|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door ZeLtHoR] Bruce Banner |
|
quote: hihi |
|
hehe, go Lain Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heersch Ok dit was geen klacht. Ik ga weer ontopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb een klacht: andere topics worden genummerd met romeinse getallen en deze wordt genummerd met arabische getallen. Ik vind dit verwarrend en bovendien geeft het blijk van de enorme invloed van die geitenneukers op onze samenleving. Ik pleit ervoor om een gezelschap in leven te roepen die zich bezig gaat houden met het in ere herstellen van Romeinse getallen. Het gaat PI heten. Maar dan in het Romeins: III.MCDXVI KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: HET vertoont tekens van humor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe, zelfs goed afgerond, heers! en nu iedereen weer ontopic hiihi Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nog een poging tot ... Het uiteindelijke doel van dit topic is dat het door Moderators (lees: domme schapenneukers) gelezen, en z.s.m. behandeld wordt. Wanneer men met moeilijke lettercombinaties gaat smijten, dan slaan onze breinen op hol, en functioneren niet meer naar wens. Wij kunnen dat (wanneer we op de uitspraken van niet-modererende forumgebruikers afgaan) niet aan, daar onze mentale capaciteit vergelijkbaar is met die van een zwangere Malariamug. Bruce Banner |
|
quote: Ware woorden mijn jong. Hier kan ik geen speld tussenkrijgen en moet je 100% gelijk geven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
On topic Bruce Banner |
|
hehe, go Lain! dit is een leuk klachten topic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Met andere woorden voor de mod genaamd zillah: BLOND On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Lain en Chelman gaan neuken. WAT LIEF! Suck my piss |
|
Lain was off topic en hij is mod. Dan ga ik ook of topic hoor: Ik drink nu sinaasappelsap. Dat zal je leren. |
|
quote: Klacht: skullfuck toont zijn homofiele fantasieen online. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wen er maar aan YUO GONNA GET RAPED!!11!one [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 31-05-2005 14:47] Suck my piss |
|
quote: Een rasechte klacht! Kap eens, Skull Bruce Banner |
|
Klacht: Morgil zit te klieren... |
|
er staat nog steeds novelle in de Mastodon prijsvraag bij LoM trouwens ook. |
|
'Friet heerscht! [Lultopic]' moet weer 'Patat heerscht! [Lultopic]' worden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Oh yeah. Want het was onnodig. Had ze zelf maar eerder moeten zijn met het aanmaken van een lultopic. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Precies, alleen topictitels veranderen als dat echt nodig is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: :patat: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik wil een patatsmiley. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Volgende pagina |