|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
doedoefdoedoefdoedoef! Klacht ingestrokken! signature |
|
Klacht: Hypnos pleegt doorzichtige versierpogingen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
IS er een Mod die mijn Avatar heeft veranderd? ik had 1st dezeplaatje* hij was in eens anders [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-09-2005 9:37] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Lees een aantal klachten topics terug, kun je zien dat er toendertijd dezelfde avatar is verwijderd. Kies maar een ander. ---- Het posten van ranzige plaatjes wordt niet getolereerd. Moderators zullen over het algemeen links maken van deze plaatjes. Het gebruik van dergelijke plaatjes als usericon wordt ook niet getolereerd. Je profiel zal in zo'n geval aangepast worden door een moderator. ---- Het is allemaal zo simpel.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-09-2005 9:20] |
|
quote: troost je, ik mocht mijn avatar van K3 zelfs niet hjouden omdat hij 630 MB was of zo... [edit: plaatje verwijderd] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-09-2005 9:38] signature |
|
op welke pagina was die klacht dan btw? en godsamme... wassie net zo bruut... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Zie edit. Welke pagina, paar van die topics terug. Je grapje is al tig keer voorbij gekomen hoor, beetje jammer. Klacht: Al die onoriginele users die grappig denken te zijn door gebruik van ranzige plaatjes. |
|
quote: Welkom op het Fisherprice My First Metalforum... Tip: Neem als avatar een cover van een gemiddelde goregrind-cd. Daarvan raken de mods in de war... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik zoek nu de voorkant van de stoma cd ja "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
doen zat trouwens in avatar topic signature |
|
Stoma? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb je toch een vette avatar teruggegeven? Bruce Banner |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Haha de tering hee.. |
|
vies he? sommige mensen.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Tja ach, meer zoiets van WTF! |
|
Hel, das best wel ziek idd spelfout weggehaald... |
|
toch lig ik steeds weer dubbel als ik hem bekijk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: funky signature |
|
quote: Muah, als ik zo'n zieke gast op zoiets bertrapte stond ik niet helemaal voor mezelf in denk ik... spelfout weggehaald... |
|
quote: neeeee, tuurlijk niet.... logisch. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
op festivals staan ze toch dikwijls openlijk te pissen, broek af in volle weide KLACHT! signature |
|
quote: OP iemand? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Tja, ik geloof niet dat er pis uit die gast z'n leuter komt hoor.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |