|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
whaaaa, geen ufo's |
|
er lopen anders miljarden geesten rond grote en kleine iedereen heeft toch een geest Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
geestige opmerking man...... |
|
jah erg geest ig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: HAR HAR, grappig? nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: "Bent u dood?" - Erectie.... Dat je lul een antenne is? Hoe meer uitgeschoven hoe meer bereik? Mischien neemt die geest graag bezit van je lul? (Ik vermoed namelijk soms al eens dattie een eigen leven leid en beslissingen neemt die niet de mijne zijn....) Dus copulatie zou niets anders zijn dan een geest inbrengen en het kind heeft dus die oude ingebrachte geest, oftewel de biologische verklaring van reincarnatie.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-12-2001 4:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
net zoals de aflevering van cow en chiken dat cow d'r tong een eigen leven gaat lijden. hmm moet er niet aan denken gaan sommige mensen nog meer uit hun nek lullen *grin* Dan is het ruk topic ook niet meer van toepassing! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mag ik u allen verzoeken dit topic enigszins serieus te nemen, of er niet op te reageren. Ouwehoeren is erg leuk, maar daarvoor hebben we natuurlijk het onzin forum. Dead things grow from deep inside... |
|
ik geloof wel in geesten, kent iemand wat goede sites over geesten, met veel info? goth ting |
|
quote: www.ghoststudy.com Godverdommen.. |
|
Gisteren nog het was laat, rond 12,en opeens zie ik een mannenshaduw in de keuken staan,terwijl er niemand thuis was Bijna iedere dag zie ik gewoon schaduwen voorbij vliegen , ook erg vreemd Paar maanden terug keek ik toevallig men kamer binnen en zag voor mijn spiegel een vrouw met een wit kleed staan En zo kan ik nog uren verder gaan eigenlijk Verder ben ik ook gevoelig voor energieen,daar moet je je gewoon voor openstellen denk ik,zo voel ik bv dat als ik mij handen tegen de stam van een boom zet ik die energie door mijn hand voel stromen,..... true disco chick |
|
Een vrouw met een wit kleed. Je bent je eigen natuurlijk rot geschrokken? |
|
quote:Toch niet,zulke dingen maken me niet meer bang,ik laat ze gewoon door me heen gaan en schenk er verder geen aandacht meer aan niet letterlijk door me heen gaan natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 09-12-2002 19:42] true disco chick |
|
Dat soort dingen zie ik dus ook af en toe. Het is vreemd, maar eng is het zeker niet! Don't blush when I rip you open |
|
Ik had het vroeger in mijn vorige huis. Toen zag ik 's nacht altijd een gezicht in mijn gordijn. Later heeft mijn moeder ook gezegd dat ze altijd bang is geweest in dat huis. |
|
Ze zeggen dat als je denkt dat er iemand bij je is dat je moet zeggen dat ze je met rust moet laten, en dan gaan ze weg. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 09-12-2002 19:47] |
|
quote:alleen als het gehoorzame spoken zijn Zijn er geen geestafwerende lotions of zo,zoals muggenlotion??? true disco chick |
|
bij mijn oude huis een keer, was ik buiten, stond er iets binnen en een tijdje geleden op aruba had ik ook een hele vreemde ervaring toen ik wilde gaan slapen, allemaal zwarte schaduwen om me heen, voelde echt heel raar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik geloof er zeker in, geesten bestaan "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
hahaha geesten, leuk voor een film of een boek. Maar bestaan, nee, grotere onzin heb ik bijna nog nooit gehoord "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben er ook van overtuigd dat ze bestaan. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dat zijn nou negers geesten, tja als er een wetenschappelijke verklaring voor is dan geloof ik het zo. het bestaan van geesten uitsluiten doe ik iig niet. |
|
quote: Ooit zal deze blinde weer kunnen zien... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
heb in indonesie trouwens ook een hele rare ervaring gehad met een man die een kris aan mij liet zien van een paar honderd jaar oud, dat ding balanceerde gewoon op zijn punt, zonder iets er bij, en ik had niet echt het idee dat het een trucje was, kreeg het er ijskoud van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |