IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
frozen_soul
the wicked one
Usericon van frozen_soul
Posted 10-07-2004 13:02 by frozen_soul Wijzig reactieProfiel van frozen_soulQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frozen-soul

quote:
Op 10 juli 2004 12:58 schreef varanus het volgende:
Gebrek aan intelligentie....


Ja dat zal het wel zijn dan...


the wicked one has come


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 10-07-2004 13:03 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 12:43 schreef shadow filth het volgende:
laat mensen geloven waar ze in willen geloven.
behalve het cristendom.IK HAAT CRISTEN!!!!!!!!!! OJA NOG 1 DING:HEIL SATAN


Interesses / hobbies: ik ben 16 jaar en ben knettergek. hou van steen harde black-metal.



wuust robuust


Orion
Usericon van Orion
Posted 10-07-2004 13:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2004 13:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 12:43 schreef shadow filth het volgende:
laat mensen geloven waar ze in willen geloven.
behalve het cristendom.IK HAAT CRISTEN!!!!!!!!!! OJA NOG 1 DING:HEIL SATAN


cristen??? wat zijn dat? Is dat net zoiets als masloms of hindies?


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 10-07-2004 13:05 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

wat een hoog niveau toch weer


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-07-2004 13:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:04 schreef attila_de_hun het volgende:
cristen??? wat zijn dat? Is dat net zoiets als masloms of hindies?

Nee,van de crislam..


spelfout weggehaald...


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-07-2004 13:05 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:03 schreef Morbidaeth het volgende:
Interesses / hobbies: ik ben 16 jaar en ben knettergek. hou van steen harde black-metal.



black metal als cradle en dimmu zeker?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-07-2004 13:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:05 schreef Digerdoden het volgende:
black metal als cradle en dimmu zeker?


En niet te vergeten;slipkots..


spelfout weggehaald...


frozen_soul
the wicked one
Usericon van frozen_soul
Posted 10-07-2004 13:08 by frozen_soul Wijzig reactieProfiel van frozen_soulQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frozen-soul

quote:
Op 10 juli 2004 13:04 schreef attila_de_hun het volgende:
cristen??? wat zijn dat? Is dat net zoiets als masloms of hindies?


Hehe het zijn Christenen en dat zijn mensen die in God geloven(en alles wat daarbij hoort)... slimpie...


the wicked one has come


Skull
Usericon van Skull
Posted 10-07-2004 13:09 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 10 juli 2004 13:08 schreef frozen_soul het volgende:
Hehe het zijn Christenen en dat zijn mensen die in God geloven(en alles wat daarbij hoort)... slimpie...

Oh neeee


- Mutatis mutandis -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2004 13:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:08 schreef frozen_soul het volgende:
Hehe het zijn Christenen en dat zijn mensen die in God geloven(en alles wat daarbij hoort)... slimpie...


aha, dank u voor de tip! is het leuk om daar ook lid van te worden???


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-07-2004 13:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:08 schreef frozen_soul het volgende:
Hehe het zijn Christenen en dat zijn mensen die in God geloven(en alles wat daarbij hoort)... slimpie...


HUH?? Serieus???


spelfout weggehaald...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-07-2004 13:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 12:43 schreef shadow filth het volgende:
laat mensen geloven waar ze in willen geloven.
behalve het cristendom.IK HAAT CRISTEN!!!!!!!!!! OJA NOG 1 DING:HEIL SATAN
Ok, ben jij Mathijz?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 10-07-2004 13:12 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:05 schreef Digerdoden het volgende:
black metal als cradle en dimmu zeker?

Vraag het hem zou ik zeggen


wuust robuust


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-07-2004 13:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Aargh, fuckin' losers.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 10-07-2004 13:14 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

ik denk dat hij gwoon een neppert is en denkt dat je als metalliefhebber satan moet vereren of iets van dergelijke "stierenstront"


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Skull
Usericon van Skull
Posted 10-07-2004 13:16 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 10 juli 2004 13:14 schreef Gieteraar het volgende:
ik denk dat hij gwoon een neppert is en denkt dat je als metalliefhebber satan moet vereren of iets van dergelijke "stierenstront"


Zou het?


- Mutatis mutandis -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-07-2004 13:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:14 schreef Gieteraar het volgende:
ik denk dat hij gwoon een neppert is en denkt dat je als metalliefhebber satan moet vereren of iets van dergelijke "stierenstront"

Er zijn slechts 2 opties: óf hij is een überdomme loser, óf hij is een ander forummember die onder deze naam zijn cliché humor probeert te uiten, wat in feite weer neerkomt op de eerste optie.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-07-2004 13:16]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 10-07-2004 13:19 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:16 schreef Misanthrope het volgende:
Er zijn slechts 2 opties: óf hij is een überdomme loser, óf hij is een ander forummember die onder deze naam zijn cliché humor probeert te uiten, wat in feite weer neerkomt op de eerste optie.




Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


frozen_soul
the wicked one
Usericon van frozen_soul
Posted 17-07-2004 9:17 by frozen_soul Wijzig reactieProfiel van frozen_soulQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frozen-soul

Dan maar op nieuwe he:
Ik heb een probleem, voor het eerst sinds een jaar ongeveer voelde ik vannacht weer een geest in mijn kamer, okee niet voor het eerst maar ik heb het nog nooit zo erg gehad, in het begin viel het wel mee dus ik dacht van gewoon negeren. Maar na 10 minuten ofzo werd het steeds sterker en ik voelde hem ook bewegen, hij kwam echt heel dichtbij... Toen hoorde ik ineens een stem maar die stopte opeens en toen was het gevoel ook weg. Een uur later hoorde ik nog iemand me naam zeggen, het klonk in mijn hoofd, het was heel vreemd, net een kinderstem. Dit heeft ongeveer 3 kwartier geduurt.

Maar weet iemand misschien wat ik hier tegen kan doen, want de laatste keer dat ik het zo erg had heb ik 2 jaar nachtmerries gehad en ook 2 jaar last van die geest.


the wicked one has come


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-07-2004 9:20 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

het klinkt misschien vreemd, maar als je echt in geesten gelooft... :

Laat 's nachts je mobieltje aan, en leg hem naast je bed. Het schijnt dat de straling of wat dan ook van je gsm geesten nogal afstoot.

succes


Bruce Banner


frozen_soul
the wicked one
Usericon van frozen_soul
Posted 17-07-2004 9:36 by frozen_soul Wijzig reactieProfiel van frozen_soulQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frozen-soul

quote:
Op 17 juli 2004 9:20 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
het klinkt misschien vreemd, maar als je echt in geesten gelooft... :

Laat 's nachts je mobieltje aan, en leg hem naast je bed. Het schijnt dat de straling of wat dan ook van je gsm geesten nogal afstoot.

succes


Ik heb altijd mijn mobiel aan, dus dat zal niet werken, maar toch bedankt.



the wicked one has come


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 17-07-2004 9:42 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

(sorry, no pun intended)


Like Some Snow-white Marble Eyes


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-07-2004 10:18 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb laatst elvis nog gezien...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2004 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff dan heb je wel erg flink gezopen ...


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen