IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
woutertjemetaal
wtf?
Usericon van woutertjemetaal
Posted 25-09-2003 20:27 by woutertjemetaal Wijzig reactieProfiel van woutertjemetaalQuote dit berichthttp://home.hetnet.nl/~deanne.klein

ze zeggen ook altijd dat als er een geest in de buurt is dat je dan een koude rilling krijgt..


Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-09-2003 20:28 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 20:27 schreef woutertjemetaal het volgende:
ze zeggen ook altijd dat als er een geest in de buurt is dat je dan een koude rilling krijgt..


Daar geloof ik nix van.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 25-09-2003 23:00 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 20:27 schreef woutertjemetaal het volgende:
ze zeggen ook altijd dat als er een geest in de buurt is dat je dan een koude rilling krijgt..


je moet die geesten niet geloven.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-09-2003 23:28 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Krijg ik me daar net een koude rilling! Misschien is er wel een geest in de buurt. (hmm..het kan ook zijn dat ik het raam beter kan dichtdoen).

Heeft iemand weleens een droom gehad die doorgaat als je wakker wordt? Ik heb het wel een paar keer gehad. Bijv. afgehakte vliegende hoofden die door de kamer blijven vliegen als je wakker bent, of iemand die aan het voeteneind van je bed staat. Best vaag trouwens.


the only pleasure is pain


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 25-09-2003 23:31 by Dragonsfire Profiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

[onzin]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 25-09-2003 23:34]


Be Patient, Death Will Come Eventually...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-09-2003 23:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 september 2003 20:27 schreef woutertjemetaal het volgende:
ze zeggen ook altijd dat als er een geest in de buurt is dat je dan een koude rilling krijgt..
De rilling is slechts het effect dat je lichaam veroorzaakt in reactie op het kou-gevoel. Simpele kwestie van communicerende vaten op het gebied van energie.

quote:
Op 25 september 2003 23:28 schreef Vampire_girl het volgende:
of iemand die aan het voeteneind van je bed staat. Best vaag trouwens.
Wie garandeert jou dat het een droom was?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2003 23:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 23:28 schreef Vampire_girl het volgende:
Krijg ik me daar net een koude rilling! Misschien is er wel een geest in de buurt. (hmm..het kan ook zijn dat ik het raam beter kan dichtdoen).

Heeft iemand weleens een droom gehad die doorgaat als je wakker wordt? Ik heb het wel een paar keer gehad. Bijv. afgehakte vliegende hoofden die door de kamer blijven vliegen als je wakker bent, of iemand die aan het voeteneind van je bed staat. Best vaag trouwens.
Ahm.... een droom waarbij ik in bed lag en een of andere kerel zich over mij heenboog, toen ik wakker werd zag ik die kerel nog steeds, maar vervaagde hij tot ik niks meer zag. Volgens mij is dat gewoon nog steeds dromen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 25-09-2003 23:37 by Triple-Dan Profiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

[onzin]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 25-09-2003 23:38]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-09-2003 23:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 23:36 schreef helmet het volgende:
De rilling is slechts het effect dat je lichaam veroorzaakt in reactie op het kou-gevoel. Simpele kwestie van communicerende vaten op het gebied van energie.

Ik geloof in heel veel, maar niet dat 'geesten' of hoe je het dan ook moet noemen zich op manieren presenteren zoals in dit topic beschreven wordt. Ik lees hier veel projecties van verborgen verlangens en veel 'I want to believe'- visioenen.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-09-2003 23:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 25 september 2003 23:36 schreef helmet het volgende:
De rilling is slechts het effect dat je lichaam veroorzaakt in reactie op het kou-gevoel. Simpele kwestie van communicerende vaten op het gebied van energie.

Wie garandeert jou dat het een droom was?


Ik ga ervan uit dat dit de reactie is op een droom, of het een droom is of echt zou ik niet weten. (liever een droom trouwens, geesten in mijn slaapkamer is niet zo'n leuk idee)

quote:
Op 25 september 2003 23:37 schreef Misanthrope het volgende:
Ahm.... een droom waarbij ik in bed lag en een of andere kerel zich over mij heenboog, toen ik wakker werd zag ik die kerel nog steeds, maar vervaagde hij tot ik niks meer zag. Volgens mij is dat gewoon nog steeds dromen.


Ik knipper meestal een paar keer met mijn ogen of doe het licht aan, dan is hij meestal wel verdwenen.


the only pleasure is pain


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 25-09-2003 23:40 by Triple-Dan Profiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

.

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 25-09-2003 23:42]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2003 23:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 23:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik geloof in heel veel, maar niet dat 'geesten' of hoe je het dan ook moet noemen zich op manieren presenteren zoals in dit topic beschreven wordt. Ik lees hier veel projecties van verborgen verlangens en veel 'I want to believe'- visioenen.
Veel gebeurtenissen die 's nachts plaatsvinden zijn ook een uiting van ons aangescherpte angstgevoel, dat voortkomt uit ons instinct.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2003 23:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 23:40 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik ga ervan uit dat dit de reactie is op een droom, of het een droom is of echt zou ik niet weten. (liever een droom trouwens, geesten in mijn slaapkamer is niet zo'n leuk idee)



Ik knipper meestal een paar keer met mijn ogen of doe het licht aan, dan is hij meestal wel verdwenen.
Ik heb dat pas 1 keer meegemaakt, maar aangezien ik zo'n 100% zeker weet dat het een droom was die nog in mijn ogen zat toen ik wakker werd, ga ik er verder niet over nadenken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 25-09-2003 23:42 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 25 september 2003 23:36 schreef helmet het volgende:
Wie garandeert jou dat het een droom was?
als je daarover na gaat denken is het best heeeel creepy....


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2003 23:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Dromen die nadat je wakker bent geworden nog even doorgaan is trouwens ook iets dat wat eerder gebeurd wanneer je een biertje of wat hebt genuttigd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 25-09-2003 23:49 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

de scheiding tussen dromen en wakker worden is er bij mij nooit. Kom heel moelijk wakker en heb echt geen idee wanneer de overgang is.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2003 23:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 23:49 schreef Possessedpacman het volgende:
de scheiding tussen dromen en wakker worden is er bij mij nooit. Kom heel moelijk wakker en heb echt geen idee wanneer de overgang is.
Bij mij is het probleem dat mijn dromen te realistisch zijn en ik nooit weet wat nu wel echt is gebeurd, en wat niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-09-2003 23:52 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 september 2003 23:37 schreef Misanthrope het volgende:
Ahm.... een droom waarbij ik in bed lag en een of andere kerel zich over mij heenboog, toen ik wakker werd zag ik die kerel nog steeds, maar vervaagde hij tot ik niks meer zag. Volgens mij is dat gewoon nog steeds dromen.


Ik denk dat het een soort tussenfase is tussen ontwaken en dromen. Zou ook verklaren waardoor je het vaker hebt als je de avond ervoor gezopen hebt, want dan wordt je over het algemeen wat minder goed wakker.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 25-09-2003 23:53 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

dat lijkt me cht verrot. Maar aan de ene kant zo ongelovelijk leuk. Ik kan het niet. Ik droom eens per jaar ofzo en kan me er heel even iets van herinneren en dan is het weg.
Hoe zou dit komen?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2003 23:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 23:53 schreef Possessedpacman het volgende:
dat lijkt me cht verrot. Maar aan de ene kant zo ongelovelijk leuk. Ik kan het niet. Ik droom eens per jaar ofzo en kan me er heel even iets van herinneren en dan is het weg.
Hoe zou dit komen?
Dat je een rustig en constant slaappatroon hebt. Oftewel, je slaapt gewoon goed.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-09-2003 23:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je droomt elke nacht, iedereen droomt elke nacht, maar herinneren is een ander verhaal, dat kan je jezelf aanleren.

Ten eerste door voordat je gaat slapen je een tijdje te concentreren en jezelf te vertellen dat je je dromen gaat onthouden. Ten tweede door pen en papier naast je bed te leggen en zodra je wakker wordt onmiddellijk op te schrijven wat je gedroomd hebt (ook al ben je half slaperig).

Verder is het zo dat als ik gedronken heb ik meestal mijn dromen niet herinner.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 25-09-2003 23:58 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 25 september 2003 23:54 schreef Misanthrope het volgende:
Dat je een rustig en constant slaappatroon hebt. Oftewel, je slaapt gewoon goed.
hahahahaha echt niet. Ik lig nachten lang wakker in me bed. Slaap al 3 jaar nooit meer dan 10 uur omdat ik anders de hele dag met barstende koppijn loop en heb een zwaar probleem met het wakker worden. Heb absoluut geen geheugen. Het eerste uur nadat ik wakker ben geworden weet ik niet meer van.
Ik goed slapen


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 25-09-2003 23:59 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Een aantal jaar geleden werd ik wakker en hoorde nog steeds de stem die ook in m'n droom voorkwam. (het was midden in de nacht) Echt creepy...

als datgene met de koude rillingen waar is, dan ben ik waarschijnlijk een klaagmuur voor geesten. Ik ril namelijk erg vaak en op de raarste momenten/plaatsen.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 26-09-2003 0:03 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 23:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Je droomt elke nacht, iedereen droomt elke nacht, maar herinneren is een ander verhaal, dat kan je jezelf aanleren.

Ten eerste door voordat je gaat slapen je een tijdje te concentreren en jezelf te vertellen dat je je dromen gaat onthouden. Ten tweede door pen en papier naast je bed te leggen en zodra je wakker wordt onmiddellijk op te schrijven wat je gedroomd hebt (ook al ben je half slaperig).

Verder is het zo dat als ik gedronken heb ik meestal mijn dromen niet herinner.


Je droomt zelf meerdere keren per nacht, probeer ze allemaal maar op te schrijven. Het helpt het herinneren inderdaad!



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-09-2003 0:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De meest enge droom die ik ooit gehad heb was een paar jaar terug. Het ging toen niet goed met me. Ik droomde dat ik wakker was, ik lag (in het echt ook) naast m'n toenmalige vriendin. Ik voelde haar lichaam naast het mijne, mijn ogen waren dicht en ik voelde mijn lichaam ademen. Ik probeerde mijn been te verschuiven om wat prettiger te liggen, maar het lukte me niet. Toen probeerde ik diep in te ademen, maar mijn ademhaling ging op het slaapritme door. Ik voelde mijn trage hartslag. Toen probeerde ik mijn ogen te openen, maar dat lukte ook niet. Ik was zeg maar klaarwakker in mijn eigen slapende lichaam en ik kon niets . Zeer beangstigend, ik vocht mezelf wakker en zat met een schreeuw opeens recht overeind in bed.

Wat dat betreft geloof ik zeker dat dromen een betekenis kunnen hebben (het ging in die periode dan ook echt niet goed met me), maar veel dromen zijn ook gewoon vuilnis, de indrukken van de dag die in random volgorde langskomen. Mensen zien daar graag betekenis in die er eigenlijk niet is. Het is altijd moeilijk om daarin je weg te vinden. Maar het je herinneren van dromen is altijd wel leuk.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen