:
Zeg dat niet te snel. Met de vaart waarmee men hier topics sluit en posts modereerd zou je de Tour de France kunnen winnen.
Was ik maar wielrenner geworden

Elke maand nieuwe mods lijkt me geen goed plan. Nieuwe mods zullen telkens weer moeten wennen aan het wat kan nog wel en wat niet meer mechanisme.



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 23-09-2002 22:28 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

iedere dag andere mods. een systeem waarbij uit de users automatich de mods van die dag gekozen worden


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 22:33 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Elk subforum 2 mods. Overzichtelijk en makkelijk.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 22:33 by Asherah Profiel van Asherah

Dat lijkt me eigenlijk ook wel ergens een goed idee...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-09-2002 22:41 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 23 september 2002 22:28 schreef rajackar het volgende:
iedere dag andere mods. een systeem waarbij uit de users automatich de mods van die dag gekozen worden

Mmmh waarom nie bij wijze van experiment????


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 22:42 by Asherah Profiel van Asherah

Dat gaat nooit goed... en nu terug n beetje ontopic ajb...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2002 22:43 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ja,,, of een tijdje helemaal geen mods, zodat alle klagers euforisch kunnen worden totdat het hele forum in verval geraakt is en net zo saai is als de meeste andere metalfora op het net en iedereen elders vertier gaat zoeken.

En dan weer opnieuw beginnen omdat de enige mensen die er nog over zijn denken dat het beter is als er een vorm van regelgeving komt, dmv mods..

..

Argh..

Accepteer maar gewoon dat de huidige situatie de beste is.. Er zullen altijd schommelingen zijn in het beleid omdat elke mod zijn eigen ideeen heeft, en dit is logisch want mods zijn (echt waar) ook mensen. Belangrijk blijft dat het mod-beleid consequent gevoerd wordt, maar zoals reeds gezegd kan het mods ook niet kwalijk geworden worden als dit niet altijd gebeurd.

Toen ik zelf net enkele maanden op het forum zat dacht ik er overigens anders over, maar ik denk dat je eerst een tijdje op ZM moet rondhangen voor je het geheel goed kan zien..

Punt.



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-09-2002 22:44 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 23 september 2002 22:28 schreef rajackar het volgende:
iedere dag andere mods. een systeem waarbij uit de users automatich de mods van die dag gekozen worden

Heh, is eigenlijk geen slecht idee.. Maar het zou wel handig zijn als je kon zien wie er allemaal online is, en zo kan er daar automatisch een aantal mods uit gekozen worden.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Fire
Usericon van Fire
Posted 23-09-2002 23:05 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 23 september 2002 22:33 schreef Slechtheid het volgende:
Elk subforum 2 mods. Overzichtelijk en makkelijk.


Hier zou aan gewerkt moeten worden door onze welbekende paul, maar die is ff druk met zijn huisje

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 23-09-2002 23:07]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2002 11:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

oke ik wil publiekelijk klagen
als er een mod is die de pik op me heeft moet ze zich daar maar overheen zetten. zodat ze haar functie naar behoren kan blijven uitvoeren, en niet als een subjectieve mod te werk gaat.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-09-2002 11:45 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

Uhm ok.. ZOu je iets specifieker kunnen zijn?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-09-2002 11:45 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 september 2002 11:42 schreef ghoulliette het volgende:
als er een mod is die de pik op me heeft moet ze zich daar maar overheen zetten. zodat ze haar functie naar behoren kan blijven uitvoeren, en niet als een subjectieve mod te werk gaat.
Met alle respect hoor, maar wat wil je nou precies? Waar komt dit ineens vandaan, waarin voel je je onterecht behandeld, wat is er allemaal gebeurd?

Kortom.. wat is er aan de hand?


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2002 11:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 september 2002 11:45 schreef helmet het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat wil je nou precies? Waar komt dit ineens vandaan, waarin voel je je onterecht behandeld, wat is er allemaal gebeurd?

Kortom.. wat is er aan de hand?


heb mail eghad van vampire girl dat ik de edit knop niet genoeg gebruik.
heb ik reactie op gegevn, dat ik het niet met haar eens ben.

omdat:

ik dit vaak doe omdat ik op verschillende mensen reageer enzo de duidelijkheid wil bewaren.

een enkele keer is het een fout van mij, maar kan die post toch niet meer weghalen, mijn naam blijft toch staan dus waarom verandern??

en ik ben de enioge die hier commentaar op krijgt terwijl ik zeker niet de enige ben die het doet.


en topic wordt zonder reden dichtgegooid


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-09-2002 11:54 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 september 2002 11:49 schreef ghoulliette het volgende:
heb mail eghad van vampire girl dat ik de edit knop niet genoeg gebruik. ik doe dit vaak omdat ik op verschillende mensen reageer enzo de duidelijkheid wil bewaren.
Tja, het kan mijn persoonlijke smaak zijn, maar ik vind het weer duidelijker als er zo weinig mogelijk posts gemaakt worden en in die posts meer quotes staan. En aangezien het al altijd het beleid van ZM is geweest om dat te stimuleren geeft aan dat anderen dat ook denken. Daarom dus het verzoek om dat dan ook te doen.

Geen idee waarom je dat als persoonlijke aanval ziet. Iedereen die dat niet doet krijgt van ons het verzoek daar op te letten.

quote:
en topic wordt zonder reden dichtgegooid
Niet zonder reden.. al die testjes en grappige zooi staan in een paar verzameltopics, om te voorkomen dat het te veel spamt. Dat is ondertussen ook al weer maanden zo.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 26-09-2002 11:56 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 26 september 2002 11:49 schreef ghoulliette het volgende:
heb mail eghad van vampire girl dat ik de edit knop niet genoeg gebruik.
heb ik reactie op gegevn, dat ik het niet met haar eens ben.

omdat:

ik dit vaak doe omdat ik op verschillende mensen reageer enzo de duidelijkheid wil bewaren.

een enkele keer is het een fout van mij, maar kan die post toch niet meer weghalen, mijn naam blijft toch staan dus waarom verandern??

en ik ben de enioge die hier commentaar op krijgt terwijl ik zeker niet de enige ben die het doet.


en topic wordt zonder reden dichtgegooid


Ik heb je al meerdere malen gewezen op het feit dat je de wijzig knop niet gebruikt, en toevallig zag ik vandaag dat je weer 2x achtereen gepost had. Ik bedoel het niet als een persoonlijke aanval, maar meer als een geheugensteuntje dat je het de volgende keer niet vergeet. Je hoeft niet het gevoel te hebben dat ik je aanval, want dat is absoluut niet zo.
En het is puur toeval dat ik je topic heb gesloten, dat had ook een andere mod kunnen zijn. We waren het met zijn allen erover eens dat je topic beter in het lollig-topic paste.


the only pleasure is pain


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2002 17:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

sorry...(zie mail, zie afvalligen topic)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-10-2002 15:17 by Vampie Profiel van Vampie

Klacht over Heospanda.Zet grote bekken op,als ik hem er zelf op aanspreek logt de lafbek snel uit...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-10-2002 15:22 by Snaack Profiel van Snaack

klacht over helmpje

selectieve übermod

Wat een toeval dat precies de reacties van Vampie niet gemod worden

Moeten mods werk en privé ook niet gescheiden kunnen houden!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen