IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-07-2004 19:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 15:51 schreef ElitE het volgende:
misschien wil je vriend wat meer kwijt over zijn SM fetisj


Eat my shorts!





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 26-07-2004 22:53 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 12:14 schreef Count Usher het volgende:
Telkens 's nachts (rond een uur of drie) als ik in bed lig. Geen verband met gemoedstoestand en/of stress. Bij de eerste striem wordt sowieso wakker van de pijn. Daarna volgen vaak nog een aantal klappen (als van een zweep of iets vergelijkbaars).
Na ee minuut ofzo houdt het op.


Goed. Je hebt er overduidelijk veel last van en dat is voor mij realiteit genoeg om met je mee (proberen) te denken. Dus telkens om drie uur 's nachts in je slaapkamer. Of heb je er ook last van als je ergens anders ligt te slapen? Als dat niet zo is zou het misschien ruimte gerelateerd kunnen zijn. Is er misschien ooit iets gebeurd in die kamer?
Wie sliep daar vroeger? Wie hebben er ooit in je huis gewoond?

Hebben andere mensen soortgelijke ervaringen in die kamer gehad? Je zou eens een week (of twee) met een goeie vriend/vriendin van slaapkamer kunnen wisselen. Of-indien je beschikt over meerdere kamers - slaap eens in een andere ruimte. Gebeurt het daar ook? In welke vertrekken van het huis gebeurt het dan wel en in welke niet.Vraag iemand een paar nachten bij je op de kamer te slapen (ik weet niet of je samenwoont). Neem ook gelijk foto's van de striemen op je arm. Het zou "fijn" zijn als er iemand bij je is die daadwerkelijk ziet wat er met jou gebeurd. Dan sta je in ieder geval sterker.

Komt het ook voor als je ergens anders slaapt? Dan zou je kunnen zeggen dat iets je moet hebben. Ga dan goed na vanaf wanneer het zich voordoet. Was je 10,11 jaar? Gebeurde het in je puberteit? Waarom vanaf die tijd? Is er toen iets met jou of in je omgeving gebeurd?

Let wel - ik geloof nog steeds niet in bovennatuurlijke verschijnselen, maar ik heb er wel e.e.a. over gelezen. Wat ik heb begrepen is dat "verschijnselen" doorgaans een reden hebben. Probeer die reden te zoeken. Als je er dusdanig last van hebt probeer dan hulp te zoeken. En niet bij kwakzalvers en zogenaamde helderzienden. Die proberen je vlg. mij (ik heb er nooit ervaring mee gehad en dat wil ik graag zo houden) alleen maar geld uit de zakken te kloppen.

M.b.t. psychologen/psychiaters, er zijn hele goeie, en er zijn er ook bij die in bovennatuurlijke verschijnselen geloven. Sluit die weg niet af omdat sommigen je niet serieus nemen. Ik geloof ook niet in bovennatuurlijke verschijnselen maar dat belet mij niet om serieus op je verhaal in te gaan.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-07-2004 0:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben ervan overtuigd dat er zich fenomenen voordoen waar de wetenschap nog geen antwoord op heeft. Het zou immers buitengewoon arrogant zijn te veronderstellen dat de mens "alles" al weet. De paar honderd jaar westerse wetenschap valt in het niet bij de leeftijd van onze planeet.

Ik ben echter een empiricus en heb derhalve geen behoefte aan fantastische speculaties; ik accepteer dat er fenomenen zijn dit ik niet kan verklaren maar zolang de wetenschap nog geen verklaring voor deze fenomenen heeft leg ik me daar bij neer.

Op dit moment is er i.m.h.o. nog geen grond voor zowel ontkenning als bevestiging.

Iemand die een ander uitmaakt voor hippie omdat diegeen géloofd dat er "geesten" bestaan speculeert net zo hard als.... euhm.. die hippie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-07-2004 13:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 22:53 schreef Jezebel het volgende:
Goed. Je hebt er overduidelijk veel last van en dat is voor mij realiteit genoeg om met je mee (proberen) te denken. Dus telkens om drie uur 's nachts in je slaapkamer. Of heb je er ook last van als je ergens anders ligt te slapen? Als dat niet zo is zou het misschien ruimte gerelateerd kunnen zijn. Is er misschien ooit iets gebeurd in die kamer?
Wie sliep daar vroeger? Wie hebben er ooit in je huis gewoond?

Hebben andere mensen soortgelijke ervaringen in die kamer gehad? Je zou eens een week (of twee) met een goeie vriend/vriendin van slaapkamer kunnen wisselen. Of-indien je beschikt over meerdere kamers - slaap eens in een andere ruimte. Gebeurt het daar ook? In welke vertrekken van het huis gebeurt het dan wel en in welke niet.Vraag iemand een paar nachten bij je op de kamer te slapen (ik weet niet of je samenwoont). Neem ook gelijk foto's van de striemen op je arm. Het zou "fijn" zijn als er iemand bij je is die daadwerkelijk ziet wat er met jou gebeurd. Dan sta je in ieder geval sterker.

Komt het ook voor als je ergens anders slaapt? Dan zou je kunnen zeggen dat iets je moet hebben. Ga dan goed na vanaf wanneer het zich voordoet. Was je 10,11 jaar? Gebeurde het in je puberteit? Waarom vanaf die tijd? Is er toen iets met jou of in je omgeving gebeurd?

Let wel - ik geloof nog steeds niet in bovennatuurlijke verschijnselen, maar ik heb er wel e.e.a. over gelezen. Wat ik heb begrepen is dat "verschijnselen" doorgaans een reden hebben. Probeer die reden te zoeken. Als je er dusdanig last van hebt probeer dan hulp te zoeken. En niet bij kwakzalvers en zogenaamde helderzienden. Die proberen je vlg. mij (ik heb er nooit ervaring mee gehad en dat wil ik graag zo houden) alleen maar geld uit de zakken te kloppen.

M.b.t. psychologen/psychiaters, er zijn hele goeie, en er zijn er ook bij die in bovennatuurlijke verschijnselen geloven. Sluit die weg niet af omdat sommigen je niet serieus nemen. Ik geloof ook niet in bovennatuurlijke verschijnselen maar dat belet mij niet om serieus op je verhaal in te gaan.


Ik woon nog thuis. Mijn grootmoeder, die hier ook woont, heeft het één keer gehad. Een jaar of 6/7 geleden was dat. Ikzelf heb er al langer last van. Maar zoals ik al zei, soms gaat het gewoon weg voor een half jaar en komt het onverwacht terug.

Nu moet ik wel toegeven dat toen ik toen ik een jaar of 12/13 mij geregeld inliet met mediums e.d. Ik deed geregeld mee aan sceances. Sinds ik echter een eerste keer fysiek in contact ben gekomen met deze zg. geest (al weet ik niet wat het precies is), heb ik me hier echter nooit meer mee ingelaten. Dat moet nu toch al iets meer dan tien jaar geleden zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 29-07-2004 10:51 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Ik geloof inderdaad dat er geesten zijn, zowel goede als slechte. Omdat ik zelf Christen ben noem ik die dan engelen en demonen.

Uit eigen ervaring (en ervaring van anderen) weet ik hoe gevaarlijk deze demonen kunnen zijn voor je psyche, en ik geloof dat er constant een enorme strijd aan de gang is tussen goed en kwaad, dus tussen de engelen en de demonen.

Ook denk (nadruk op: "denk") ik dat veel mensen die "voor de lol" een keer meedoen met een seance, of "gewoon" een keer glaasje draaien, het gevaar daar niet van kennen. Als je eenmaal zo'n geest (demon) bij je hebt binnengehaald kom je daar moeilijk van af zonder hulp van anderen (en ik geloof dat het alleen maar mogelijk is met de hulp van God).

Maarja, dat is mijn humble belief.


All the posers: leave the hall!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-07-2004 12:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Yeah, seances houden om een leger van demonen te steunen in hun strijd tegen God!


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 29-07-2004 12:45 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

quote:
Op 29 juli 2004 12:14 schreef Schaep het volgende:
Yeah, seances houden om een leger van demonen te steunen in hun strijd tegen God!


Mja... Moet ik hier op ingaan?


All the posers: leave the hall!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 29-07-2004 12:50 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 29-07-2004 12:54]


And my marlboro light


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 12:53 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 29 juli 2004 10:51 schreef Phantom het volgende:
Ik geloof inderdaad dat er geesten zijn, zowel goede als slechte. Omdat ik zelf Christen ben noem ik die dan engelen en demonen.

Uit eigen ervaring (en ervaring van anderen) weet ik hoe gevaarlijk deze demonen kunnen zijn voor je psyche, en ik geloof dat er constant een enorme strijd aan de gang is tussen goed en kwaad, dus tussen de engelen en de demonen.

Ook denk (nadruk op: "denk") ik dat veel mensen die "voor de lol" een keer meedoen met een seance, of "gewoon" een keer glaasje draaien, het gevaar daar niet van kennen. Als je eenmaal zo'n geest (demon) bij je hebt binnengehaald kom je daar moeilijk van af zonder hulp van anderen (en ik geloof dat het alleen maar mogelijk is met de hulp van God).

Maarja, dat is mijn humble belief.

Heb jij ooit wel eens last van geestverschijningen of iets dergelijks? Ik heb namelijk nergens last van en ik ben ook christen, ik denk dat die dingen bij mekaar horen... Ik hoorde trouwens laatst dat iemand zijn huis ging inzegenen of zoiets. Dat heb ik we vaker gehoord, in een paar gevallen had iemand de indruk dat er verkeerde dingen in het verleden waren gebeurd die toen invloed uitoefende.



Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 29-07-2004 12:54 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

OK,

Misschien was het je nog niet opgevallen, maar Christenen hebben ook geregeld bijeenkomsten (niet alleen op zondagochtend). Soms is dat een bidstonde na een bepaalde gebeurtenis (11 september bijvoorbeeld), en soms is dat een bijeenkomst om te bidden tegen een grote heksenbijeenkomst of iets dergellijks.

Als ik het goed onthouden heb is er de nacht van 30 april op 1 mei toch altijd een soort grote heksensamenkomst? (correct me if I'm wrong). Tijdens die nacht zitten veel kerken/huizen ook afgeladen met Christenen die daartegen bidden.

Er staat zelfs letterlijk in de bijbel dat Christenen zich moeten bewapenen tegen de Duisternis...


All the posers: leave the hall!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 12:57 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik ken dat, bidstonden tijdens walpursnacht(walpuris nacht kan ook...), maar huizen geestelijk reinigen komt minder vaak voor en ik hoorde het 2 weken geleden voor het eerst over een paar gevallen. Maar jij hebt dus nergens last van?

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 29-07-2004 12:57]



Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 29-07-2004 13:06 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

quote:
Op 29 juli 2004 12:57 schreef Audiophile het volgende:
ik ken dat, bidstonden tijdens walpursnacht(walpuris nacht kan ook...), maar huizen geestelijk reinigen komt minder vaak voor en ik hoorde het 2 weken geleden voor het eerst over een paar gevallen. Maar jij hebt dus nergens last van?


Nee, met die huizen bedoelde ik dat er ook gewoon mensen tijdens de Walpursnacht bij elkaar komen, dat dat dus niet perse in een kerk hoeft te gebeuren.

En hoe bedoel je "nergens last van"?


All the posers: leave the hall!


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 29-07-2004 13:13 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

quote:
Ik woon nog thuis. Mijn grootmoeder, die hier ook woont, heeft het één keer gehad. Een jaar of 6/7 geleden was dat. Ikzelf heb er al langer last van. Maar zoals ik al zei, soms gaat het gewoon weg voor een half jaar en komt het onverwacht terug.

Nu moet ik wel toegeven dat toen ik toen ik een jaar of 12/13 mij geregeld inliet met mediums e.d. Ik deed geregeld mee aan sceances. Sinds ik echter een eerste keer fysiek in contact ben gekomen met deze zg. geest (al weet ik niet wat het precies is), heb ik me hier echter nooit meer mee ingelaten. Dat moet nu toch al iets meer dan tien jaar geleden zijn.

Weet je zeker dat je oma geen last heeft van slaapwandelingen?!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-07-2004 13:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 22:53 schreef Jezebel het volgende:
Goed. Je hebt er overduidelijk veel last van en dat is voor mij realiteit genoeg om met je mee (proberen) te denken.



Proest.

Ja moedertje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-07-2004 13:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 12:57 schreef Audiophile het volgende:
ik ken dat, bidstonden tijdens walpursnacht(walpuris nacht kan ook...), maar huizen geestelijk reinigen komt minder vaak voor en ik hoorde het 2 weken geleden voor het eerst over een paar gevallen. Maar jij hebt dus nergens last van?


De ouders van een kameraad van mij hebben iemand laten komen om de geest van een meisje uit een kamertje in zijn huis te verdrijven. Door die geest waren al verschillende mensen gek geworden die te lang op dat kamertje verbleven (die hebben zelfmoord gepleegt, alle deuren in het huis met een bijl ingehakt en dergelijke).


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-07-2004 13:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 13:13 schreef Stringz het volgende:
Weet je zeker dat je oma geen last heeft van slaapwandelingen?!








When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 29-07-2004 13:26 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist



Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 31-07-2004 15:53 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 13:23 schreef Chelman het volgende:
Proest.

Ja moedertje.



*haalt stok*
Billenkoek!!



Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 31-07-2004 15:58 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 13:57 schreef Count Usher het volgende:


Nu moet ik wel toegeven dat toen ik toen ik een jaar of 12/13 mij geregeld inliet met mediums e.d. Ik deed geregeld mee aan sceances. Sinds ik echter een eerste keer fysiek in contact ben gekomen met deze zg. geest (al weet ik niet wat het precies is), heb ik me hier echter nooit meer mee ingelaten. Dat moet nu toch al iets meer dan tien jaar geleden zijn.



Ik ben zelf geen gristen. Maar misschien is zo'n huisreiniging wel eens het proberen waard. Wie weet helpt het nog ook. Als ik jou was zou ik eens op internet rondsnuffelen. Vlg. mij is er een vereniging/stichting van paragnosten (of hoe je die ook noemt). Diegenen die daarbij aangesloten zijn moeten aan bepaalde kwaliteitsregels voldoen. Je kunt die stichting/vereniging (weet niet wat het is) wellicht eens bellen.



Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 31-07-2004 20:58 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

quote:
Op 31 juli 2004 15:58 schreef Jezebel het volgende:
Ik ben zelf geen gristen. Maar misschien is zo'n huisreiniging wel eens het proberen waard. Wie weet helpt het nog ook. Als ik jou was zou ik eens op internet rondsnuffelen. Vlg. mij is er een vereniging/stichting van paragnosten (of hoe je die ook noemt). Diegenen die daarbij aangesloten zijn moeten aan bepaalde kwaliteitsregels voldoen. Je kunt die stichting/vereniging (weet niet wat het is) wellicht eens bellen.


Paragnosten zijn volgens mij ook geen Christenen hoor, of snap ik jouw post nu niet helemaal...


All the posers: leave the hall!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-07-2004 21:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 12:54 schreef Phantom het volgende:
bijvoorbeeld), en soms is dat een bijeenkomst om te bidden tegen een grote heksenbijeenkomst of iets dergellijks.

Als ik het goed onthouden heb is er de nacht van 30 april op 1 mei toch altijd een soort grote heksensamenkomst? (correct me if I'm wrong). Tijdens die nacht zitten veel kerken/huizen ook afgeladen met Christenen die daartegen bidden.



quote:
Op 29 juli 2004 12:57 schreef Audiophile het volgende:
ik ken dat, bidstonden tijdens walpursnacht(walpuris nacht kan ook...), maar huizen geestelijk reinigen komt minder vaak voor en ik hoorde het 2 weken geleden voor het eerst over een paar gevallen. Maar jij hebt dus nergens last van?


Dus mensen die aan "hekserij" doen zijn voor jullie zieltjes kwaadaardig?? Mwahaha, dat is precies het excuus dat de kerk vroeger hanteerde om mensen uit te roeien die vasthielden aan hun heidense tradities:

christendom=volksverlakkerij

may the good lord welcome you in the afterlife with a good ass fuck

Enneuh huizen geestelijk reinigen hoort als ik het goed heb ook bij heksenpraktijken. Typisch het christendom: eerst gaan "lenen" bij andere tradities en die tradities dan afschilderen als "slecht"...dat er nog steeds mensen die onnozele denkpistes volgen baart mij zorgen.


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 31-07-2004 21:14]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2004 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 21:12 schreef Gunman het volgende:
Enneuh huizen geestelijk reinigen hoort als ik het goed heb ook bij heksenpraktijken. Typisch het christendom: eerst gaan "lenen" bij andere tradities en die tradities dan afschilderen als "slecht"...dat er nog steeds mensen die onnozele denkpistes volgen baart mij zorgen.


Volgens mij behoort het reinigen van huizen tot nagenoeg alle religieuze stromingen/culturen, ook de "heidense"geloven. Ik heb zelfs gehoord dat het reingen een "verchristelijkt"heidens ritueel is.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-07-2004 21:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 21:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Volgens mij behoort het reinigen van huizen tot nagenoeg alle religieuze stromingen/culturen, ook de "heidense"geloven. Ik heb zelfs gehoord dat het reingen een "verchristelijkt"heidens ritueel is.

idd, daar doelde ik ook op in mijn betoog over hoe het Christendom zich de "alleenheerschappij" heeft willen verschaffen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 31-07-2004 21:21 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

quote:
Op 31 juli 2004 21:12 schreef Gunman het volgende:
Dus mensen die aan "hekserij" doen zijn voor jullie zieltjes kwaadaardig?? Mwahaha, dat is precies het excuus dat de kerk vroeger hanteerde om mensen uit te roeien die vasthielden aan hun heidense tradities:

christendom=volksverlakkerij

may the good lord welcome you in the afterlife with a good ass fuck

Enneuh huizen geestelijk reinigen hoort als ik het goed heb ook bij heksenpraktijken. Typisch het christendom: eerst gaan "lenen" bij andere tradities en die tradities dan afschilderen als "slecht"...dat er nog steeds mensen die onnozele denkpistes volgen baart mij zorgen.



Mensen die aan "hekserij" doen zijn vooral voor hun eigen zieltjes kwaadaardig...

En als ik zo'n plaatje zie als jij in je laatste post zet, dan is het toch niet raar dat Christenen over heel de wereld bijelkaar komen tijdens een nacht waarin veel heksenbijeenkomsten zijn (de Walprusnacht)?

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom op 31-07-2004 21:23]


All the posers: leave the hall!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-07-2004 21:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 21:21 schreef Phantom het volgende:
Mensen die aan "hekserij" doen zijn vooral voor hun eigen zieltjes kwaadaardig...

En als ik zo'n plaatje zie als jij in je laatste post zet, dan is het toch niet raar dat Christenen over heel de wereld bijelkaar komen tijdens een nacht waarin veel heksenbijeenkomsten zijn (de Walprusnacht)?


Jij hebt niet de minste notie wat hekserij inhoudt. En omdat iemand gewoon zijn mening uit over jullie geloof , gaan jullie er meteen al weer de duivel in zien: fine by me

Ooit pende ene Martin Walkyier (Sabbat) prachtige lyrics neer over deze toestand (niet dat jullie kerkrukkers daar veel van gaan snappen)
Both wicked and lustful
this God's horny might,
He plays hide and seek
with the shadows of the night,
enthroned in high mountains -
nobility crowned with the wisdom of ages -
the forest his gown,
so nimble the fingers that pipe out the tune,
simple and pure is the song of the moon -
that echoes each evening the ritual performed,
a lament for a God to a Devil transformed


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 31-07-2004 21:33]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen