|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Humor is subjectief. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ach .. sommige gevallen ... |
|
Alles is subjectief. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Behalve empirische grootheden, vind ik ... |
|
Ben ik nou gek (ja), waar zijn de topics over je top 10 van 1991 en 1992 gebleven? |
|
quote: Is subjectiviteit ook niet subjectief? Of kan je zelfs dat niet zeggen? signature |
|
quote: Ben ik nou gek (ja), of gingen die zowieso nergens over? Bruce Banner |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jawel, over muziek. Ik heb 't wel weer ff gehad hier. |
|
ok, doei Bruce Banner |
|
Won't somebody PLEASE think of the children! signature |
|
quote: Zoals ik al in de 1991 topic postte: Dit kan wel leuk zijn, wie weet kan je nog oude stoffige pareltjes ontdekken. Tsja....wordt er een keer een muziektopic gestart i.p.v. een topic als: 'Wat ga je eten' of 'Wat ga je 's nachts eten' en wordt het gelijk dichtgesmeten. Het verbaast me eigenlijk niet eens meer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
+1... Vond dat zeer nuttige topics. "Wat was toen nieuw", leuk om je geheugen op te frissen, nieuwe oude dingen te ontdekken etc. Maar goed.. |
|
Hop |
|
Ben het een keer eens met lain. Kan er dan niet een algemener topic aangemaakt worden waar deze lijsten in kunnen worden gepost? Bazzio Attacks!!! |
|
|
|
Ik vind het Remember the oldies topic dicht mag. Veel te vaag en obscuur. Straks heb je het "We are the jonkies"-topic, het "Honour the dead"-topic, ... Wat is de poliiek hierin? Waar is de rooie draad? Dat is nu net hetgene waar de wereld aan kapot gaat! Geen normen en waarden! BAH! signature |
|
Hmm ik vind dit wel een goed idee eigenlijk Bruce Banner |
|
ik ook hoor, ben ghewoon histrionisch signature |
|
quote: zou je dan niet even langs de dokter gaan? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: IS DIT EEN KLACHT???? Mijn therapeute zegt dat dat niet mijn schuld is! signature |
|
quote: das een zware klacht ja. daarom zei ik dat je naar de dokter moet. die kan je misschien wel van je klacht afhelpen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Lain, doe dat maar niet. |
|
quote: Het enige medicijn tegen histrionie is een SOULMATE maar de mensen op ZM zijn zo hard... en gesloten ... signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |