|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Interesses / hobbies: ik ben 16 jaar en ben knettergek. hou van steen harde black-metal. wuust robuust |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: cristen??? wat zijn dat? Is dat net zoiets als masloms of hindies? |
|
wat een hoog niveau toch weer Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: Nee,van de crislam.. spelfout weggehaald... |
|
quote: black metal als cradle en dimmu zeker? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: En niet te vergeten;slipkots.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe het zijn Christenen en dat zijn mensen die in God geloven(en alles wat daarbij hoort)... slimpie... the wicked one has come |
|
quote: Oh neeee - Mutatis mutandis - |
|
quote: aha, dank u voor de tip! is het leuk om daar ook lid van te worden??? |
|
quote: HUH?? Serieus??? spelfout weggehaald... |
|
quote:Ok, ben jij Mathijz? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Vraag het hem zou ik zeggen wuust robuust |
|
Aargh, fuckin' losers. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik denk dat hij gwoon een neppert is en denkt dat je als metalliefhebber satan moet vereren of iets van dergelijke "stierenstront" Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: Zou het? - Mutatis mutandis - |
|
quote:Er zijn slechts 2 opties: óf hij is een überdomme loser, óf hij is een ander forummember die onder deze naam zijn cliché humor probeert te uiten, wat in feite weer neerkomt op de eerste optie. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-07-2004 13:16] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Dan maar op nieuwe he: Ik heb een probleem, voor het eerst sinds een jaar ongeveer voelde ik vannacht weer een geest in mijn kamer, okee niet voor het eerst maar ik heb het nog nooit zo erg gehad, in het begin viel het wel mee dus ik dacht van gewoon negeren. Maar na 10 minuten ofzo werd het steeds sterker en ik voelde hem ook bewegen, hij kwam echt heel dichtbij... Toen hoorde ik ineens een stem maar die stopte opeens en toen was het gevoel ook weg. Een uur later hoorde ik nog iemand me naam zeggen, het klonk in mijn hoofd, het was heel vreemd, net een kinderstem. Dit heeft ongeveer 3 kwartier geduurt. Maar weet iemand misschien wat ik hier tegen kan doen, want de laatste keer dat ik het zo erg had heb ik 2 jaar nachtmerries gehad en ook 2 jaar last van die geest. the wicked one has come |
|
het klinkt misschien vreemd, maar als je echt in geesten gelooft... : Laat 's nachts je mobieltje aan, en leg hem naast je bed. Het schijnt dat de straling of wat dan ook van je gsm geesten nogal afstoot. succes Bruce Banner |
|
quote: Ik heb altijd mijn mobiel aan, dus dat zal niet werken, maar toch bedankt. the wicked one has come |
|
(sorry, no pun intended) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
ik heb laatst elvis nog gezien... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Pff dan heb je wel erg flink gezopen ... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |