|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Idd. En dan zeg je dat, en dan schieten juist DIE mensen in de verdediging On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ach ja, mannelijke onzekerheden, he... Het meeste valt waarschijnlijk op compensatiedrang af te schuiven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kunnen dr even een hoop n00bs worden gebanned? Het is weer erg triest gesteld met de nieuwe aanwinsten... Zenial |
|
quote: Kan je me even een link geven dan? Ik kom net weer online. Zit maar af en toe nu vanaaf achter de comp. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
jeg forstar dig ikke Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: signature |
|
Juist. Is dit een klacht ? Lultopic is ergens anders, m'n lieve kijkbuiskinderen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Kan het zijn dat er volle (lul)topics worden verwijderd? Of moet ik beter mijn best doen met zoeken? |
|
quote: Ze zijn weg. |
|
Worden idd gedumpt, net zoals (ik dacht) now playing topics |
|
na een tijdje wel, ja. Ze blijven een korte periode staan, zodat iedereen een gemiste pagina of 3 nog kan lezen, bij wijze van... Dan volgt al snel de koude, ongenadige Dump Bruce Banner |
|
Ok, nee ik zocht gisteren het lultopic waarin HIEGH! ontstond. Dus gewoon een opmerking geen klacht eigenlijk. ehm... |
|
WOW Een keer geen klacht? Ben ik blij mee op deze vroege morgen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
on topic zil Bruce Banner |
|
quote: STFU On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kinderen, kinderen.. dit topic is voor klachten hoor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
teveel flashy .gif avatars is teveel Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Waar heb je het in GODsnaam over? signature |
|
quote: Maakt het forum stuk irritanter om te lezen ja. bewegende avatars zijn gewoon ghey and overated. Zolang er kleine dingen ingebeuren is het niet zo storend, maar van die flashy dingen zoals die van arnibes onder andere zijn gewoon zwaar irritant. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 22-09-2005 13:11] |
|
dat is mij nu nog nooit opgevallen zie signature |
|
quote: Sommige mensen zijn nogal snel afgeleid... andere niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Waarom is m'n CoD-account gebanned? Disko Disko Partizani |
|
quote: Omdat er 1 account p.p. toegestaan is. Voor meer info mag je je tot Elfensteen/DeCiPhEr/Pink Floyd wenden Bruce Banner |
|
quote: Ban deze dan ook even... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |