IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-11-2001 22:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2001 18:27 schreef Ixl het volgende:
Natuurlijke angst, alles wat niet verklaarbaar is, moet verklaard worden..

Weer een hoop crap.. En het kan zoals gewoonlijk weer eens alleen bij de mens, want de mens is ook ZOOOOO verschillend van het dier..

Nee, geen :

spook-leeuw
spook-huisvlieg, die je doodgemept hebt, en die je huis haunt
spook-vlooi
spook-kwal in de zee

Maar OMA wel, want oma was lief, en oma is nogsteeds bij ons.. Oma kijkt met ons mee..

nou leuk, sta je je daar lekker af te trekken, kijkt 'oma' mee.. hij's fijn..

films daarover zijn overigens wel prachtig.

hehe ja goed zo breng het met tact *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 01-12-2001 8:43 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Eerlijk gezegd wou dat ik ze kon zien niet als ze zo fucking eng zijn ofzo als in bepaalde films maar gewoon lijkt me best intressant als je met ze kan praten over bepaalde dingen zoals het "Hiernamaals" en hoe het is om dood te gaan ben er wel nieuwsgierig naar


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-12-2001 11:58 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Da's heel logisch, aangezien "wij menschen" altijd nieuwsgierig zijn naar dingen die we niet begrijpen/bevatten en niet kunnen zien...

quote:
Op 1 december 2001 8:43 schreef Shadowjin het volgende:
Eerlijk gezegd wou dat ik ze kon zien niet als ze zo fucking eng zijn ofzo als in bepaalde films maar gewoon lijkt me best intressant als je met ze kan praten over bepaalde dingen zoals het "Hiernamaals" en hoe het is om dood te gaan ben er wel nieuwsgierig naar


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 01-12-2001 16:22 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Het schoot me ineens binnen dat er ook foto's bestaan waar geesten op te zien zijn. Deze vond ik wel mooi, maar het kan ook trucage zijn.



the only pleasure is pain


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 01-12-2001 18:23 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2001 16:22 schreef Vampire_girl het volgende:
Het schoot me ineens binnen dat er ook foto's bestaan waar geesten op te zien zijn. Deze vond ik wel mooi, maar het kan ook trucage zijn.



klopt...ik zelf heb ook een foto in handen gehad met zo´n hele vaag figuurtje erop (als je goed keek kon je er een gezicht in zien)...ik ben er overtuigd van dat t een geest van
jammer dat ik die foto niet meer heb


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-12-2001 19:53 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Meestal is het gewoon een fout die opgetreden is in het transport van de camera. Hoewel ik wel in geesten geloof. Geloof ik niet dat je ze kan fotograferen.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 01-12-2001 19:58 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

op een foto zie je soms meer dan op het moment zelf...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 01-12-2001 20:01 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Kom..

Ik heb daar een hele tijd ingezeten in het kijken of zo'n foto trucage was of echt.

Als je goed kijkt, is er in elke foto wel iets vreemds aan de hand, probleem is, dat mensen dit dan digitaal gaan bewerken om te kijken of het echt wat is..

sjah, als je maar lang genoeg doorgaat, dan komt er wel een hoofd uitrollen o.i.d.

Ik heb hele mooie trucage foto's gezien, waarvan bekend was dat het trucage was, en zelf ook genoeg inmekaar geknutseld..

paar voorbeeldjes :





(FAKE)

Deze is heel knap gedaan :





God hates us all ! God hates us all !


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-12-2001 22:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dat soort plaatjes zijn altijd wel errug mooi vind ik. Er sieren er ook een paar mijn screensaver volgens mij, kan ik maandag wel uploaden (met modem probeer ik het NIET).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-12-2001 22:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

veel interesante reacties. vooral leuk omdat het merendeel zo herkenbaar is. dat van katten die opeens naar iets gaan zitten staren ken ik ook. je moet echter wel realiseren dat de ogen van die beesten vele malen beter zijn dan die van ons. in de meeste gevallen zullen ze gewoon geintereseerd zijn in een zeer klein vliegend insect of zo iets. maar toch, al die andere voorbeelden die worden gegeven komen bekend voor, behalve als er je iemand ziet staan als je wakker wordt en dat die persoon blijft staan! best wel griezelig! is het trouwens typisch metal om zinnig over zo een onderwerp te praten?? hebben ze zulke discussie ook op een gabber of hiphopmessageboard?


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 01-12-2001 22:49 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

ik denk dat katten geesten ook niet kunnen zien...maar wel de aanwezigheid van een geest sterk kunnen voelen
d'r was toch ook een verband met katten en de dood ofzoiets??


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-12-2001 23:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2001 22:42 schreef attila_de_hun het volgende:
veel interesante reacties. vooral leuk omdat het merendeel zo herkenbaar is. dat van katten die opeens naar iets gaan zitten staren ken ik ook. je moet echter wel realiseren dat de ogen van die beesten vele malen beter zijn dan die van ons. in de meeste gevallen zullen ze gewoon geintereseerd zijn in een zeer klein vliegend insect of zo iets. maar toch, al die andere voorbeelden die worden gegeven komen bekend voor, behalve als er je iemand ziet staan als je wakker wordt en dat die persoon blijft staan! best wel griezelig! is het trouwens typisch metal om zinnig over zo een onderwerp te praten?? hebben ze zulke discussie ook op een gabber of hiphopmessageboard?


Metalfans zijn over het algemeen wel intelligente discussies mee te voeren vind ik... Waarover dan ook. Vergeleken met andere jongeren.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-12-2001 2:28 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Als je goed kijkt zie je achter de vrouwen een mannengezicht. Errug creepie.



the only pleasure is pain


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 02-12-2001 11:14 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 2 december 2001 2:28 schreef Vampire_girl het volgende:
...Errug creepie.


Dat ben ik dan gewoon he

Anyway...
als jullie erg geintreseerd zijn in geesten, moet je maar eens naar documantaires kijken op Discovery! Errug kickuh allemaal daarzo!

En op FOXKIDS, op Zondag rond half 5 ofzo, moet je maar ff nakijken in de gids, komt het programma Scary But True, dat is een documantaire over geesten, en over dingen die echt gebeurd zijn bijv: Lange gang, aan het eind van de gang waren 2 ogen, en het meisje dat naar de WC moest, moest naar de WC waar de ogen van de geest waren

Dat soort dingen allemaal..
is wel leuk, ga vandaag weer kijken.


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Albert Filth
Usericon van Albert Filth
Posted 02-12-2001 12:10 by Albert Filth Wijzig reactieProfiel van Albert FilthQuote dit bericht

shit man, ik durf nu echt niet meer te slapen....................


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-12-2001 12:44 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2001 22:42 schreef attila_de_hun het volgende:
hebben ze zulke discussie ook op een gabber of hiphopmessageboard?


Volgens mij weten gabbers niet eens hoe je een post moet maken en praten hiphoppers alleen maar over tangeslips, mercedessen en gouden kettingen

Ik vind die foto's trouwens allemaal niet echt overtuigend. Ik denk dat het me een half uur zou kosten om net zo iets in elkaar te zetten met Photoshop..
Dat is overigens best wel jammer, want ik had graag bewijzen gezien van geesten ed..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2001 14:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 12:44 schreef Phaestus het volgende:
Volgens mij weten gabbers niet eens hoe je een post moet maken en praten hiphoppers alleen maar over tangeslips, mercedessen en gouden kettingen



inderdaad, en over "dissen" en "homies" etc.

maar wat je zegt over de foto's is helaas ook waar. ondanks dat ze mooi uit zien is het helaas niet echt overtuigend. ik denk ook niet dat als geesten bestaan dat ze duidelijkop een foto zijn vats teleggen. dus een echt overtuigend bewijs zullen we nooit zien. maar toch, zijn er "echte" film van geesten?


---edit--- quote gefixed

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-12-2001 16:58]


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 02-12-2001 15:15 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

was ookk eens op discovery channel, waren een stel fotografen op een kerkhof ergens in amerika, en met infrorood camera's het hele gedoetje, en toen gingen ze willekeurige foto's maken van grafstenen, het hele gebied..
toen gingen ze het ontwikkelen, en toen kwam er de meest enge foto uit die ik ooit gezien heb; een foto daar zag je op een grafsteen, een geest zitten, alsof ie aan 't wachten was..met z'n kin op z'n hand op z'n grafsteen..echt ENG!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 02-12-2001 15:45 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ja dat heb ik ook gezien... SPOOKY.


bla...bla...bla...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 02-12-2001 16:32 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Trouwens, ik bedenk me net


in three man and a little lady, die film is opgenomen in een huis, waar een man/jongen zelfmoord heeft gepleegt.

In de film, staat op een gegeven moment een jongen met een jachtgeweer 'in' het raam, meer erachter, dit hoort niet in de film!

Ik zal m'n hd eens doorspitten of ik de precieze tijd in de film nog kan achterhalen. Dit hoort er dus niet in, en is ook als je het scherm stilzet, heeel heeeel bizar!


God hates us all ! God hates us all !


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-12-2001 17:33 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

helaas kunnen ook die infrarood foto's bewerkt zijn...


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2001 4:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2001 22:49 schreef NecRomantica het volgende:
d'r was toch ook een verband met katten en de dood ofzoiets??


Zoiets als de kat met de 9 levens (of het idee van de kat met de 9 staarten)? Wat is hier het verband tussen katten en het getal 9?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2001 4:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het idee dat dieren erg ontvankelijk zijn voor geestesverschijningen lijkt ergens wel logisch...

Een vriendin heeft me eens bezworen dat ze eens de geest van een zaaiende boer op het Apeldoornse station heeft gezien. Nou is Apeldoorn een uit de kluiten gegroeid boerendorp, maar dit gaat ver!!!

Verder heeft ze vaak het gevoel dat er af en toe een hand op haar schouder wordt gelegd; ze voelt er dan een druk op en krijgt dan sterk het gevoel dat er 'iemand' letterlijk en figuurlijk 'achter haar staat'.

Een andere vriendin heeft me eens verteld dat ze eens een vriendin zag 'opstaan' terwijl ze lag te slapen; uittreding dus.

Mijn vader is er heilig van overtuigd dat een geest in z'n slaap z'n lichaam wou overnemen -in je slaap ben je het kwetsbaarst- en dat hij net op tijd terug ingetreden was.
(Het idee is dat je in je slaap uittreedt maar aan je lichaam verbonden bent aan een soort zijden draad; als je soms plotsklaps wakker wordt, dat gevoel zou dan herintreding zijn.)


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2001 4:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 03-12-2001 14:20 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Vanacht
ik lag te slapen, enzo..bla bla...en opeens hoor ik een stem "Hey, what's the matter, ya takin' a breake or something" en toen ik dat hoorde was ik klaar wakker! ineens...
ik dacht dat het uit de keuken kwam..mja..ik probeer verder te slapen, best geschrokken, moet ik opeens zeiken...
nah ja, ik ga maar zeiken..

ik kom buiten m'n deur en krijg zo'n gevoel alsof overal mensen staan! en ik krijg over m'n hele lichaam rilligen en ik krijg over m'n hele lichaam kippenvel!

ik loop in de WC...en het gevoel verdwijnt! later kom ik weer in de gang, en ik krijg hetzelfde gevoel weer!!

ik loop m'n kamer in, en het is weg...echt fucking vreemd! ik verzin dit niet, ik vind het zelf ook vreemd!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Creepieboy op 03-12-2001 14:22]


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-12-2001 15:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 2:28 schreef Vampire_girl het volgende:
Als je goed kijkt zie je achter de vrouwen een mannengezicht. Errug creepie.



die gasten hebben ook recht op vakantie na al dat rondgespook


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen