|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb goede ervaringen met essentiele,etherische olien ( chi ,kan je kopen bij een reformhuis) , de damp ervan ontsmet en reinigt de ruimte . zitten vaak ook verwerkt in parfums , luchtverfrissers aan zee zitten is ook goed om allerlei kwalijke gevoelens los te laten , zeelucht reinigt ook [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 31-07-2004 22:43] |
|
quote: toch snap ik niet goed hoe zoiets "aards" het huis kan spiritueel kan reiningen. Heb jij,of iemand anders, daar een verklaring voor? En als zoiets werkt, is er dan ook een tegenhanger, dus oliën die de "geesten" net aantrekken? zou wel moeten lijkt me. |
|
quote: , het werkt door de etherische kracht die geesten/slechte gedachtes verjaagt ahw . zou best kunnen dat bepaalde materialen geesten aantrekken ,bv losse haren , rommel etc [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 01-08-2004 12:21] |
|
quote: ai, dan zit toch 95 % van de geesten-populatie in mijn huis. Maar de brug naar je gedachten geloof ik op zich wel. Waarschijnlijk is het allemaal toch een "state of mind". (ook al lijkt het voor geestenwaarnemers waarschijnlijk echt) |
|
quote: de geesteswereld is een soort andere wereld ,voor mij , vergelijkbaar met de droomwereld ( de wereld als je droomt ) , het staat dichter bij jezelf . sommige mensen ervaren het ook in waaktoestand [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 31-07-2004 22:36] |
|
Het is maar wat je wil geloven... |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: |
|
quote: Da's niet waar. Zeker 90% moet bij mij thuis zitten |
|
quote: Heksen verbranden is stukken effectiever dan er tegen bidden hoor quote: En wat houdt dit "bewapenen" dan in? En wat houdt "De Duisternis" in? |
|
quote: quote:Dan zijn wij dus huisgenoten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik gok op een stapeltje kaarsen, een aansteker en een zaklamp |
|
Ik mag die Kramy niet zo. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: "De duisternis" is gewoon een andere naam voor alles wat te maken heeft met satan, duivelsverering, hekserij, de hele reutemeteut. Dat "bewapenen" houdt in dat je terug kunt vechten tegen deze machten, met Gods hulp. (het klinkt misschien een beetje EO-achtig, maar je vroeg er zelf naar he ) All the posers: leave the hall! |
|
.. en je gelooft die crap? |
|
quote: Dat 'Duisternis', is dat uit de Statenvertaling? Er staan wel soortgelijke bijbelversen, maar een vers uit de context pikken is wel makkelijk. Net zo als met dat 'oog om oog, tand om tand', kan je heel makkelijk verkeerd intepreteren. |
|
quote: *pakt de bijbel(het boek vertaling) er nog eens bij* Ik citeer Efeze 6:12 "Want wij vechten niet tegen mensen, maar tegen onzichtbare wezens: de duivelse heersers en machten, die deze donkere machten tiranniseren, een heel leger van boosaardige geesten in de onzichtbare wereld om ons heen." Trek je eigen conclusies, maar ik wil eerst de grondtekst zien... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 08-08-2004 20:36] |
|
quote: Pakt zijn bijbel erbij. Citeert letterlijk uit de statenvertaling: 'Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht. Interessant, over de geestelijk wapenrusting. Gaat volgens mij voornamelijk over de 'duivelse' verleidingen die continu op de 'christen' afkomen, en hoe hij de verleidingen moet weerstaan. |
|
quote: Right you are. Ik had die tekst trouwens niet uit de Statenvertaling ofzo hoor, ik herrinerde me gewoon dat er zoiets in de bijbel staat. quote: Yep. All the posers: leave the hall! |
|
damn ..... voel ik me weer ff goed ... |
|
quote: Hoezo? All the posers: leave the hall! |
|
Geesten Zijn gewooon eng [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 20-10-2004 10:51] Live Long Rock Hard |
|
quote: Quote van de maand... Do or do not. There is no try. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |