|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: misschien 1 dit een verklaring van 0,001% van de geesten... jezus waarom wil jij ook 1 verklaring voor geesten, net keurde jij het nog af brillen hebben totaal geen effect omdat het gewone geluids trillingen zijn, lenzen hebben misschien wel effect. de enige echte algemene verklaring is de creativiteit van de hersenen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: omdat die mensen geesten niet zien als iets onbekends, mensen zijn bang voor het onbekende omdat het misschien kwaadaardig kan zijn. Buitenaardse wezen zouden ook kwaadaardig kunenn zijn en de angst zit er bij veel mensen goed in, maar er zijn ook lijpen die denken ermee te kunnen communiceren en dat ze goed zijn, dit geft ze een machtig/speciaal gevoel want anderen kunnen niet met ze communiceren. angst en macht/speciaal willen zijn zorgen ervoor dat mensen iets TE creatieve hersenen hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik wil niet 1 verklaring voor geesten ik wil alleen deze verklaring zover qua effectiviteit decimeren zodat je wel heel erg veel verklaringen nodig hebt om alle geestverklaringen te kunnen weerleggen. (glas vervormd trillingen wel.... zeker als het in een bepaalde manier geslepen is. bole vormen ketsen het eerder af dan dat ze het absorberen.) When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
oh okee zo'n klein stukje glas heeft weinig effect voor geluidstrillingen laat staan infrasoon vanwege de grote golflengte. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: die zelfde angst maakt ook dat mensen alles proberen te staven tot iets reeels. koste wat het kost het moet reeel gemaakt kunnen worden. of die verklaringen ook echt geloofwaardig zijn maakt in dat geval niet uit. de meeste wetenschap is mij teveel gebaseerd op teveel toevalligheden. volgens een bepaalde berekening is een bepaald resultaat behaald en daarmee word iets weer gestaafd. het werkt net als vragen stellen. het ligt er maar net aan hoe je een vraag stelt wat voor een antwoord je krijgt. je kunt je antwoorden erg beinvloeden met hoe je een vraag stelt. When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote: deste onwaarschijnlijker ook dat je netvlies me resoneerd. When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote: heb jij op een concert nooit een trillend gevoel in je buik vanwege de bas dit is bij infrasoon hetzelfde. Al sta je naast een olifant kan je de trilling ook voelen. maar resonerend netvlies is nog lang geen verklaring voor alle beelden van geesten. BV: Ik had vroeger een witte kat en als ik iets wits zag van ongeveer formaat kat dan herkende ik het ook vaak als kat als ik er niet op focuste. De mens heeft ogen die geschikt zijn voor snelheden tot 30 km/h. En het scherpe beeld(gele vlek) is maar de grootte van kwartje op een afstand van 75 cm. Onze zintuigen zijn dus niet erg goed ontwikkeld en daarom zijn ze bedriegelijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mijn hele punt in deze discussie is gewoon als volgt: als jij alles wilt verklaren met feiten en verklaringen uit de wetenschap vind ik dat best. maar waarom ben ik een domme rukker als ik in geesten geloof? laat mij mijn geloof laat ik het jouwe... dat heet trouwens wederzijds respect When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote: En wordt veelal gebruikt door donkere mensen in rapteksten. |
|
quote: mja aan de ene kant denk ik laat maar rotten 1 van ons heeft ongelijk en komt daar wel achter, maar aan de andere kans als ik iedereen in z'n waarde laat is mijn eigen mening waardeloos bovendien vind ik het niet snugger om te geloven in iets wat op "geen enkele manier" te bewijzen/bewezen is. maar zou je voor de duidelijkheid jouw kijk op geesten willen uitleggen want dan weten we waar we echt over praten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ben jij dan niet ook een domme rukker, aangezien geloven menselijk is en je dus, wanneer je ergens in gelooft, daarmee aantoont dat je menselijk bent en tot de groep mensen behoort? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
oew gaaf ik ben geen mens meer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik hou van je zoals je bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[quote]Op 24 juni 2004 20:08 schreef Corallus Hortulanus het volgende: dus jouw geloof is dat je nergens in mag geloven, en moet toegeven dat je het niet weet? quote] Niet zozeer dat je nergens in 'mag' geloven, maar dat je jezelf niet voor de gek moet houden en realistisch moet proberen te zijn. Wat is er mis met toegeven dat je 'het' niet weet? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
geesten bestaan. alleen weet ik niet (nog niet)hoe ik er mee in contact kan komen maar dat leer ik welicht nog. haha watch your back!!! |
|
quote: |
|
quote: laat mensen geloven waar ze in willen geloven. behalve het cristendom.IK HAAT CRISTEN!!!!!!!!!! OJA NOG 1 DING:HEIL SATAN |
|
quote: Okee... jij ben dom... Maarja misschien kom je daar zelf nog weleens achter. Ow en btw het zijn christenen. [Dit bericht is gewijzigd door frozen_soul op 10-07-2004 12:53] the wicked one has come |
|
quote: Dat betwijfel ik ten zeerste. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat een intelligentie spelfout weggehaald... |
|
quote: Verklaar je nader - Mutatis mutandis - |
|
quote: En waarom dat dan? the wicked one has come |
|
quote: Gebrek aan intelligentie.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |