|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk man. Ik hoop da'k eens een keer in de kroeg een geest tegenkom, Loop je net lekker te spoken, kotst er iemand over/door je heen! Maar om even serieus te zijn, foto's kunnen nooit bewijs zijn, die zijn altijd te bewerken. (It's my job ya know) Dit slaat nergens op. |
|
Nog iets, was het al weer bijna vergeten. 2 hele rare dingen mee gemaakt. 1: lang geleden toen ik ongeveer 10 was. Ben ik door een glazen ruit gevallen, ik was over mijn everwichts punt heen, en het voelde of iemand mij terug duwde, gelukkig maar want anders was ik er nu al lang niet meer geweest. 2: ik ben een x bijna gestikt door een gekookt ei in een keer door te slikken en die bleef op z'n beurt in mijn luchtpijp steken niemand deed wat, en het ei vloog na een paar seconden groen aanlopend er op onverklaarbare wijze uit. Mijn ouders vonden dat enger dan dat ik stikte.... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb altijd een akelig gevoel als ik alleen thuis ben en ik zit op de bank, dan voel ik iemand naar kijken en voel dat er iemand in de buurt is. Dan krijg ik het gewoon benauwd. Dan zeg ik de muziek hard aan doe ik mijn ogen dicht. Ik heb vaak dat ik weet dat er dingen gaan gebeuren die anderen nog niet weten. |
|
Tegen dat onbehagelijke gevoel thuis is wel wat te doen. Je kunt het "verdrijven" met kaarsen en wierrook. Ook helpen positive symbolen zoals dolfijnen enzo of kristallen hangen op strategische plekken in je huis of kamer. Good luck bla...bla...bla... |
|
quote: dat je dat ei in één keer doorslikt vinnik NOG enger eigelijk Je moeder. |
|
ben gemuteerd stiekum ssssttt.... neen ik wou heb kapot bijten maar tja als je tegelijker tijd wat wil zeggen of zo. kan dat best eens mis gaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: alvast bedankt |
|
quote: ik kan meer er niks bij voorstellen om eerlijk te zijn. hoe kan een kaars of wierook nou een eventuele geest wegjagen?? is dit niet puur bijgeloof, net zoals knoflook (alhoewel dat wel erg gezond is)? |
|
quote: Dat is inderdaad een heel ontspannend gevoel. Ik heb trouwens ook weleens dat als ik half in slaap ben gevallen ik ineens met een schok weer in mijn lichaam terug 'val'. Best een vreemd gevoel. the only pleasure is pain |
|
quote: ik heb dat ook wel eens, inderdaad een raar gevoel! |
|
quote: Nee het heeft te maken met postive energieën. Ik weet dat heel zweverig klinkt, maar het werkt echt. Als er echte klopgeesten ofzo in je huis zitten dan krijg je ze idd met wierrook niet weg, maar tegen negatieve energieën(vooral van vorige bewoners)werkt het prima bla...bla...bla... |
|
quote: Ik kan je dit vertellen, -> ik heb het geprobeert, maar ik voelde opeens alleen nog maar mijn penis. Hoe los ik dat op God hates us all ! God hates us all ! |
|
Op zoek gaan naar een vriendin Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
nog een? God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Ik heb anders gehoord dat geesten niet in kaarsen en kristallen geloven... En nu? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: VERHUIZEN bla...bla...bla... |
|
ff serieus: in Engeland schijnen minder spook-waarnemingen te zijn, sinds de komst van de GSM. Schijnt dat die dingen enorm storen, als je een geest bent... P.S. Lady Rose: Je caps lock zit vast, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-12-2001 19:59] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ach wierook en kaarsen ruiken lekker en is gezellig maar volgens mij helpt dat niet echt! ik er bij mij thuis geen baat bij. |
|
Ghosts, my allies in my crusade against the mobile phone... Fear me and my legions! |
|
quote: hahahah niet over nagedacht ik heb er geen dus tja, ik denk dat je verder moet vragen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: gewoon, je handen van je geslachtsdeel afhalen |
|
duhgh dat had ik ook nog kunnen bedenken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik denk dat de geesten de aandacht willen vestigen op dat wat voor hen belangrijk is. Misschien heb je wel een hele belangrijke paranormale leuter... Kan je met die geest praten door je pik. "Geest bent u daar?" - Erectie "Bent u goed?" - Slap "Bent u dood?" - Erectie... Etc... Dit slaat nergens op. |
|
eheheh. geesten. LMAO! sorry, ik geloof namelijk niet in deze onzin. Hetzelfde gelul als met die graan circels. Mensen denken dat ufo's het doen terwijl er gewoon grappenmakers rondlopen die ze maken. . "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |