|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ook niet, maar op festivals wel, en dat loopt dan langs je scheenbeen in je schoen en geurt... signature |
|
jepz, daar is liewadden al meer als genoeg van "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: huh? spelfout weggehaald... |
|
ik heb daar een zus wonen en er gebeurt daar regelmatig eens wat op die buurt.. vloog even de context maargoed.. mischien maar weer eens ontopic BTW? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 06-09-2005 10:07] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ah, op die manier. Zitten idd een paar flink aso buurtjes daar ja. spelfout weggehaald... |
|
quote: midden in nacht werd haar overbuurman handmatig afgemaakt door familie (!!!!, broer en vader schijnt..) omdat ie een nederlandse vriendin had (religie..) dat was in de 1ste week dat ze er woonde dan baal je toch behoorlijk... en ze is nu o.a ook zo'n 3 keer bestolen/lastig gezeten door junks... teziek soms.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
zo, nieuwe avatar "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2607/19 Maak er even een hardcore/metalcore discussie topic van ofzo. |
|
Jank niet. Gesprek is allgn ten einde |
|
Ik zit maar te wachten op die nieuwe donders geile moderator Waar blijft ie nouhoouuu |
|
Nieuwe? Waarom weet ik van niets? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-09-2005 22:08] |
|
Er gebeurt iets op ZM waar Wim niets van weet ? Dan moeten 't roddels zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En anders is het een grove schande! |
|
Ik zou wreed klagen als ik jou was, Wim. Anders ben je namelijk nogal off-topic. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ik kom er aan, Jenje. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
LOL dat zou nog eens humor wezen |
|
Maak mij mod dan wordt het een feest h iero |
|
Ja... Een en al humor. Disko Disko Partizani |
|
quote: Modden is ook een soort van werk, daar doen negers toch niet aan? [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 07-09-2005 13:14] |
|
on topic |
|
KLacht Fire flamet de ganse tijd! en verder, de concerten gaan telkens over de data in Nederland, en ik heb niet de pretentie om een extra topic te starten enkel voor de Belgische datum. en ja , ik ben een crybaby signature |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hier is een hele tijd geleden al over gepraat. In principe verdient elk concert zijn eigen topic. Ook al speelt een band een tour van 60 dagen door Drenthe, dan mag daar nog per concert 1 topic voor gemaakt worden. is men te lui om dit te doen, dan kunnen we daar ook geen ene fuck aan doen natuurlijk. Aan jou en landgenoten (of ijverige Hollanders) de schone taak om deze topics aan te maken. Bruce Banner |
|
Diƫl ! signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |