|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
*gaat onder een wit laken staan* Boe!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: niet alleen in hun handen anderen huilen bloed of bloeden ergens anders, volgens mij zijn het ook niet allemaal christenen, dus kan ook voorkomen biuj anderen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Volgens mij zijn er vijf Stigmata.. wonden op de voorhoofd, de slaap, de handen, de voeten en in de zij. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Overeenkomstig met de wonden van Joessoef Kriestoes aan het kruis, nagels door de handen en voeten, doornen in het hoofd en de lanspunt in de zij. Zucht .. |
|
Juist, dat had ik er ook nog wel bij kunnen vertellen, maar dat leek me evident. Maar ik had niet in de gaten dat ik 't tegen Elite had I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zo te zien hebben velen hier de film Stigmata gezien?! Wel een vette film!! |
|
quote: Hmm .. als die persoon van zweverige dingen houdt (..musjes zweven ook) moet je nodig wierrook gebruiken, daarmee verjaag je de boze geesten (en ook muggen..werkt echt!) ...volgens de indianen dan heh! Dus voor de liefhebbers van geestig bezoek... geen wierrook aandoen dus! |
|
Nee, dan geven ze de geest. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: toch werden mensen gekruisigd door nagels in hun polsen te slaan en niet in hun handen... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Sommige mensen hebben ook weleens een boek gelezen of een docu gezien en halen niet al hun info uit films. Anyway. Ik heb weer geesten zitten opwekken op de plee. Ik snap niet waarom Helmet dat modereert aangezien ik zelf schijten toch echt als een spirituele bezigheid zie. Je ontdoet je lichaam van onnodige stoffen...net als dat je tijdens mediteren je geest ontdoet van allerlei verstorende factoren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-07-2004 4:29] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
..ja, boek/bijbel, film of verhaal boeiuh! Iig is de film of boek (voor de mensen die tijd teveel hebben) wel erg tof! [Dit bericht is gewijzigd door Stringz op 21-07-2004 8:34] |
|
quote:Is anders een zwaar gave film (en ze zegt niet dat dat haar enigst bron van info is, jij lichamelijk gehandicpate vrouwenhandelaar. |
|
quote: Ik heb niet gezegd dat het een slechte film is he? Ze leek het te doen voorkomen alsof het binnen haar wereldje ondenkbaar is dat iemand kennis uit een andere bron dan een fiction filim kan putten...... Vrouwenhandel heerscht. Het is alleen niet zo winstgevend als vroeger. Iets te veel concurrentie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Deze is al oud, maar ik vond 'm te leuk om te laten liggen. Visuele perceptie: perceptie opgeroepen door het trillen van je netvlies. Onbestrijdbare logica, als geluidswaarneming ontstaat door het trillen van je trommelvlies, moet visuele waarneming veroorzaakt worden door het trillen van je netvlies! [Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 21-07-2004 10:44] |
|
quote: Nope, ik ben ook die denkpiste uitgebreid gevolgd. Maar de wonden kwamen niet overeen met stigmata. Het waren eerder bloederige striemen op mijn armen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik vind het moeilijk om te geloven dat dat op bovennatuurlijke wijze is ontstaan. Hou eens nauwkeurig (schriftelijk) bij wat er precies gebeurt, en wanneer het zich voordoet. Misschien kun je er een bepaald patroon in ontdekken. Worden de verschijnselen erger naarmate je gestressed bent. Als je je goed voelt, heb je dan ook last van die verschijnselen? Is het altijd 's nachts of ook overdag? Op welk tijdstip komen welke verschijnselen het meeste voor. Deel het in categorieën in. Gebeurt het alleen in een bepaalde ruimte? Is het binnen of buiten? |
|
ik geloof niet zo in die paranormale dingen. en wat betreft die striemen; veel dingen gebeuren onbewust en daarom kan je dat best zelf gedaan hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Ishamael op 21-07-2004 23:51] Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
groei striemen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Spataders heet dat. Komt voornamelijk voor bij vrouwen van boven de 50. Meer informatie op: http://www.hartstichting.nl/go/default.asp?mID=5562&rID=121 [Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 22-07-2004 10:55] |
|
quote: dit is alleen niet zo... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik geloof in "geesten" maar dan niet in de vorm van dode mensen, ik denk dat je fanatasie dat er zelf van maakt. Ik geloof wel in energie velden oid, en dat komt omdat ik er verschillende ervaringen mee gehad heb. Kankerlul |
|
quote: Telkens 's nachts (rond een uur of drie) als ik in bed lig. Geen verband met gemoedstoestand en/of stress. Bij de eerste striem wordt sowieso wakker van de pijn. Daarna volgen vaak nog een aantal klappen (als van een zweep of iets vergelijkbaars). Na ee minuut ofzo houdt het op. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
misschien wil je vriend wat meer kwijt over zijn SM fetisj [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-07-2004 15:51] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |