IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
Aria
Usericon van Aria
Posted 30-01-2005 22:49 by Aria Wijzig reactieProfiel van AriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 22:43 schreef aerodis het volgende:
reïncarnatie, is dat begrensd? Als je reïncarneert, waar reïncarneer je dan? op deze wereld, in een andere dimensie? Hoe lang duurt het voordat je na je dood reïncarneert, in jouw optiek?
Daar heb ik hele persoonlijke opvattingen over.. ik geloof zelf dat er andere dimensies zijn, hogere dan hier - wanneer je een aantal fases doorlopen hebt in levens kom je verder. Maar dat is mijn persoonlijk geloof - een ander zou zeggen dat men alleen hier op aarde zou kunnen reincarneren.. in mijn ogen reincarneer je pas als je in dit leven klaar bent - en als daar abrupt een einde aan wordt gemaakt zou je dus rond kunnen blijven hangen..


karma is a bitch


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-01-2005 22:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Gaaf, interdimensionale oosterse religieuze opvattingen.

Reïncarnatie op deze planeet lijkt me sowieso onmogelijk.



Aria
Usericon van Aria
Posted 30-01-2005 22:58 by Aria Wijzig reactieProfiel van AriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 22:52 schreef aerodis het volgende:

Reïncarnatie op deze planeet lijkt me sowieso onmogelijk.


Heh, hoezo als ik vragen mag?


karma is a bitch


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2005 23:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Fill your little head with lies.... Menselijke arrogantie om te denken dat er uberhaupt is is voor "ons" als we dood zijn. (Naast de angst die onwetendheid met zich meebrengt)

Er is niets, we verteren, net als de rest (de "natuur"), en uit onze resten komen weer nieuwe'"beestjes" voor als je de lijkjes in de potgrond stopt.

En dit alles is lostaand van andere dimensies die volgens mij meer met licht/tijd te maken hebben dan met mensen, laat staan reincarnatie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2005 23:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik hoop echt dat er niets na de dood is, anders is het zo zinloos om jullie allemaal de dood door ruggemergtering te wensen


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2005 23:08 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 23:06 schreef Jenje het volgende:
Ik hoop echt dat er niets na de dood is, anders is het zo zinloos om jullie allemaal de dood door ruggemergtering te wensen


sprak een gereincarneerde Taliban bevelhebber...


carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2005 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 23:08 schreef oscura het volgende:
sprak een gereincarneerde Taliban bevelhebber...


Allah zal je straffen! Jij vrouw nog lager dan homogeit die Allah zojuist geneukt heeft!


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2005 23:21 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 23:12 schreef Jenje het volgende:
Allah zal je straffen! Jij vrouw nog lager dan homogeit die Allah zojuist geneukt heeft!


en die Allah zojuist ff de gekke geiten ziekte heeft bezorgd...


carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2005 23:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 23:21 schreef oscura het volgende:
en die Allah zojuist ff de gekke geiten ziekte heeft bezorgd...


Eigenlijk vermoed ik dat het andersom ging maar ach ..
Who gives a flying fuck!


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2005 23:23 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 23:22 schreef Jenje het volgende:
Who gives a flying fuck!


Allah


carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2005 23:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 23:23 schreef oscura het volgende:
Allah
Gammelegammeleshoarmafallafal!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-01-2005 11:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 22:58 schreef Aria het volgende:
Heh, hoezo als ik vragen mag?


Begrijp me goed, ik geloof absoluut niet in welke vorm van zogenaamde 'reïncarnatie'. Je bent een gedeelte van de natuur, en omdat wij nu toevallig 'de mens' zijn, wil dat niet zeggen dat wij buiten de natuurlijke cyclus vallen.
Maaaar, om dat gedeelte over reïncarneren op onze geliefde planeet aarde even te behandelen: wanneer houdt dat dan op? Stel dat de wereld over een jaar uit elkaar klapt? Shit, ben je dood, en dan reïncarneer je... nergens?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 31-01-2005 13:29 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

wat ik me afvraag is waarom mensen hun "we gaan allemaal dood, en dan zijn we niets meer dan lijk" idee altijd met zo'n hevige ondertoon verdedigen...

Alsof het geloof in reïncarnatie je in enig manier zou tegenwerken in het bereiken van datgene wat je wil in het leven...

Geloof in reïncarnatie is geen blok aan het been (tenzij in een kastestelsel als India), het is vaker eerder een soort van aangeven van ideeën over dat de mens toch net iets meer is dan vlees, botten en neuronen.

En dat er meerdere dimensies bestaan lijkt me moeilijk zondermeer te verwerpen gezien het groeiende aantal serieuze wetenschappelijke thesen die in die richting wijzen.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2005 15:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zie de geest als een soort software en het lichaam dan als hardware. Software is niet tastbaar maar het is er en heeft invloed op de hardware.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-01-2005 18:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kerel, je bent echt een nerd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2005 19:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe ik weet vrijwel niets over computers maar ik kan geen duidelijkere omschrijving vinden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-01-2005 20:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Had ik al gezegd dat er soms geesten in mijn WC rondwaren nadat iemand heeft zitten kakken?

Slechte ventilatie.....wordt tijdens de nakende verbouwing onderhanden genomen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2005 20:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nee, wil je je ervaringen met ons delen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-02-2005 13:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 januari 2005 20:02 schreef Chelman het volgende:
Had ik al gezegd dat er soms geesten in mijn WC rondwaren nadat iemand heeft zitten kakken?



Wat hebben jouw Zyklon-B dampen met geesten te maken?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2005 14:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

holocaust...polen...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Zero
Usericon van Zero
Posted 12-03-2005 11:46 by Zero Wijzig reactieProfiel van ZeroQuote dit berichthttp://Zero.verhalensite.com

Geloven is vertrouwen op de waarheid en dat kan door verschillende ervaringen. Ik heb ervaringen er in en ik ontmoet keer op keer mensen met hetzelfde. Voor mij is het niet meer een kwestie van geloven maar een kwestie van afgaan op het gevoel.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2005 12:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

oh nu snap ik het


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2005 14:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 23:05 schreef ghoulliette het volgende:
Fill your little head with lies.... Menselijke arrogantie om te denken dat er uberhaupt is is voor "ons" als we dood zijn. (Naast de angst die onwetendheid met zich meebrengt)

Er is niets, we verteren, net als de rest (de "natuur"), en uit onze resten komen weer nieuwe'"beestjes" voor als je de lijkjes in de potgrond stopt.

En dit alles is lostaand van andere dimensies die volgens mij meer met licht/tijd te maken hebben dan met mensen, laat staan reincarnatie.
Het is menselijke arrogantie om te denken te weten hoe het is, zonder er een geloofwaardig bewijs voor te hebben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2005 14:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2005 14:12 schreef Misanthrope het volgende:
Het is menselijke arrogantie om te denken te weten hoe het is, zonder er een geloofwaardig bewijs voor te hebben.


bewijs dat eens???


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2005 14:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2005 14:18 schreef attila_de_hun het volgende:
bewijs dat eens???
Touche.

Al gaat dit meer over het menselijk gevoel dan over wetenschappelijke feitjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-03-2005 14:39]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen