|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
het is gewoon je moeder met een zak over de hoofd die door het huis heen loopt |
|
damn you strange! |
|
|
|
must niet suveel sûpe! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
sûpe ik ben praktisch geheelonthouder, op een paar pijnlijke uitschuivers na, die me dan weer op het rechte pad helpen. Gelukkig versta ik Frysk true disco chick |
|
quote: Dat heet een ontspanningsoefening. Trouwens, da's een oefening die ook vrij standaard bij yoga gebruikt wordt; ligeende meditatie. Dan lig je zo en concentreer je je op je adem en kun je inderdaad je lichaam heel 'licht' maken. Ik hoorde een keer van m'n vader dat ze die oefening vrij uitgebreid deden, dat een van die personen daarna zo in z'n auto stapte en recht de sloot in reed... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
yup, erg lekker, en wordt idd ook bij yoga gedaan, elke les zelfs aan het einde (bij ons dan). |
|
Hehe, ik begin altijd helemaal paranoide te raken als ik in dit topic aan het lezen ben. |
|
Ik zie alleen geesten als ik veel gezopen heb |
|
Ik verbaas me over hoeveel mensen in al die nonsens geloven. En het is niet alleen geesten maar ook reincarnatie, engelen, tarot, dromen, intuitief tekenen, spoken, bezetenheid, qi-nogwat, new age... AAARGGHH!!!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:Hey, je moet toch iets geloven he F*ck hippies |
|
Blijkbaar... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Mensen die in geesten geloven hoeven niet gelijk ultra-zweverige nieuwtijdperk figuren te zijn. Je kan "geesten" ook zien als resterende energie, waarom zou iets wat een hele grote hoeveelheid ellende of sterke emoties teweeg heeft gebracht niet een bepaald voelbaar spoor achter kunnen laten? is mijn gedachte iig "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Zo overtuigd als jij er niet in geloofd, kan iemand er ook in geloven.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Het gaat mij niet zozeer om het feit dát iemand er in gelooft, maar meer om de bereidheid van mensen om er in te geloven. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Anders ga je je er ff verschrikkelijk druk om zitten maken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Je moet niets uitsluiten, want ook jij weet niet of ze wel of niet bestaan. Daar kom je alleen achter door te onderzoeken waarom mensen geesten zien. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tijdens poepen komen ook sterke emoties vrij. Die laten ook af en toe sporen achter op de WC en er stijgt zeker een voelbare geest op. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Voelbaar = ruikbaar? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: in geesten geloven zijn dogma's net als geloven. Door dat deze emnsen een verkeerde manier van beredenen hebben is het ook merkbaar aan het gedrag van deze mensen... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ruikbaar en daarna voelbaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En nu in het Nederlandsch? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Pfff, jij begeleid toch mensen? Dan moet je ook iets van de psyche van mensen snappen en deze zin van Elite snappen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: De engelen ruiken alleen naar rozen en viooltjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |